NOD-lijst 21 t/m 27 februari 2019 door tot iedereen op roze!

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rosa5, 18 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LilyB

LilyB Niet meer actief

Begrijpelijk hoor, even afzonderen :) is niks mis mee. Ga je deze ronde ook weer actief ovu testen doen? Of ga je dit ook een beetje loslaten?

2. LilyB

LilyB Niet meer actief

Hier ook weer een ontzettende baaldag!! Cd19 en nog steeds geen ei!!! Geen eipijn, geen afscheiding, helemaal niks! Alleen maar jeuk over heel mijn lichaam en zit vol onder de acne! Lijkt wel of mijn lichaam helemaal vergiftigd is?! Ik ben bang dat ik deze ronde helemaal geen eisprong ga krijgen, ik wacht nog maximaal 5 dagen dan bel ik de gyn

3. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ik haal ze wel hoor, maar nu nog tw vroeg. En ik probeer niet al te vroeg te gaan testen. Denk pas op cd 12. Neem standaard twee doosjes mee. En een doosje met zwangerschapstesten Haha.

4. LilyB

LilyB Niet meer actief

Haha ja die kunnen dan ook niet ontbreken hè :p
    Ben benieuwd op welke dag je eitje valt :thumup:

5. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ow wat een ellende! Geen warmtebultjes? Die willen ook wel ontzettend jeuken.
    Ik hoop zo voor je dat dat ene eitje wel goed gaat groeien.

6. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ja ik ook. Ben wel weer bezig met afvallen, hopelijk heeft dat geen gevolgen voor mijn eisprong!

7. LilyB

LilyB Niet meer actief

Nee is niet van de warmte, heb echt vreselijk last van acne in mijn gezicht en op mijn borst, dit heb ik wel vaker hoor maar nu is het wel heel extreem! Verder jeuken mijn boobs en buik heel erg terwijl daar niks te zien is, ook mijn benen en rug jeuken maar daar is ook niks te zien of te voelen, gewoon alleen maar jeuk!
    Volgens de berekeningen had dat ene ei dat dominant was allang gesprongen moeten zijn. Kan natuurlijk dat die gestopt is met groeien en alle andere eitjes mee zijn gaan groeien. Dan zijn het er teveel en kan er niet 1tje dominant meer worden... ben toch bang dat ik dubbele dosering moet van clomid..

8. LilyB

LilyB Niet meer actief

Zolang je “gezond” afvalt zou dat geen invloed hebben, vaak zie je dat er dan juist een hele stabiele cyclus van komt.
    Dus niet crashen, maar gewoon langzaam afvallen :)

9. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Het is koolhydraatarm. Dat zal vast niet extreem zijn toch? :p

En balen zeg.... misschien kun je toch even bellen ofZo? Of moet je per se nog 5 dagen wachten om te bellen?

10. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

10 jan 2019
    1.266
    797
    113
    Vrouw
    Ligt er wel een beetje aan hoe koolhydraatarm je eet...je lichaam heeft wel koolhydraten nodig dus ik zou ze niet helemaal uit m'n dieet schrappen. Maar 1 maaltijd per dag met koolhydraten is prima ( dus 1x per dag wel iets van brood, rijst, aardappel o.i.d) + let er wel op dat als je weer " normaal" gaat eten het er dan waarschijnlijk snel weer bij zit....dus t moet wel iets zijn wat je op de lange termijn kunt volhouden

LilyB vindt dit leuk.
  11. LilyB

LilyB Niet meer actief

Oh koolhydraatarm is sowieso al goed om je hormonen in balans te krijgen! Ik viel er helaas niet van af, ik kwam alleen maar aan, maar toen wel elke maand netjes ongie! Ben toen toch maar gestopt omdat ik er zoveel mee was aangekomen maar krijg het er moeilijk weer af! Ik vermijd nu de meeste suikers verder eet ik gewoon normaal.
    Volgens mij is het protocol dat je kan bellen als je op cd25 nog geen eisprong hebt, dus nog even geduld...

12. LilyB

LilyB Niet meer actief

Klopt helemaal!

13. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

10 jan 2019
    1.266
    797
    113
    Vrouw
    Jeetje zeg....wat een gedoe.....hopelijk toch eerdaags je eitje

14. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ik hoop het ook zo!! Ik word er eerlijk gezegd een beetje moedeloos van!!! 1e cyclus clomid een ei op cd19, 2e cyclus een ei op dag 14 en nu dus nog geen ei te bekennen!!! Had verwacht dat ik wel een wat stabielere cyclus zou krijgen met clomid, vooral na een nette cyclus van 28 dagen... dus dit is echt even een zure tegenvaller, want dit betekent dat mijn cyclus deze keer dus 35 dagen of langer zal zijn...

15. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

10 jan 2019
    1.266
    797
    113
    Vrouw
    Snap ik zo :( echt klote.....

16. Momof2rebels

Momof2rebels Bekend lid

21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    Ja als je het zo bekijkt klopt het ook volgens de berekening. Maar idd door die hele vroege ei ben ik wel iets langer en klopt een zw van 3 weken van me banner niet. Vandaar dat ik even confused was. En voor een 3 weken test waren de testen aardig duidelijk. Ik hoefde in ieder geval niet te turen ofz. Vooral de volgende dag niet.

Jeansflower vindt dit leuk.
  17. Momof2rebels

Momof2rebels Bekend lid

21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    Wat zou ik dan moeten invullen om de weken een btje ''goed'' te krijgen van me banner?
    Jaa verschrikkelijk !!! Want het in slaap vallen is zo gedaan ! Ben kapot in de avond, maar ik word rond 02:00uur gwn wakker uit het niets ! En ben pas half 6 in slaap gevallen om vervolgens 07:00uur wee rop te staan ! Ik ben helemaal kapot.
    En ja btje angsten zal er altijd zijn voor de 3 maanden, maar heb op zich gwn een heel goed gevoel dat alles goed zal gaan. En ben eerder aan leuke dingen aan het denken dan malen. Dus pfff word je niet goed van !

Maar goed hoe is het met jou ?

18. Momof2rebels

Momof2rebels Bekend lid

21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    Ja is sowieso ff afwachten. De verloskundige zei al aan de tel een vermoeden te hebben dat ik toch iets verder ben dan ik denk. Maar goed dat zien we dan wel.

Ik voel me verder helemaal prima. Soms wat druk onder in me buik en op me kittycat hahah. En vanochtend voor het eerste lichte misselijkheid ervaren. Dat ging gelukkig aardig snel weer weg !

Ik zag dat jij je ei nog steed sniet heb gevonden op dag 19 ! Ook kut dat !!!! Maa rwil dan zeggen dat de clomid zn werk niet doet ofz ? Misschien dat je voor vrijdag ff de gyne belt. Zodat je ook relax het weekend in kan gaan en er van kan genieten ook !

LilyB vindt dit leuk.
  19. Momof2rebels

Momof2rebels Bekend lid

21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    Ja of je moet hem gemist hebben. Ik heb afgelopen cyclus ook mijn ei niet gevonden na dat ik het 5 keer heb gevonden op dag 14/15 ! En dit keer gwn helemaal niet ! Aangezien je zegt dat het een dominant eitje was. Misschien zo dominant dattie dacht ik kom eerder. Of zeg ik nu iets onmogelijks ?

20. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ik kan em niet gemist hebben want dan zou ik een hogere temp moeten hebben..
    Waarschijnlijk hebben de andere eitjes geprobeerd mee te groeien en is het dominante ei gestopt met groeien... het is idd mogelijk dat de clomid niet werkt nu, je kan immuun raken voor de dosering, vandaar dat ik bang ben voor een verhoging van de dosering... nog meer bijwerkingen dus!!
    Wat fijn dat je misselijkheid snel weg is getrokken. Ik ga voor je duimen dat je een voorspoedige zwangerschap hebt!!

Deel Deze Pagina