Mee eens! Ik zit nu ook in een ander NOD groepje vanaf 11 april, maar daar klets ik eigenlijk helemaal niet haha
Ik zit volgens mij ook nog in een andere groep maar praat daar ook eigenlijk niet! Krijg daar ook geen meldingen van, en vind dit clubje gewoon het leukst
Die van mij is ook nog steeds niet donkerder dan afgelopen 2 dagen.. ben heel benieuwd voor ons beide!
Ik zie hier helaas ook even niks op klote hé dat die kwaliteit zo achteruit gaat hier, zouden ze is wat aan moeten doen!
Ja echt balen! Ik moet er wel bij zeggen dat het moeilijk op de foto te krijgen is, maar kon het op mijn eigen foto’s wel zien.. Nu maar echt nod afwachten
Kwaliteit is echt heel erg achteruit gegaan na uploaden plus het is maar een heel vaag streepje... geeft niks hoor
Volgens mij 3... lutale fase is 14 dus is 15dpo dan mijn nod toch? Dan heb ik mijzelf verkeerd op de lijst staan
Ik las ergens op het forum dat je LF begint op de dag van eisprong. Is dus weer anders dan je DPO tellen. 14 dpo is de dag dat je dan weer ongesteld moet worden
Ik weet het dan ook niet meer hoor ik reken ook vaak gewoon op de dag van eisprong, twee weken later ongesteld. Dus als ik morgen eisprong heb dan twee weken later ongesteld worden.
Hmm ik moet zeggen dat ik nu niet echt wat kan zien ! Op de vorige foto zag ik het wel direct. Morgen ochtend met een earlyyy test ???
Ja je LF begint op de dag van eisprong. Niet een dag na de eisprong zoals DPO. En een lef tel je door tot de 1e dag van je menstruatie. want dan eindigt je LF. Zo las ik het in ieder geval hihi.