Hier nog steeds geen ei gehad, vanmorgen temp van 36,5 dus 0,1 lager hopelijk schiet de temp dan morgen omhoog!! Schiet op alsjeblieft eitje.....
Helaas was de test vanmorgen negatief. Waar ik ook al rekening mee hield. Nu wachten tot ik ongesteld wordt en dan even een maandje niks. Even geen ovu testjes meer ook geen vroege zw testen. Het geeft toch een bepaalde druk. Komende maand wil ik sowieso niet echt benutten. Kijken of dat gaat lukken.
Wat balen zeg, had het zo gehoopt voor je... nu korte pauze ivm verhuizing?? Ben benieuwd of je dan ook een verrassing krijgt net als momof2rebels....
Nee maar deze ronde hadden we soort van overgeslagen. (6 dagen voor ei laatste gemeenschap) dus eigenlijk 0,0 kans. Ik zit te wachten zodat we nieuwe ronde kunnen starten, dan gaan we er weer vol voor. Was wel even fijn, een pauze. En nu merk ik ook dat progesteron best gemeen is. Nu t nagenoeg nihil kans is voel ik wel de zere borsten en misselijkheid bij vlagen.
Oh ik wist niet dat jullie deze ronde soort van pauze hadden... idd, progesteron kan je lichaam aardig voor de gek houden, de progesteron klachten lijken vaak op die van een zwangerschap. Hoop voor je dat je snel een positieve test in handen hebt wanneer jullie er weer vol gas tegenaan gaan
Nu CD14, ik verwacht een positieve ovulatie test pas op CD17 op z'n vroegst. Maar hoogstwaarschijnlijk pas op CD18 en/of CD19. Echt klote ja, ik wil echt niet zon lange cyclus hebben, zo lang wachten iedere keer....bijna 3 weken wachten op ei en dan nog 2 weken wachten of het is gelukt of niet blegh... maarja, het is wat is het is. Ik ben heel jong met de pil begonnen ( vanwege hevige pijn) en mijn moeder zei dat ik voor de pil ook al een cyckus had van 30-32 dagen...
Ja baal er ook meer van als ik toe wil geven Komende maand inderdaad pauze ivm de verhuizing, hoewel mij vriend daar dus niks van wil horen. Maar zie het echt niet zitten. Dus heb besloten geen ovu testen te doen en dan zien we wel hoe het gaat. Als het dan raak is moet het zo zijn. Nu eerst nog even de duivels afwachten.
Ja idd, ik vind dat lange wachten ook zo vervelend. Helaas zijn onze lichamen geen machines die we kunnen aansturen om sneller te werken... we zullen dus alsnog moeten wachten...
Hoe is het meiden. Hier is de teleurstelling toch wel even binnen gekomen. Je wilt het zo graag hè, en dan leek het even zoooo dichtbij. Maar ja, het is niet zo dus we gaan weer door. Verwacht nog wel wat extra roze streepjes hoor! Hoe gaat het met de eieren? Lopen de testen al een beetje op? Hoop zo voor jullie dat jullie snel op het wachtbankje kunnen
Ik dacht vanmiddag even dat mijn eisprong toch vroeg was. Maar nu de test is opgedroogd nauwelijks verschil met gisteren hahaha