Ja, en wat me opvalt is dat de testen 's avonds steeds lichter worden terwijl ik al uren niks gedronken heb Vanmiddag om 15 uur zou kunnen, maar ik wacht liever even tot vanavond, wanneer ik ga douchen
Dat is een heel goed plan Zal wat zijn dat je een vroeg ei hebt, die piek wil je dan niet missen!! Ben benieuwd wanneer die valt
En toch lijk ik lichtroze te zien op de test. Zo frustrerend! Wat denken jullie? View attachment 611019
Ik zie een heel licht streepje indd, maar zoals eerder gezegd, deze geven wel een vals resultaat. Ik zou morgen met een andere testen hoor!
Jaa ik ook !! Dit is van gisteren !! Maar gelukkig weet ik dat deze testen bij mij goed aanslaan gebruik ze sinds november. We gaan gwn lekker op zoek naar de eii Hoes bij jouuu dan mevr. Maakt het spannend
Als allereerst Je nagelsss i love them ! En ik lijk ook wat te zien, maar weet het niet helemaal zekerrrrr maar zie denk ik echt watt
Oh die kleurt al aardig!!! Op naar het ei!!! Hihi dankjewel voor die nagels neonroze babyboom, vorige week laten doen. Ben er ook superblij mee!! Tja, van die test worden we dus niet echt wijzer, dus over een paar daagjes maar een nieuwe test doen. Denk als mijn temp zo blijft dat ik op nod een predictor haal...
Jaa babyboom is zo wie zo erg mooi. Heb dat ook vaker gehad, maar dan met nude !! Heb het zo lang niet gedaan. Zit gelijk te denken het ook te doen. Ben benieuwddd naar de test morgen ochtendd !!! Jaa was ook verbaasd dat het al zo aardig gekkeurd was. Meestal kleurt het zo als het richting een ei gaat en dat kan natuurlijk niet nu. Maaar we zullen het zienn
Hier dus precies hetzelfde! Test nu wel 2x per dag want wil hem niet missen.. vanmorgen zelfde streepje als gisteren. Ik zit nu op cd14 en jij?
Ik ben echt heel erg slecht in die tuurtestjes, sorry! Ik hoop echt dat je over 2 dagen een mooie positieve test in je handen mag hebben. Ik zit nu op cd14 dus ben benieuwd wanneer mn ei eraan komt..
Heb net m’n plasje doorgespoeld en bij de volgende wc beurt ga ik weer een ovutestje doen. en daarna morgen weer. Of moet ik toch wachten tot vanavond?