NOD-lijst 21 t/m 27 februari 2019 door tot iedereen op roze!

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rosa5, 18 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

10 jan 2019
    1.266
    797
    113
    Vrouw
  2. LilyB

LilyB Niet meer actief

Jaaaa idd @Dafino hoe was je test vanmorgen?

3. LilyB

LilyB Niet meer actief

Hier nog steeds geen ei gehad, vanmorgen temp van 36,5 dus 0,1 lager hopelijk schiet de temp dan morgen omhoog!!
    Schiet op alsjeblieft eitje.....

4. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

10 jan 2019
    1.266
    797
    113
    Vrouw
    Balen....ik zit ook op 36.5. gister ook 36.4

5. Dafino

Dafino Fanatiek lid

2 feb 2019
    2.140
    1.854
    113
    Vrouw
    Helaas was de test vanmorgen negatief. Waar ik ook al rekening mee hield. Nu wachten tot ik ongesteld wordt en dan even een maandje niks. Even geen ovu testjes meer ook geen vroege zw testen. Het geeft toch een bepaalde druk. Komende maand wil ik sowieso niet echt benutten. Kijken of dat gaat lukken.

6. LilyB

LilyB Niet meer actief

Op welke cd zit jij nu dan??
    Echt klote hè dat onze lichamen zo “sloom” zijn

7. LilyB

LilyB Niet meer actief

Wat balen zeg, had het zo gehoopt voor je... nu korte pauze ivm verhuizing??
    Ben benieuwd of je dan ook een verrassing krijgt net als momof2rebels....

Dafino vindt dit leuk.
  8. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Jammer zeg :(

Dafino vindt dit leuk.
  9. LilyB

LilyB Niet meer actief

Jij zit al aardig dicht op je NOD zie ik, spannend hoor! Heb je al enige symptomen?

10. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Nee maar deze ronde hadden we soort van overgeslagen. (6 dagen voor ei laatste gemeenschap) dus eigenlijk 0,0 kans. Ik zit te wachten zodat we nieuwe ronde kunnen starten, dan gaan we er weer vol voor.
    Was wel even fijn, een pauze.

En nu merk ik ook dat progesteron best gemeen is. Nu t nagenoeg nihil kans is voel ik wel de zere borsten en misselijkheid bij vlagen.

11. LilyB

LilyB Niet meer actief

Oh ik wist niet dat jullie deze ronde soort van pauze hadden... idd, progesteron kan je lichaam aardig voor de gek houden, de progesteron klachten lijken vaak op die van een zwangerschap. Hoop voor je dat je snel een positieve test in handen hebt wanneer jullie er weer vol gas tegenaan gaan :)

Jeansflower vindt dit leuk.
  12. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

10 jan 2019
    1.266
    797
    113
    Vrouw
    Nu CD14, ik verwacht een positieve ovulatie test pas op CD17 op z'n vroegst. Maar hoogstwaarschijnlijk pas op CD18 en/of CD19. Echt klote ja, ik wil echt niet zon lange cyclus hebben, zo lang wachten iedere keer....bijna 3 weken wachten op ei en dan nog 2 weken wachten of het is gelukt of niet blegh... maarja, het is wat is het is. Ik ben heel jong met de pil begonnen ( vanwege hevige pijn) en mijn moeder zei dat ik voor de pil ook al een cyckus had van 30-32 dagen...

13. Dafino

Dafino Fanatiek lid

2 feb 2019
    2.140
    1.854
    113
    Vrouw
    Ja baal er ook meer van als ik toe wil geven :(

Komende maand inderdaad pauze ivm de verhuizing, hoewel mij vriend daar dus niks van wil horen. Maar zie het echt niet zitten. Dus heb besloten geen ovu testen te doen en dan zien we wel hoe het gaat. Als het dan raak is moet het zo zijn. Nu eerst nog even de duivels afwachten.

LilyB vindt dit leuk.
  14. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ja idd, ik vind dat lange wachten ook zo vervelend. Helaas zijn onze lichamen geen machines die we kunnen aansturen om sneller te werken... we zullen dus alsnog moeten wachten...

15. LilyB

LilyB Niet meer actief

Zou een mooie verrassing zijn als het dan onverwachts raak is!!

Dafino vindt dit leuk.
  16. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

10 jan 2019
    1.266
    797
    113
    Vrouw
    Helaas wel, kon het maar hé. Soms zou het zo fijn zijn om de tijd door te kunnen spoelen hahaha

17. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Dafino vindt dit leuk.
  18. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ja idd, zou een heleboel ongeduld schelen :rolleyes:

19. Dafino

Dafino Fanatiek lid

2 feb 2019
    2.140
    1.854
    113
    Vrouw
    #3419 Dafino, 15 apr 2019
    Laatst bewerkt: 15 apr 2019
    Hoe is het meiden. Hier is de teleurstelling toch wel even binnen gekomen. Je wilt het zo graag hè, en dan leek het even zoooo dichtbij. Maar ja, het is niet zo dus we gaan weer door.

Verwacht nog wel wat extra roze streepjes hoor! Hoe gaat het met de eieren? Lopen de testen al een beetje op? Hoop zo voor jullie dat jullie snel op het wachtbankje kunnen :thumup:

20. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

10 jan 2019
    1.266
    797
    113
    Vrouw
    Ik dacht vanmiddag even dat mijn eisprong toch vroeg was. Maar nu de test is opgedroogd nauwelijks verschil met gisteren hahaha

Deel Deze Pagina