Ik spoel ze niet door met water haha, maar ik bewaar ze wel. Ook om mezelf er dan de volgende cyclus aan te kunnen herinneren dat vroeg testen echt geen zin heeft, of om de indrooglijnen en voorgedrukte streepjes te herkennen. Vind dat echt niet stom hoor, om ze te bewaren. Ik heb een notitieboekje gekocht bij de action, daar plak ik m'n ovutesten in, en m'n zwangerschapstesten en schrijf ik per dpo mijn kwaaltjes, twijfels en gedachtes op. Een soort dagboekje. Vind het erg fijn om terug te kunnen kijken naar vorige cyclussen. Gebruik ook een app maar dit is vind ik wat "echter" ofzo
Dat is idd erg handig ja! Ook met het herkennen van indrogers en voorgedrukte strepen. En uiteraard om “symptomen” te vergelijken. Goed idee zeg!
Als de kwaliteit niet al te slecht word kunnen jullie meekijken en turen hahahaha. Ter vergelijking, de foto op dat wit/groene kleed is van vorige maand .daar zag ik vorige maand voor het eerst iets op .Mijn vriend zag het niet, een vriendin van me wel. Op de foto van vandaag lijk ik soms ook iets te zien, maar volgens mij wil ik gewoon te graag iets zien
Ik lijk ook een “schaduwlijn” te zien, zowel op de test van vandaag als op de test van vorige maand!! Spannend!.... ik duim voor een oploop!
Ik heb net maar een ovu test gedaan, het lijkt erop dat mijn lichaam zich al klaarmaakt om eitjes te laten groeien want er zit al behoorlijk wat Lh in mijn lijf (wat heel normaal is vlak voor menstruatie.. ) ronde 3 zal dus een feit zijn, nu maar wachten tot het doorbreekt. Bekijk bijlage 611237
Zo’n ovutest had ik toen ook aan eind van de cyclus @DCG. Hoop op meer geluk voor je aankomende ronde. @Zuster9203. Ik lijk wel een klein lijntje te zien. Hopelijk loopt ie op over twee dagen
**NOD va 18 Maart 2019** Door tot iedereen op roze 27 Maart(1) Visje85. 34 jaar, 2e kindje, ronde 7 28 Maart (1) DCG, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 clomid (na 2jr zo proberen) 31 Maart (1) BertxBirgit, 28 jaar, 4e kindje, ronde x (bijna 2 jaar maar nooit tel bijgehouden) 1 april (1) Zuster9203, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 7 12 April (2) Geneeke, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Lalaatje90, 29 jaar, 2e kindje, ronde 10 17 April (1) Momof2rebels, 29 jaar, 3e kindje, ronde 7 19 April (1) Dafino, 35 jaar, 4e kindje, ronde 3 Zwanger in februari: -Aapie88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 7 -Inu, 36 jaar, 3e kindje, ronde 2 (na stilgeboren dochter 35w) -Juultje1, 32 jaar, 1e kindje, ronde 6 -Kelsey, 32 jaar, 3e kindje, ronde 5 -Miles, 29 jaar, 2e kindje, ronde 10 (MMM) Totaal: 9 Wachtbankje(4) Ongesteld (1) Zwanger (5) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen
Vanavond wordt m helaas niet, zodra vriendlief thuis komt lig ik al op bed en is hij doodop van werk. Dus morgenochtend maar hopelijk zijn we dan nog op tijd