NOD-lijst 21 t/m 27 februari 2019 door tot iedereen op roze!

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rosa5, 18 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LilyB

LilyB Niet meer actief

Hahahah ja hier werk ik ze er ook heel gemakkelijk in hoor :roflmao:
    Geen wonder dat er zoveel eitjes in mijn buik zitten hahahaha

Lalaatje90 vindt dit leuk.
  2. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Hahahaha LOL

Ik heb trouwens wel weer pukkels in ontwikkeling, dus weer een vermoeden dat het niet raak is :$
    Verder helemaal geen kwaaltjes, wel wat moe eind van de dag, maar ja, ik ben ook vroeg wakker ivm ochtenddienst van m'n vriend. Dan kan ik moeilijk weer in slaap komen.
    Temp schommelt nog steeds, maar blijft wel mooi boven basaal.

LilyB vindt dit leuk.
  3. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ik ben benieuwd of die pukkels en vermoeidheid een andere reden hebben... ik gun het je zo!!! Nog 2 daagjes toch?...

4. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Dan zit ik 10 dpo indd, maar probeer het gewoon te rekken. Wil eerst dat bruinverlies afwachten, anders is het zonde van de test

5. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ja is zeker zonde.. bedoelde eigenlijk nog 2 daagjes om te zien of je bruin krijgt ja of nee... hoop echt dat het wegblijft! En echt knap zeg dat je je zo kan inhouden met testen!

6. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Het liefst test ik nu al hoor haha, maar ik wil geen teleurstelling, wat als het mis gaat? Dat zie ik hier best vaak voorkomen op het forum.
    Ik weet het liever niet als het misgaat dan wel, op een test. Bruinverlies kan inderdaad opo 10 dpo, maar ook pas later... is maar net waar m'n lichaam zin in heeft :p
    Vorige maand begon het op 11 dpo. Maand daarvoor al op 9 dpo

7. LilyB

LilyB Niet meer actief

Dus nog heel even afwachten.... zo balen he, altijd het wachten wachten wachten... ik blijf duimen voor je

8. Dafino

Dafino Fanatiek lid

2 feb 2019
    2.140
    1.854
    113
    Vrouw
    Nou inderdaad, dat zie ik ook regelmatig voorbij komen. Dus snap goed dat je wilt wachten.
    Heb daar zelf ook over nagedacht maar ben bang dat ik zo sterk niet ga zijn. Ik ga volgende week zaterdag testen, die dag hebben we een uitje dus even kijken wat de test die ochtend zegt. Hoewel dat met 9DPO nog steeds erg vroeg is en daarna nog alle kanten op kan.

LilyB vindt dit leuk.
  9. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Leuk van het uitje, wij volgende week zondag een uitje. Maar dan weet ik allang of ik dat uitje doe zwanger, of ongesteld :p

LilyB en Dafino vinden dit leuk.
  10. LilyB

LilyB Niet meer actief

De kans is idd erg groot dat je dan nog geen juiste uitslag op je test krijgt, hopelijk heb je dan net genoeg hcg dat je een tuurstreepje krijgt, dan weet je in elk geval dat je op moet letten met voeding en alcohol ed. Ik wist met de eerste zwangerschap niet dat ik zwanger was en ben het weekend voordat ik erachter kwam nog behoorlijk aangeschoten geweest op een bruiloft!! Gelukkig had het geen schade aangericht, ben nu over het algemeen al een stuk gezonder, drink zowat nooit alcohol, dus daar hoef ik me nu geen zorgen over te maken...

Dafino vindt dit leuk.
  11. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Vanaf nu voel ik m'n borsten een beetje op spanning staan. Niet een hoge spanning, maar wel af en toe een tinteling... Maar goed dat ik vorig weekend nieuwe, grotere beha's heb gekocht, die andere konden echt niet meer, veel te klein. Dat heb je als je wat aangekomen bent. :oops:

LilyB vindt dit leuk.
  12. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ach meid, gewoon lekker genieten en jezelf niks tekort doen :) neem nog een paasei?? Hahaha
    Spannend zeg als je borsten nu op spanning staan, ben benieuwd of het door een eventuele innesteling komt!

13. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Whahahaha, paaseilol!!! :roflmao:

Die spanning heb ik wel eens vaker, dus pin me er niet aan vast

14. Momof2rebels

Momof2rebels Bekend lid

21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw

Gelukkigg dat je er dicht op bleef betreft een afspraak. Alleen jammer dat je dan een verstopte eierstok heb. Maar ik heb hier zelf nooit van gehoord ook weer wat geleerd, maar wat zou er gebeuren als het kantelt ?

En heeerlijk een ei die lekker dominant is !!! Dan weet je in ieder geval dat je deze week goed kan benutten woehoeee !!!

15. Momof2rebels

Momof2rebels Bekend lid

21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    Hmm lekker spannend !!! Ik gun het je zoo ga weer hard verder duimen voor je !!!!!!! Knuff

Lalaatje90 vindt dit leuk.
  16. Momof2rebels

Momof2rebels Bekend lid

21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    #2976 Momof2rebels, 5 apr 2019
    Laatst bewerkt: 5 apr 2019
    Hoi dames nou heb vandaag 2 testjes gedaan, maar heb een vermoeden dat me ei al geweest is wat ervoor zorgt dat ik ineens extra zenuwachtig word. Want was als de dag dat we onveilig sex hebben me ei was ofz of erna hahahahah.

Waarom ik trouwens denk dat me ei geweest is, omdat ik in deze 8 maanden tijd 5 keer een posi ovu test had. 4 keer op dag 15 en 1 keer op dag 14 ALS ik het goed zeg. En vandaag is dag 15 zou natuurlijk kunnen verschuiven he, maar gwn een btje vermoeden. Ook als ik kijk naar de pijnen die ik had en laatste paar dagen doodse stilte ! Gisteren wel Aardig veel afscheiding voor mij doen ineens ! Heb dat ook zelden dat me onderbroekje aardig zit met afscheiding dat ik me doos direct heb gewassen en schoon ondergoed aan heb gedaan. En sinds gisteren jeukkk aan me lippen sprry voor details hihi. Maar jeukkk vanochtend ook werd echt helemaal gek ! En na vanochtend weer niks aan t handje.

Bovenste test: gisteren
    Middelste test: vanochtend
    Onderste test: net

Wat denken jullie ?

Bijgevoegde bestanden:

17. LilyB

LilyB Niet meer actief

OMG!!!! Ik denk dat je ei is geweest!!! Zou wat zijn als het nu van die ene keer onveilig raak is!!!! Mag ik hopen voor je? Zou wel een verassing zijn zeg!

18. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ze worden ineens wel heel erg licht he?
    Denk ook inderdaad dat ie al geweest is zoals ik gisteren zei. Dus voor jou alleen maar afwachten! Dus de ene keer dat je onveilige seks hebt gehad kan zeker het eitje bevruchten... gewoon maar afwachten, meer kan je niet doen. over twee weken maar een testje doen als je niet ongesteld wordt

19. Dafino

Dafino Fanatiek lid

2 feb 2019
    2.140
    1.854
    113
    Vrouw
    Poeh snap dat je zenuwachtig begint te worden... zie in deze testen in ieder geval geen oploop. Misschien moet je ei nog komen. Heb je ook geen eipijn gevoeld?

20. Momof2rebels

Momof2rebels Bekend lid

21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    Jaaa dat denk ik dus ook ! Hopen altijd ! Hoe dan ook wil ik me baby !! Als dat zo moet dan maaar zo spring alsnog duizend gaten in de lucht ! Jahahahah maarrr tegenover wil ik echt heeeel graag december op vakantie ik ga trouwens naar Suriname. Iemand vroeg dat ben helemaal vergeten te antw of het dat gedaan ?

Maar wil daar heel graag naar toe en heb het er wel voor over om dan 2 maanden over te slaan. Alleen in de praktijk is werkt het gen echt heel anders dat ervaar ik nu ook! We willen veilig dien en doen we ook maar net die ene keer ben je zo opgewonden en denk je fuck itttt hahahaha dis als het raak zou zijn zeg ik ALSNOG me ticket met een brede glimlach af !!! Hahahah

Deel Deze Pagina