Okee Jeetje dan heb ik echt heeeel weinig opgebouwd logisch dattie nie blijf plakken dan hahahaha Ik begin deze cyclus wel eerder met ovu testjes gwn voor de zekerheid hihi
Wel heel vreemd morgen NOD en dan net klaar met me menstru tenzij het morgen ineens uit breekt. Nooit meegemaakt NADAT ik een posi ovu heb gehad, dat ik (veel) eerder ongi werd.
Kun je niet gewoon een testje doen morgen? Dan ben je van de onzekerheid af.. heb ik ook een meer gedaan, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent
Ja zat ik ook aan te denken. Alhoewel ik dit wel al als nieuwe cyclus tel, maar om het te bevestigen. Ik kijk het aan hoe ik me voel en of het miss echt doorbreekt morgen.
Sorry dames weer drukke werkdagen gehad! Nu weer 3 daagjes “rust” Mijn ovutesten zijn aan het oplopen (li naar re) ; enerlaatste is van vanmorgen en laatste van net. Denk morgenavond misschien wel knaller?
Goedemorgen vandaag zou eigenlijk mijn nod zijn, maar op nod al helemaal klaar met ongi. Vanwege de rare ongi toch, maar net een test gedaan en zoals ik al had verwacht omo wit !! Gelukkiggg had ik mezelf gesteld op de nieuwe cyclus dus deze had ik echt al verwacht. Bloeden was echt te veel voor een innesteling. Op naar een nieuw ei !!! Kan nie wachten om um te vinden ! Deze maand ga ik weer me progesteron prikken ik vind dat wel een fijne bevestiging.
Goedemorgen dames! Gister een heerlijk dagje met het gezinnetje weggeweest en nadat zoonlief in bed lag lekker languit op de bank gelegen. Vandaag temp weer 37,2 dus het wordt spannend hier! Het kan dus nog steeds! Mijn temp is nu 0,2 hoger dan vorige cyclus en heb sowieso nooit 37,2 gehaald!! Verder “prikkelen” mijn borsten en ben met vlagen niet lekker, draaierig en weeeig in mijn buik. Verder merk ik veranderde afscheiding, het word meer waterig. Gister leek het zelfs op vruchtbaar slijm! Het moe zijn neemt nog altijd de overhand! Geen idee of ik al ga testen @Zuster9203 mijn eerste plasje ben ik alweer kwijt hihi... ga jij vandaag nog testen?? @Lalaatje90 hopelijk vind je je piek heel snel! @geneeke ziet er goed uit, denk dat je piek er snel aankomt. Op welke cd zit je nu? @Momof2rebels goed van je dat je toch een test hebt gedaan om toch alles uit te sluiten. Wel jammer, ik had er namelijk hele goede hoop bij. Op naar een kerstkindje voor jou! Heel veel succes in de aankomende ronde.
Dag dames, hier vandaag 11 dpo. Vanmorgen getest maar deze was negatief. Zal woensdag nog een testen doen en anders donderdag mijn NOD. Ik verwacht geen positieve test meer. Maar je weet het natuurlijk nooit hè.
@DCG je kan wel testen hoor denk ik. 11 dpo toch? Ik had ook waterige afscheiding toen ik positief teste. Ik ga nog niet testen. 7dpo hahaha. Ik vind het vooral vreemd deze cyclus. Ik heb last van m'n buik en darmen. Verder heb ik niks wat ik normaal wel heb. 6 rondes gevoelige en pijnlijke tepels, nu helemaal niks. Denk ook dat het niet gelukt is, zou ook bijzonder zijn, meteen weer. Maar we wachten nog even geduldig af
Hihi zo grappig, ik vergis mij steeds in jou en @Zuster9203 Dus de vraag voor @Zuster9203 geldt niet!! Wat jammer dat je negatief hebt getest.. het is uiteraard nog vroeg en kan nog alle kanten op
Wil je het echt niet weten @DCG ?? Ik moet eigenlijk naar Action toe, voor nieuwe testen, maar het waaaaait zo HARD!
Nou die last van buik en darmen klinkt hier bekend in de oren!! Het is ook allemaal nog zo vroeg he en de tijd kan niet snel genoeg omgaan! Ik ga duimen dat het gewoon bijzonder genoeg WEL raak is!! Ik heb vanmorgen geplast en koffie op, 1 bakkie maar, kreeg em met moeite weg (en normaal ben ik een echte koffie addict!) Ik durf op de een of andere manier niet te testen, uit angst dat ik toch mezelf weer wat inbeeld en uit angst dat er sowieso nog niet genoeg hcg aanwezig kan zijn. Als ik op de 2e tempverhoging afga zou ik nu dan pas 2 dagen na eventuele innesteling zitten... dan moet mijn urine wel heel erg geconcentreerd zijn?!
Ooh geloof me, ik ga zowat dood!!!! Maar ben te bang dat er sowieso te weinig hcg aanwezig kan zijn... Ja lekker he die wind.... tis echt klote weer!!! Wind, regen en zon wisselen elkaar hier af. Wel mooi wakker geworden, toen ik naar buiten keek om half 8 werd ik gewoon vrolijk van de duidelijke regenboog