Oooooh ik kan het niet meer aan hoor dat wachten! Ben zo benieuwd op je streepje is opgelopen! En ja ik heb vannacht voor ik uit bed ging getempt haha
Hey daar!! Ik miste je al! Wel een geruststelling dat jij ook iets zag op mijn test, ik begon me al zorgen te maken of ik het me niet inbeeldde!! Ik ga testen zodra ik plassen moet, dus even geduld nog haha Hoe is het met jou?
Ja ik ook maar ik ben ook zo bang voor een witte test!!! Nog heel even geduld ik denk dat ik zo wel kan plassen
Snap ik....maar of je die nu vandaag hebt of morgen, maakt ook niet echt uit dan toch? Vind de ssmothomen veel belovend!
Ik zou niet in spanning willen zitten meer, dus ik zou zeggen: test nou maar gewoon. Dan weet je waar je aan toe bent en ik wil ook weer even meekijken
Nee test is niet helemaal wit, staat een soort schaduwlijn maar op de verkeerde plek ( teveel naar rechts, te dichtbij te controle lijn) zelfde test gebruikt ja. Denk dat die van eerder echt een valse test was...
Haha symptomen zijn er juist niet!!! Geen zere borsten, niet duizelig, niet misselijk... echt alleen een stabiele temp en heeeeel soms maagzuur en die ontzettend vervelende jeuk! Ik ga zo
Ja dat bedoel ik ook, jeuk is ook een symptoom hahahaha. Ik heb ook een beetje maagzuur ja, maar heb ik wel vaker, zoek er niks achter. Nou hup, plassen! Hahaha we willen meeturen! Ik heb zo een vergadering dus hoop daarvoor nog even te kunnen spoelen! ( No preasure hoor )
Ik zie wat je bedoelt, maar het lijkt of er een witte streep voor het schaduwlijntje staat. Apart.. morgen weer testen??