Balen Hier temp van 36.9, maar FF zegt nog steeds geen eisprong, dat is gek . Misschien omdat m’n temp paar dagen terug niet hoog genoeg was boven m’n basale temp?
He wat balen zeg hopelijk voel je je snel weer wat beter. Hier ook einde oefening, temp flink gezakt naar 36,7!
Vraagje: ik was om half 5 vanmorgen wakker door de jeuk en heb eigenlijk daarvoor ook best slecht geslapen, door de vermoeidheid heb ik als eerst de thermometer gepakt, 36,7 Daarna mezelf weer met crème ingesmeerd en toch nog tot 7.45 kunnen slapen dus toen ook getempt, 37,0 Welke temp nu aanhouden?? Ik heb op ff 36,7 ingevuld
Ja, maar dan moet de temp wel 3 dagen boven basaal liggen en op de juiste tijdstip ingevuld zijn volgens mij, anders doet ie het niet. Heb twee dagen om half 6 getempt en de rest veel later.
Dan zou ik die 2 dagen van half 6 even wijzigen naar je normale tijd, dan zal die vast een streep trekken
Komt ook doordat ik zo vroeg wakker was en toen getempt had. Als ik op een later tijdstip had getemp was m’n temp hoger geweest en dan had ie wel een kruis gezet. Heb het net even uitgeprobeerd Haha. Maar goed, ik weet in ieder geval zeker dat m’n ei is geweest.
Dit probleem heb ik vandaag ook, ik was om half 5 al wakker, gelijk getempt zonder te weten hoe laat het was. Temp was 36,7 Daarna toch weer heel vast geslapen tot 7:45 en toen weer getempt was het 37 Weet nu echt niet welke ik aan moet houden, normaal gesproken temp ik rond 7:15-7:30
Ja dat kan ook ja, dan telt die temperatuur helemaal niet meer mee en krijg je een open bolletje... maar dan nog weet ik niet welke temp te gebruiken? Heb nu wel gewoon 36,7 ingevuld
Mijn normale tijd is altijd 7:15-7:30 Vanmorgen half 5 was mijn temp dus heel laag i.p.v. hoog door slecht slapen. Nadat ik 3u vast heb geslapen was mijn temp wel hoger. Maar ik hou de laagste temp wel aan, zie wel wat het morgen doet.. morgen zal het roze en bruin ook wel weer gaan beginnen zoals gewoonlijk op 14dpo, overmorgen moet ik ongie worden
Was je berichtje vergeten te beantwoorden.. Normaal gesproken zijn mijn borsten wel gevoelig door het gebruik van clomid maar deze ronde had ik dus geen gevoelige borsten en begon het gister plots op te zetten en was de pijn ook anders, meer steken van binnen dus dit was wel nieuw voor me. Maar ik ga er maar gewoon vanuit dat morgen het roze en bruin gaat beginnen
Balen zeg! Heb zo hard voor je geduimd. Heb mij testen even vergeleken. Heb gister overdag mijn echte piek gemist. Tussen mijn testen zat 24 uur en als ik dan kijk naar andere maanden zit de piek daar dus precies tussen. Waarschijnlijk al gisterochtend of in de nacht ervoor zelfs, want voel nu ook al helemaal niks meer. Heb gister zo vreselijke buikpijn gehad. Nu alleen nog wat beurs maar meer ook niet. Test is ook afgelopen. Hou het wel op morgen 1 dpo voor de zekerheid.
Zou je dan niet vandaag gewoon 1dpo zijn?? Je kunt natuurlijk altijd een dag later aanhouden, dan test je in elk geval ook niet per se te vroeg.. had je je ei nog benut?
Ja denk ook vandaag 1 dpo. Zet mezelf in ieder geval op het wachtbankje. Heb ook geen vroege testen meer in huis dus wacht wel tot volgende week zondag met testen (denk ik) geloof het zelf al niet terwijl ik het opschrijf Ei is zeker wel benut. En deze keer met een stuk minder dwang. Dat vind ik wel prettig.
Fijn om te horen ik ga zo hard voor je duimen dat het gewoon raak is nu zonder dwang! Worden weer spannende dagen
Nou spannend wordt het zeker! We hebben natuurlijk ook de verhuizing. Is overigens wel echt iets voor ons dat het nu raak is. Lekker bevallen thuis de verhuisdozen
Haha ja zul je net zien he, dat het gebeurt terwijl het eigenlijk niet heel goed uitkomt! Maar komt vast goed, hoe dan ook..
Hier zijn de pijnlijke borsten weer wat afgezakt gelukkig! Ze zijn nog wel gevoelig, maar niet zo erg als gister. Was echt even drama.. Verder voel ik me nog steeds goed, geen andere klachten dan alleen de jeuk nog steeds, en gister toen ik op bed lag een paar vervelende scheuten in mijn bm. Die herken ik eigenlijk niet maar ik ga er gewoon vanuit dat ik overmorgen gewoon ongie ben, ga ook echt niet meer testen nu aangezien ik ook al 2 dagen dalende temp heb. Die paar testjes die ik over heb gebruik ik wel weer de volgende ronde