Mezelf kennende blijf ik nu gewoon doortesten tot nod. Misschien 1 dagje niet, maar meestal als ik smorgens beslis om het niet te doen doe ik het smiddags alsnog...het geeft me ondanks de teleurstelling toch een soort rust. Anders ben ik de hele dag bezig met "wat als....."
Worden nog spannende dagen dus... fijn dat het je toch nog wat rust geeft, ik hoop voor je dat er alsnog iets verschijnt deze dagen
13dpo zelfs... heb er een hard hoofd in, denk zelf dat de duivels eraan zitten te komen maar aan de andere kant voelen mijn borsten vandaag heel beurs, als een soort spierpijn erin. Maar ga van het ergste uit...
Dat is ff balen idd dat hij negatief is bahh !! Maar ik blijf voor je duimen. En ik snap echt wat je bedoeld als je voelt dat je wil testen gewoon testen. Zodat je niet de hele dag idd eraan denkt wat alsss. Dat heb ik ook, daarom als ik test drang heb test ik gwn.
Morgen ga je weer testen toch? De klachten klinken wel positief op een zwangerschap, maar zoals je zegt om de teleurstelling niet heel groot te maken niet te veel focussen op de symptomen. Want zoals je zelf ook al zei pffff die stomme hormonen kunnen ons FLINK in de maling nemen. MAAR ik blijf voor je duimen, want ik hoop het zo erg voor je he ! Ik lees vaak over de MMM misschien een rare vraag, maar wat is dat nou precies ?
AAAN DE BAKKKK !!! Ei is gevonden woehoeee !!!! Hoeveel DPO ben je nu dan ? Is toch eerder dan normaal toch of niet ?
Betekent de Medische Malle Molen... houdt dus in dat het allemaal niet op de “natuurlijke” weg gaat en er medische hulp nodig is om zwanger te worden. De symptomen zijn er idd, maar kan helaas ook van de progesteron zijn. Ik denk dat ik me maar vast moet houden aan het tempen en me voorbereiden op menstruatie. Ik kan alleen nog hoop hebben als mijn temp morgen toch iets omhoog zal gaan. Weet nog niet of ik morgen ga testen, ik heb zojuist mijn test van gister nogmaals bekeken, uiteraard helemaal geel gedroogd dus heb em ff doorgespoeld met water. Er blijft toch een zeer licht roze streep staan, maarja dat wil natuurlijk niks zeggen...
Echt hé....ik zit nog te turen naar m'n test en dan lijk ik toch weer wat te zien...zucht...m'n ogen doen er gewoon zeer van hahahaha
Jij bent precies hetzelfde als ik!!! Turen tot we iets zien! Ben jij ook zo’n muts als ik om de test te bewaren en de volgende dag door te spoelen met water??? Ik weet toch echt zeker dat er roze op mijn test staat! Maar het is zo extreem licht dat ik het niet op de foto krijg. Moet em eigenlijk gewoon weggooien want het is niet meer geldig en maakt me alleen maar onzeker!