Leg ze alle twee even onder elkaar, dan kan ik even vergelijken Ben op zich wel een goeie tuurder haha
Helaas De teleurstelling komt weer hard binnen. Ik durfde al niet te hopen, maar ook dit keer bewijst maar dat geen symptomen en een constante temp ook niks zeggen.
Poeh wat spannend! Ik zie ook een streepje hoor. Ook op die van jou trouwens @Zuster9203 Misschien even een andere test doen beide? Zo leuk als jullie zwanger zijn!! @Lalaatje90 een moederdagtest zou wel echt te gek zijn. Das een hele mooie dag om positief te testen!!
Ja ik zag je foto. Maar zou toch een andere test proberen. Blijft gek als er twee dagen wel een schaduwlijntje staat. Heb je geen andere test in huis?
Dipstick van 2BE sure, deze testen waren de midstream van 2BE sure. Morgen maar een dipstick proberen dan
Welke dipsticks heb je? De extra gevoelige of de gewone? Ik heb die midstream testen ook gekregen bij mijn laatste bestelling. Die liggen hier nog in de la. Gebruik eigenlijk alleen de dipsticks tot die iets laten zien. Das nog niet gebeurt dus de rest ligt nog ingepakt.
Haha. Ik kan sowieso niet wachten tot mijn nod met testen. Maar het blijft wel heel speciaal dat je nod op Moederdag is en je dan dus niet ongesteld wordt. Als je dan al een streepje gehad heb kan je die dag een mooie digitale doen. Oh ik zat al helemaal te fantaseren Haha. Eerst moet je nog twee weken in spanning zitten
Nou ik kon het dus niet laten hè. Net toch een ovu testje gedaan Heb even gerekend maar als ik mij ei weer op dag 13 heb, waar het nu wel naar uitziet. Dan is mijn nod 13 mei
Oh is maar goed dat je em gedaan hebt!! Net op tijd denk ik! Welke cd zit je nu?? De dipstick zijn extra gevoelig net als de midstream. Net heel eigenwijs een dipstick gedaan met veeeeel te lichte urine dus ook daar is niks op te zien!
Snap ik helemaal. De verleiding is ook veel te groot. Beter morgen nog een proberen hoewel dat nog super lang duurt vanaf nu.... Ik zit nu op cd 11. Dus verwacht cd 13 mijn ei
Ja idd, vooral omdat de eerste 2 testen een vage lijn gaven. Maar goed, vandaag maar afleiding proberen te zoeken en misschien pas over 2 dagen weer testen. Oh netjes hoor, je blijft wel een nette cyclus houden veel plezier vandaag trouwens
@DCG balen zeg ik hoop echt dat er een dezer dagen toch iets te zien is. Snap dat je nu blijft testen, ik heb gisteren wel 6 (!) Dipsticks gedaan.....nu ook weer aan het twijfelen om er vanavond nog 1 te doen ook al weet ik dat dat niks uithaalt. Ik kijk nu naar m'n test van vanmorgen en daar is echt helemaal niks meer op te zien. Laten we duimen dat we allebei een dezer dagen toch een streepje hebben, al begrijp ik je teleurstelling volledig. Het is gewoon klote @Dafino dat is inderdaad net op tijd ja! Gezellig maken aankomende dagen dus...
Ja idd, ik had de test van gister ook bewaard en ook daar is de streep verdwenen! Snap er echt niks meer van hoor!! Je hebt gelijk, vanavond nogmaals testen zal niet veel duidelijkheid geven aangezien als er überhaupt iets van hcg in ons lijf zit heeft dat nog wel 2 dagen nodig om te verdubbelen in de hoop dat we dan wel een positieve test hebben... wat zijn we toch pechvogels he Maar goed, we zitten nog vroeg na ei dus we hebben nog 4-5 dagen