Graag gedaan hoor vind het zelf ook fijn om met jullie hier te babbelde en te zeuren en dat ik hier gewoon onzeker kan zijn en adviezen vragen. Lotgenoten steunen elkaar, ookal kennen we elkaar niet persoonlijk, de band is er
Zo dames, ik ga nu zoonlief van school halen en dan wachten op de visite. Komt vandaan denk ik weinig van om op het forum te zitten dus ik wens jullie bij deze een hele fijne dag
Graag gedaan ! Jaa idd heerlijk dit soort forums ! Verlicht het proces ook, omdat je weet dat je niet alleen bent !
Laat het nu maar komen en niet donderdag pas. Dan ben ik er ook weer eerder klaar mee. Fijne dag vandaag!!!
Het was echt gezellig! Rond 23.00 laatste visite naar huis, dus even snel een beetje opgeruimd en lekker naar bed. Vandaag mezelf verslapen!! Wijntje teveel geweest dus haha, maar nog net op tijd voor school Oh jeetje, wat heeft hij? Hopelijk voelt het mannetje zich snel beter.. Is het bij jou nog niet doorgezet?
Haha, hakt er dan even in hè? Hij is wat koortsig en snotverkouden. Morgen weer naar school. Nee nog niet doorgezet, maar dat heeft altijd even een lange aanloop nodig. Morgen is pas m’n NOD
Daar ga ik wel vanuit. Heb wel vage pijntjes in m’n baarmoeder. Felle gemene steken. Gistermiddag hele gemene krampen. Maar verder nog niet het gevoel om ongesteld te worden
En je wil nog steeds geen test doen? Oh ik had het allang gedaan. Knap hoor. Ik duim nog steeds dat het niet doorzet en dat het beetje bloed een andere oorzaak heeft!