Aahhh dat is echt BALEN !!!! Hiep hiep hoeraaaa !! Gefeliciteerd !!! Maak er een leuke dag vann !! Knuff
Dat is echt kut! Die teleurstellibg ook weer, maar geef jezelf de tijd die nodig is om ook deze teleurstelling van je af te schudden. Knuffel jou kant op!! Maar een 2020 baby klinkt ook superrrr leuk.
Fijn om te lezen !! Ik had gehoopt ook dit jr al te bevallen, omdat de leeftijd anders steeds groter werd. Helaas nog niet zwanger, maar me kindjes worden dit jr 7 en 9. 2020 baby gaan de kids richting de 8 en 10 lorddd. Maar komt allemaal vast wel goed hahaha. Voelt ook echt alsof ik weer voor het eerst zwanger word zo nieuw ofz.
Mijn vriend heeft vorige maand bij zijn eigen huisarts gevraagd om zich te laten testen. En dat kon zonder problemen. Binnen 3 dagen had hij de uitslag. (wij hebben ook niet de zelfde huis art)
Als eerste je hoef echt niet je excuses aan te bieden !! En negatieve shit ? Nee absoluut niet. Zijn levens ervaringen waar je wat uit kan leren. Het is niet dat je kiest voor dit pad ! En je houd je nog steeds staande en gaat nog steeds elke ronde positief er in. Het proces tijdens al deze maanden zijn belangrijk. Hoe herpak je het en hoe ga je ermee om. Wat zou je kunnen doen om er een betere hou vast aan te hebben. That is what keeps me driving after almost 9 months. Is niet eeens lang, maar goed voor mij voelt het als een eeuwigheid. Net als hoe het bij jou voelt als hoe jij het ervaart. En begrijpelijk de onzekerheid die erbij komt kijken. De emoties ook gwn toe laten zodat je na je emoeties weer ruimte creëert voor verlichting. Ten tweede ik gun het je en ik hoop zoo erg dat het super super snel raak zal zijn en dat de baby lekker goed blijft plakken 9 maandjes lang ! We trekken elkaar erdoorheen ! Knuffel jou kant op
Dankjewel Wat klote zeg dat je zo’n last hebt gehad van de PDS en dat je zo’n pijn had! Hopelijk ben je er snel weer helemaal vanaf! Wie weet is er iets in werking daarbinnen wat de darmen prikkelt.... Of puur toeval? Wordt weer spannend.... ik blijf duimen
Dankjewel, we gaan het zien of het gaat lukken... Lijkt me wel k*t om een hsg te krijgen, heb wel verschillende ervaringen gelezen maar alsnog lijkt het me geen pretje... ik hoop dan ook voor je dat je cyclus gewoon netjes onder die 35 dagen blijft en dat jullie gewoon snel zwanger zijn!! Ook fijn dat de uitslagen van jullie beiden gewoon goed waren!
Doemdenken is niet erg, het is een manier van iets verwerken. Ik kan me je frustraties en verdriet heel goed indenken. Sommige perioden zijn gewoon net even wat moeilijker dan andere, en sommige perioden wals je gewoon door de ronde heen. Houd moed, ook jij zal een mooie roze test in handen krijgen, en hopelijk op zeer korte termijn al! Aangezien de vrouwen van jouw familie moeilijk kindjes kregen, zou het toch maar wat fijn zijn als jij de dans zou ontspringen he. Hier is het ook aan mijn moeders kant hoor, miskramen en onvruchtbaarheid. Ikzelf stond er nooit bij stil, pas bij het moment dat ik 10jr geleden de pil liet staan drong het pas tot me door dat het niet makkelijk zou worden. Hopelijk lukt het jullie gewoon op de natuurlijke manier, en anders is er altijd nog de hulp van het ziekenhuis...
Ik hoop dat er iets anders is wat mijn darmen prikkelt. De pijn is te erg om te kunnen zeggen of ik überhaupt iets anders voel. Hoop dat het morgen weer helemaal rustig is. Snap heel goed dat het na iedere maand de hoop steeds lastiger wordt. Hoewel ik hier ook steeds lees, hou rekening met een jaar, hoop ik ook echt dat het bij ons deze of volgende ronde ook wel raak is. En volgende ronde is bij ons niet komende maand, die sla ik ivm de verhuizing echt over. We steunen elkaar meiden, dat het maar snel helemaal roze mag kleuren hier
@DCG van harte gefeliciteerd! @Lalaatje90 hé, wat balen! Hopelijk vol goede moed door naar de volgende ronde..
Vandaag eindelijk het tripje naar de huisarts gewaagd. Moest sowieso voor mijn zoontje dus dacht dan doe ik meteen voor mezelf, wel 2uur zitten wachten Hij heeft bloed geprikt om mijn hormoonbalans te controleren. Moet morgen bellen voor de uitslag ; is dit goed dan krijg ik een hormoonkuur van 10 dagen om de boel hopelijk te resetten. Als dit niet lukt mag ik weer naar de gyn. Is dit niet goed dan moet ik weer terugkomen, en neem aan dat ze dan verder gaan kijken naar die hormoonbalans. Ben wel blij dat hij het zo serieus neemt, en heb echt het gevoeld dat hij me helpt. Hij wilde me eigenlijk al meteen naar de gyn doorsturen maar na overleg met andere collega toch besloten eerst dit te proberen.
Ja, dat heb ik ook! Het voelt allemaal weer zo nieuw!! Komt denk ik ook omdat onze kindjes alweer wat ouder zijn... Hopelijk ben je zodra jullie er weer voor gaan gewoon lekker snel zwanger
Dankjewel Wat goed dat je toch de stap hebt genomen, ik ben benieuwd wat de uitslag is van je hormoonbalans... Hopelijk valt het gewoon op te lossen met idd de primolut, en dat je cyclus zich dan weer netjes herstelt! En anders kan je bij de gyn in elk geval ook terecht voor hulp, maar hopelijk is dat niet nodig! Succes!
Dan hoop ik dat deze ronde gewoon lekker raak is!! En anders in juni, zodra jullie er weer actief voor gaan. Zolang kunnen we hier lekker tegen elkaar zeuren en elkaar erdoorheen sleuren, net zolang tot we allemaal die positieve test in handen hebben!
Wat fijn dat hij het zo serieus neemt. Fijn dat er actie word ondernomen. Duimen voor een goede uitslag morgen!
Oh ja ik zie het! Thanks voor de lieve woorden, ook van jou @DCG. We slepen elkaar erdoorheen! Blij dat dit soort forums bestaan om je hart te luchten. We kennen elkaar niet, weten niet eens elkaars namen en toch ben ik veel met jullie bezig, bijna net zo spannend hoe jullie rondes verlopen als m'n eigen... 2020 baby's here we come!
Ik vind het ook heel fijn om hier te kletsen en m’n gevoel te uiten, kan niet overal hè? Ik heb me toch onwijze krampen!!! Lig bijna krom van de pijn