NOD-lijst 21 t/m 27 februari 2019 door tot iedereen op roze!

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rosa5, 18 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ik denk dat morgen of overmorgen mijn piek eraan komt, net toen ik naar de wc ging een heleboel vruchtbaar slijm verloren, gister al gezellig gemaakt, vanavond maar nog een keertje....

Lalaatje90 vindt dit leuk.
  2. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Bijna tot basaal, dus denk dat de sluizen vanavond of morgen wel opengaan, voelde net wel iets 'lopen' en dat was toch wel wat sliertjes bloed. Dus het komt eraan.

3. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Nog steeds krampjes etc, maar nog steeds geen doorbraak... zal morgen wel komen denk ik.

4. LilyB

LilyB Niet meer actief

5. Dafino

Dafino Fanatiek lid

2 feb 2019
    2.140
    1.854
    113
    Vrouw
    Jeejtje dat laat even op zich wachten zeg! Balen, als de test negatief is, wil je toch zo snel mogelijk dat het doorbreekt zodat je volgende ronde kan beginnen.

Hoe is het nu vanmorgen?

6. Dafino

Dafino Fanatiek lid

2 feb 2019
    2.140
    1.854
    113
    Vrouw
    Ik mag zo naar school, helpen met de Koningsspelen. Hebben jullie kids dat ook? Weer valt gelukkig mee, is minder koud als voorspelt.

Verder heb ik het gevoel dat het toch weer niet raak is. Beetje zo’n onderbuikgevoel, morgen eerste test doen dan weten we het zeker, of nou ja, eigenlijk ook niet, maar als de test dan negatief is, reken ik er eerlijk gezegd niet echt meer op. Beetje doemdenken maar ja, zal wel door de heerlijke hormonen komen.

7. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ja, vannacht. Uurtje of 4 werd ik wakker van de pijn, niet normaal. Voelde net of m’n eierstok op knappen stond ook, waar ik de m’n eipijn voel.
    Naar de wc en het liep eruit, paracetamol genomen, want ik kon er niet van slapen

8. LilyB

LilyB Niet meer actief

Oh dan is het dit keer wel heftig zeg! Hoe gaat het vandaag met de pijn?

9. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Hier ook Koningsspelen, die van mij vind zulke dingen allemaal wat spannend. Zit in groep 1. Had graag geholpen, ben afgestudeerd Onderwijsassistent, dus onderwijs kriebelt sowieso wel bij mij Haha.

LilyB vindt dit leuk.
  10. Dafino

Dafino Fanatiek lid

2 feb 2019
    2.140
    1.854
    113
    Vrouw
    Zo dat klinkt heftig. Is de pijn nu wat gezakt?

Lalaatje90 vindt dit leuk.
  11. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ja gaat nu weer goed. Heb het een keer eerder gehad, in november, toen werd ik ook wakker van de pijn. Niet fijn.
    Ga ik meteen denken dat er iets daarbinnen niet klopt

12. LilyB

LilyB Niet meer actief

Oh dat zal vast gezellig worden met al die kids!! Hier slaan ze een jaartje over ivm verhuizing van de school.
    Veel plezier vandaag :)
    Ik ben benieuwd naar je test morgen, dan 9dpo toch?? Kan nog te vroeg zijn uiteraard, maar ik duim dat er morgen al iets te zien is!

13. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Gelukkig wel :)

14. LilyB

LilyB Niet meer actief

Fijn om te horen dat het nu beter gaat, misschien heb je wel heel veel bms opgebouwd, dat je daarom zo’n pijn hebt?

15. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ja, zou dat een reden zijn? Dit heb ik nooit zo gehad..

16. LilyB

LilyB Niet meer actief

Zou kunnen, want hoe meer bms je opbouwt, hoe harder je bm zijn best moet doen om het weer af te stoten, waardoor je dus hevigere krampen krijgt.

17. LilyB

LilyB Niet meer actief

Hier hebben we gister niks meer gedaan trouwens.... de mannengriep is gearriveerd dus vriendlief had eens een keer geen zin haha vanavond maar een nieuwe poging wagen...:rolleyes:
    straks even mijn laatste ovu test doen, ben benieuwd of ie eindelijk positief wordt!

Dafino vindt dit leuk.
  18. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ooh oké. Wist ik niet. Klinkt wel logisch

LilyB vindt dit leuk.
  19. LilyB

LilyB Niet meer actief

Helaas weer een negatieve ovu test... test is zelfs lichter dan gister.
    Ei is dus weer laat! Wat is het toch ook ontzettend klote dat het zo wisselt met clomid!!!
    Dit was mijn laatste test, ze zijn op en ik ga geen nieuwe meer bestellen. We gaan nu dus op goed geluk verder...

20. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ik ben trouwens deze cyclus wel begonnen met granaatappelsap, misschien heeft dit ermee te maken dat mijn ei later is? Geen idee, nu maar afwachten wanneer mijn temp omhoog gaat..

Deel Deze Pagina