@Dafino wat balen zeg dat je test nog steeds negatief is het kan natuurlijk nog steeds te vroeg zijn..
@Zuster9203 nog even geduld op je ei dus... kunnen we samen wachten Hopelijk heb je snel een positieve ovu test in handen! Werk ze vandaag, balen dat het vandaag druk is ivm zieke collega’s.
Duurt wel lang hè. Had ook zo voor je gehoopt dat je grote ei lekker zou springen en dan gelijk raak. Niet opgeven meis, het komt vast goed. Wie weet wat er in de komende dagen nog kan veranderen. Je hebt wel vaker laat je ei gehad toch? Ik blijf gewoon voor je duimen dat je komende week nog op het wachtbankje komt
Ja baal er ook echt van. Heb de test net nog een keer bekeken. Er staat dus wel een lijstje op, maar ik denk, dat ik die er met mijn nagel in gedrukt heb. Eigenlijk weet ik dat zeker, denk ik... Mijn vriend zag hem ook. Stomme is dat ik de test al had opgeplakt, toen geprobeerd heb los te maken en nu is die helemaal stuk Kan hem dus niet laten zien, hoewel de kans dat dat lijntje op een foto zou komen onwaarschijnlijk is, en ik nog steeds denk dat ik het met mijn nagel gedaan heb. Maar ja, nu weet ik dus nog niks, en een nieuwe test vandaag doen heeft volgens mij geen zin, of wel. Oké dit is wel gek makend. Want ik heb hem toch met mijn nagel gemaakt denk ik
Ja eerste cyclus met clomid was mijn ei op cd19 maar alsnog ben ik bang dat het niet goed genoeg is, zeker na een volgende cyclus met een ei op cd14. Had verwacht dat mijn lichaam aan de clomid gewend was en de cyclus van 28 dagen zou aanhouden. Aangezien mijn ei 10 dagen terug(!!!) al 12mm was had die allang gesprongen moeten zijn...
Bij twijfel zou ik toch nog een nieuwe test doen, kan vanmiddag wel hoor, even plassen, 2u niks drinken en dan weer plassen. Als je denkt dat morgen beter is dan kan je wachten tot morgen, 2e plasje Ik blijf duimen dat je toch een duidelijke steep te zien krijgt! (Als mannen het zien is het vaak wel zo, want die zijn streepjesblind )
Met hoeveel mm springt je ei? Het zou toen nog wel een weekje duren toch had de gyn gezegd? En omdat de pijn wel weg is, lijkt dat toch weer gek dat al die andere eitjes mee zijn gaan groeien. Oh meid wat een gedoe.
Haha ja, wachten wachten. Begrijp dat je onzeker word van je cyclus, wat een gedoe he Ik ga denk ik volgende maand geen ovu testen meer genruiken. Ben het ZO zat. En momof2rebels heeft maar weer is bewezen dat er niet zo bezig zijn misschien toch helpt....dus ik ga het denk ik wel proberen. Ik merk aan mezelf dat ik het echt niet leuk meer vind, dus maar is een maanden zonder proberen
Ja misschien ga ik dat toch wel doen. Vanmiddag nog een keer testen. Denk niet dat ik het volhou om tot morgen te wachten. Maar voel me zo’n sukkel omdat ik eigenlijk weet dat ik er met mijn nagel overheen ben gegaan, maar niet of ik hem er echt in heb geduwd. Man man man. Vanmiddag weten we het zeker, ga nu plassen en dan over 2 uur nog een keer testen.
Ja dat gevoel heb ik dus ook. Had juist tegen mijn vriend gezegd dat we dus stoppen met die ovu testen omdat ik daar ook geen zin meer in heb. Al die testen maken het er niet leuker op. Had ook gezegd dat ik dus geen vroege zw testen meer ga doen omdat die ook altijd wit zijn en toen zagen we dus dat streepje. Maar ja wat voor streepje het is, is nu de grote vraag.
Ja klopt, de pijn was weggegaan maar sinds enkele dagen zeurt het toch weer links (terwijl grote ei rechts zat) Dus misschien is er toch links wat doorgegroeid. De gyn zei dat ie binnen een week zou springen. Ik dacht dat je ei dan 20mm moest zijn, maar bij clomid kunnen ze iets groter worden. Kan dus niks anders dan afwachten op een temp verhoging.. gebruik geen ovu testen meer sinds cd15. Ooh spannend, succes over 2 uurtjes, ik kan vanavond pas weer lezen hier, we gaan straks naar de bios met zoonlief. Ik zal aan je denken en in gedachten duimen voor je
Ja idd, zij is hier het bewijs dat nergens mee bezig zijn er nergens op rekenen juist geluk heeft gebracht! Ik had mijn laatste ovu test gebruikt op cd15, toen waren ze op en toen heb ik ook besloten om geen nieuwe meer te bestellen. Heeft mij 7jr terug ook geholpen om alleen maar te tempen, dat wil ik wel blijven doen zodat ik wel bevestiging heb dat er daadwerkelijk een ei is gesprongen, moet ik ook wel, want bij geen eisprong moet ik terug naar de gyn bellen. Hopelijk kan jij het ook goed redden zonder ovu testen, en kan ook jij ons ook verassen met een positieve test
Oh leuk! Welke film gaan jullie heen? Lekker even samen genieten op de zondag. Heel veel plezier! Dat zeuren kan ook een goed teken zijn, dan komt er nu van links een mooi eitje wat gewoon binnen een paar dagen gaat springen. Ik blijf voor je duimen
Oh lieverd dat ''down momentje'' waar je nu in zit is voor ff !! Ik hoop dat je je zelf snel weer boven op krijgt zodat je weer een positief gevoel heb ! En ik vind het nu extra vervelend om het tegen je te zeggen, omdat ik er dus gisteren ben achter gekomen dat ik zwanger ben! Maar ik meen het wij zijn er voor je en jouw spruitje komt echt wel !!!!!!!!!! Laat alle emotie TOE uit ze hoe jij ze uiten willen om zo weer ruimte te creeeren voor opluchting en verse hoop !!! En over je ei zou het niet kunnen dat je dan je ei al eerder gehad heb ??? En dat je net te laat ben geweest met testen ?? Wanneer ben je begonnen met testen ?
Dankjewel. We gaan naar wonder park 3D, mijn zoontje wou per se naar een 3D film dus straks lekker brilletje op, bak popcorn erbij Even lekker relaxen op de zondag! Ik hoop het ook zo dat er gewoon snel een ei springt, vind het ergens ook wel weer fijn dat ik niet meer op ovu testen af hoef te gaan, het werd zo verplicht bij een positieve test! Nu houden we gewoon sowieso om de dag aan en als de zin er is gewoon elke dag. Succes straks
Je hoeft het niet vervelend te vinden hoor lieverd, ik ben echt zo dolblij voor jou!!! Ik ben op cd9 begonnen met testen, en heb het laatst op cd15 getest. Geen positieve test gehad en heb ook geen temp verhoging dus ben er zeker van dat mijn ei nog niet is geweest. Ik weet dat dit verdriet en teleurstelling maar van korte duur is, maar sommige momenten moet ik er gewoon even doorheen.. het is steeds zo’n rollercoaster! Al helemaal als het niet verloopt zoals verwacht... over een paar dagen ben ik dit weer kwijt, zodra mijn temp omhoog gaat. Even paar traantjes en down zijn en daarna weer opgelucht en met nieuwe hoop door... je bent echt een schat!!
Ja ik blijf ook tempen denk ik, wil t ook nog wel weten en tempen vind ik ook echt wel grappig hahaha. Maar dat testen, hele tijd plas ophouden, hele tijd druk om maken, nee, klaar mee. Ik maak m'n testjes voor deze maand op, en dan even kijken hoe een maanden zonder is
Dank je wel lieverd !!! Jaaaa jij zei het idd ! En je heb het wel een aantal keren gezegd. Word een kerst kindjeee
Ja, maar geen rode duivels is nog HOOP ! Ja mijn bedoeling was ook pas woensdag te testen en kijk eens ! En je weet het nog niet hoor met 10 dpo ! Ik heb waarschijnlijk weet bijna zeker een vervroegd ei gehad! Anders had ik denk ik ook echt geen posi test ! Je moet zeker mee blijven kletsen hoor is super gezellig met julle