**NOD va 21 februari 2019** Door tot iedereen op roze 3 Mei (1) DCG, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 clomid 4 Mei (1) Zuster9203, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 8 12 Mei (1) Lalaatje90, 29 jaar, 2e kindje, ronde 11 14 Mei (1) Dafino, 35 jaar, 4e kindje, ronde 4 17 Mei (1) Jeansflower, 32 jaar, 2e kindje, ronde 9 Datum onbekend (2) @geneeke @Visje85 Zwanger in februari: -Aapie88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 7 -Inu, 36 jaar, 3e kindje, ronde 2 (na stilgeboren dochter 35w) -Juultje1, 32 jaar, 1e kindje, ronde 6 -Kelsey, 32 jaar, 3e kindje, ronde 5 -Miles, 29 jaar, 2e kindje, ronde 10 (MMM) Zwanger in maart: Zwanger in april: Momof2rebels, 29 jaar, 3e kindje, ronde 7 Totaal: 7 Wachtbankje (3) Ongesteld (2) Zwanger (6) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen
Heb er nu ook minder moeite mee moet ik zeggen. Ronde hiervoor lukte het me bijna niet om te wachten. Maar toen kreeg ik weer migraine en bruinverlies en had toen wel een testje gedaan, maar was toch negatief.
Hier is de ongie plots weer verdwenen, alleen beetje roze afscheiding. Sinds de clomid is mijn menstruatie echt raar!! Ik ben gewend om 7 volle dagen te bloeden... eerste pil zit er weer in, pfff ben het zo zat die hormonen, zal blij zijn als het achter de rug is allemaal, maarja ik hou mezelf maar vast aan het idee dat het voor een goed doel is
Pff snap ik helemaal. Ik zit nu trouwens wel weer te fantaseren of et daarbinnen wat gebeurd Haha. Net hele gezellige gesprekken gehad met vriendin en dan kriebelt het weer zo!!!
Haha heerlijk he dat wegdromen Ik gun het je zo dat je over enkele dagen een positieve test in handen hebt...
Wordt tijd Haha... anders ga ik ronde 12 in. En als die ook niet lukt dan moeten we toch maar even langs de huisarts. Had nooit gedacht dat het zo lang ging duren voor sommigen duurt het nog langer en ik hoef niet te klagen, want ik heb al een prachtige zoon, maar toch
Ookal heb je een prachtige zoon, het blijft toch een tegenvaller elke ronde dat het niet lukt. Hopelijk is het gewoon deze ronde raak en hoeft de huisarts er niet aan te pas te komen... aan de andere kant is het ook wel fijn dat ze je zouden kunnen helpen als het dan toch weer niet raak zou zijn.. ik weet dat het een behoorlijke stap is om te zetten, maar mocht het nodig zijn is er in elk geval nog genoeg mogelijk Ik mag ook niet klagen met een gezonde zoon, maar het was bij mij wel te verwachten dat het niet vanzelf zou gaan... en toch blijft elke ronde zwaar, gewoon puur omdat de wens zo groot is. Mijn zoontje wilt ook graag een broertje/zusje maar ik kan hem helaas niet de garantie geven of dat gaat lukken. Hoop houden is het enige dat we kunnen doen.
Ook al heb je al een kind, als de wens er nog is blijft het rot. Ik hoop dat je niet naar de dokter hoeft en dat je gewoon positief test eerdaags! Daar gaan we voor toch?