Zo meiden, hier weer een lekker druk dagje achter de rug. Ochtendje voetbal, of nou ja en de halve middag. Daarna wasje erin, huisje aan kant. Zo maar is langs mijn opa en oma met de kids, is weer voetbal vanavond, dus dat MOET natuurlijk gekeken worden. We eten patat met gebakken vis, wijntje erbij niks meer aan doen. Jullie nog iets leuks doen? @Momof2rebels met mij alles goed. Vandaag 2DPO nergens last van. Las dat je creamy afscheiding had. Spannend hoor. Rustig afwachten maar. Vorige ronde had ik mijn piek op cd 11 al gevonden en was mijn ei op cd12. Mij benieuwen wanneer je ongesteld word. Dat kwam bij mij ook twee dagen eerder
Jaa echt zo dubbel is het nu hee !! Majaa beide geweldiggg we zullen het zien over 2 weken woehoeee !! Jaa ik ga familiee opzoeken. Zo lang niet gezien, maar spreek ze ook niet hoor als ik eerlijk ben. Ik kon altijd gaan, maar wilde zelf niet. En dit jr heb ik het heel sterk. Ook een perfecte timing ! Hahaha. Maar ben ook gwn in nederland geboren. Maar heb onwijs veel zin!!! Hoe voel jij je ???
Okee dus het zou zomaar ineens komen. Had ook wel een vermoeden, omdat de afgelopen menstruatie heel weinig en kort was. Ging ik er gwn uit mezelf er vanuit dat me ei miss eerder zou komen. Haha we zullen zien wanneer de rode duivels opduiken. Oke 2DPO bij jouw is het aftellen dus begonnen. Wanneer wil je testen ???
Het liefst morgen al, maar denk dat het net te vroeg is. Maar ik wil ook even het bruinverlies afwachten...
Oehhhh spannendddd!! Snap het helemaal hoor. Maar 11dpo os toch niet perse te vroeg? Wat voor testen heb je liggen? Of heb je heel veilig niks in huis?
Dag dames, Even weer een berichtje van mij. Wat schrijven jullie veel! Niet bij te benen Weer veel spannende ontwikkelingen zie ik. @Lalaatje90 jij mag bijna gaan testen. Zo spannend. @DCG jij had eiblaasjes op je eierstok las ik. Gaat het nu wat beter? En wel fijn dat je een dominant ei kon zien. @Momof2rebels wat leuk op familie bezoek. En zo lekker naar een warm land. Ik snak er zo naar! Zomer kom maar.... En de andere dames allemaal in afwachting wanneer het onze ronde gaat zijn. Hier inmiddels cd11 morgen cd12. De ovu test blijft nog hetzelfde. Hoop dat hij in deze dagen weer op gaat lopen. Maar kan ook goed zijn dat ik nu weer een cyclus van 29 dagen krijg. Vaak wisselt een korte zich af met een wat langere. Dus afwachten maar weer. Nu zo eerst de nachtdienst in. Twee nachten. Totaal geen zin in op zaterdagavond
Ik test volgende week zaterdag. Dan ben ik 9DPO erg vroeg maar die dag hebben we een uitje voor de zekerheid doe ik dan een testje, ook al weet ik dat de uitslag een paar later ook nog heel anders kan zijn. En heel eerlijk... al hadden we geen uitje was ik die dag waarschijnlijk ook gewoon begonnen met testen
Poeh nee dat snap ik dat je geen zin heb. Je dienst begint ook laat! Zet je je zelf nog terug op de lijst? Ik duim voor je dat je met een dag of twee je piek wel gaat vinden. Ben je precies op tijd weer uit je nachtdienst
Ja ik denk dat de piek wel zo lang op zich laat wachten. En tussendoor natuurlijk tijd vinden. Ja van 12 tot 6 gewerkt. Op zich wel lekker dat het maar 6 uren zijn. Zit nu aan een wijntje en dan lekker het bed in. Heerlijk slaap mutsje. Al is het soms een beetje vreemd. Zit mijn vriend door de week aan de koffie en ik aan de wijn als ik uit de nacht kom.
Vandaag 10 dpo heb keurig m’n plas doorgespoeld. Heb 1 test van Action in huis liggen. M’n temp blijft maar 0,2 hoger dan basaal. Moet je temp niet hoger zijn als je zwanger bent?
Werk je in de zorg? Of iets anders? Ik hoor dat wel vaker dat de 1 ‘s ochtends thuis, komt die neemt een biertje terwijl de ander koffie neemt en naar t werk moet ofZo Haha.
Overigens voelt het alsof ik wat lichte migraine heb en dat is geen goed teken denk ik. Ik had vorige maand ook migraine en paar dagen later werd ik ongesteld. Eigenlijk maak ik mezelf weer gek, want toen ik pril zwanger was van m’n zoon had ik ook gewoon migraine. Dus wat zeur ik nou
Wat goed van je Oehhh je maakt het wel echt heel spannend hoor. Ik heb geen ervaring met temperaturen dus dat antwoord weet ik niet. Misschien een van de andere dames? Vind het zo knap dat je kan wachten. Echt goed van je.
Het knaagt wel hoor... zit wel weer onder de pukkels en heb af en toe wat steken in m’n borsten, maar dat heb ik wel vaker.
@Visje85 snap dat je weinig zin hebt in nachtdiensten, en idd grappig eigenlijk dat je man aan de koffie gaat en jij aan een wijntje Lekker van genieten meid! Hopelijk vind je snel je ei en heb je gewoon een normale cyclus! Hier is de pijn gelukkig wat minder geworden. Ik begin zelfs al wat eipijn rechts te voelen dus ik denk dat mijn ei goed groeit! @Lalaatje90 hoe is het verder? Nog geen bruin gespot?? @Dafino klinkt als een lekker druk en gezellig dagje heerlijk! Hier vandaag denk even de stad in, dinsdag is onze dag, dan ben ik jarig en gaan we lekker met de (schoon)ouders uit eten... 32jaar alweer bijna hahaha @Momof2rebels het is idd erg dubbel he... kan me voorstellen dat je echt graag wilt gaan, dus ik hoop echt dat je ook echt gewoon kunt gaan lijkt me heerlijk er lekker 3 weekjes tussenuit te piepen en lekker genieten van het mooie weer en lekker bijkletsen met de familie! Hier gaat het al wat beter, cd10 vandaag, morgen begin ik met ovu testen want zo te voelen aan de eipijn rechts groeit mijn ei goed!!