Oh dan gaat het natuurlijk extra kriebelen!!! Kan me voorstellen dat je daar met een dubbel gevoel bent, blij voor de zwangere, maar toch verdrietig/teleurgesteld dat jij (nog) niet zwanger bent.
Ik begin mezelf serieus af te vragen of het überhaupt nog gaat lukken... na het nieuws van vanmiddag zit ik alleen maar te huilen en te malen. Wat als ik nou wel ga spuiten? Lukt het dan wel? Wat komt er daarna? Hoeveel tegenslagen moeten er nog komen? Voel me zo down vandaag en ik heb een pure haat aan mijn lichaam!!! Wat kan een vrouw falen zeg! Voel me vooral schuldig tegenover mijn zoontje, wie weet kan ik hem nooit zijn gewenste broertje of zusje schenken
Heel lief van je ❤️ Ik waardeer jullie steun enorm en ben zo blij dat ik hier gewoon van me af kan schrijven terwijl ik tranen met tuiten huil! Ziet toch niemand door het scherm heen Ik denk dat het even een paar daagjes kost om aan het idee te wennen dat het einde clomid in zicht is. Maar goed, het zou nog raak kunnen zijn deze ronde, ookal heb ik die hoop wel opgegeven. Vandaag teunisbloemolie genomen, morgen komt de tarwekiemolie binnen, dus kan ik die ook gaan gebruiken. Teunisbloem weer stoppen bij eisprong. Baadt het niet dan schaadt het niet, valt altijd te proberen. Meer kan ik zelf denk ik ook niet meer doen, ik haal het onderste uit de kan, dus hopelijk is al mijn moeite het belonen waard.
Meer kun je we niet aan doen, je doet alles al om zwanger te worden. Ik duim superhard met je mee. En wat die babyshower aangaat: ik vind het leuk, maar heb er totaal geen mixed feelings bij hihi.
Meer kan je inderdaad niet doen! En de hoop nog niet op geven hoor! Hoop doet leven! Al is dit een stukje zelfbescherming. Ik heb geen ervaring met tarwekiemolie. Teunisbloem heb ik heel even geslikt, omdat ik maar niet ongesteld werd. Na 2 dagen slikken werd ik inneens super heftig ongesteld...ik weet niet of het er iets mee te maken heeft gehad maar sindsdien durf ik het niet meer te slikken. Al heb ik er veel positieve verhalen over gelezen ( helaas ook veel negatieve) ik ben te bang dat het m'n cyclus is in de war schopt nu deze net op de goede rit zit.
Heb weer van alles gemist zie ik. Af en toe gaat het echt niet lekker met de meldingen. Net alles weer even gelezen. @DCG dit is jouw ronde. Niet je hoofd laten hangen nu hoor. Ronde 4 is jouw geluksronde nu gaat het gebeuren. Het moet gewoon. Blijf erin geloven, snap dat het moeilijk is maar kop op meid! @Lalaatje90 hoe gaat het met jou? Nog geen migraine is goed nieuws! Vorige twee rondes had je dat wel toch? Ik hoop het zo voor je! Mijn duimen draaien overuren. @Momof2girls19 wat leuk weer een berichtje van jou te lezen. Hoe gaat het met je?
Op welke dag begon de migraine dan afgelopen maanden? En het bruinverlies? Ja morgen jij alweer 11 en ik 9! Gaat best snel, maar dat niet testen vind ik echt killing! Ben heel de avond misselijk geweest. En dan begint het malen. Nu snel slapen, dan zijn we weer een dagje verder
Nog steeds niet zwanger, althans nu mijn NOD denk ik, dus zaterdag maar een test er aan wagen mocht er geen ongesteldheid komen.
Teunisbloem staat er idd om bekend dat het bloedingen veroorzaakt. Vanwege die reden mag je het ook niet meer na je ovulatie gebruiken. Maar er zijn zoveel positieve punten waardoor ik het besluit heb genomen om zowel teunisbloem en tarwekiem te gaan gebruiken. Mijn cyclussen zijn toch al lang en onregelmatig dus dat zou in principe geen reden voor mij zijn om geen tarwekiem te gebruiken. Ik ben wel benieuwd wat het effect gaat zijn! Vanmiddag verwacht ik de tarwekiemcapsules, de teunisbloem is echt een mega grote capsule maar ik ga het toch proberen, slechter dan het nu is kan het toch niet worden en aangezien er zoveel succesverhalen zijn geef ik het een kans.
Oh hey jou heb ik hier al een tijd niet meer gezien!!! Hoelang zijn jullie nu bezig?? Zitten jullie ook in de medische malle molen?? Kan het echt wel begrijpen hoor, je uitspraak, de frustraties lopen gewoon zo hoog op op een gegeven moment!! Ik las dat je nod binnenkort is, dus ik duim voor je dat je positief nieuws krijgt het weekend!!
Dankjewel voor je lieve berichtje ❤️ De moed is me echt in de schoenen gezakt, maar ik zal het toch los moeten laten om weer door te kunnen. Het is moeilijk, ik voel me gebroken, ookal weet ik dat het nog niet het einde betekent, vind ik het zwaar om mee te dealen. De realisatie dat het zo’n lange zware weg zal worden terwijl ik me het niet had voorgesteld, het voelde voor mij alsof de wereld instortte. Gister nog veel gehuild en kan er moeilijk over praten zonder in tranen uit te barsten, een oxazepam genomen voor het slapen gaan zodat ik toch wat rust kon pakken. Vandaag voel ik me nog steeds ellendig, maar ik ga proberen om me eroverheen te zetten en mezelf blijven herinneren aan het feit dat er nog een sprankje hoop is. De arts zei ook “in het verleden had je 4 kuren nodig, dus daar gaan we nu ook maar vanuit”. Deze ronde zal denk ik maar langzaam aan mij voorbij gaan, maar we gaan ons best doen om hier doorheen te komen.. Voor jou schiet het op zeg!! Ben toch zo benieuwd! Ik blijf gewoon duimen voor jullie allemaal!
Nog niet echt, zal wel een paar dagen gaan duren om het te laten bezinken. Moet me er maar aan blijven herinneren dat deze ronde nog steeds een kans is, maar het is zwaar om eraan te geloven... Hoe is het met jou? Het bloeden gestopt vandaag?
Dat gevoel ken ik ja, ik heb er ook een hard hoofd in gekregen. Weet ook niet meer wat ik nu moet doen. Wel of geen ovu testen, wel of geen granaatappelsap. Kan het ook niet zo goed van mr afschudden dat gevoel. Maar we moeten hoop houden! Bloeden bijna weg, nu nog wat bruin bij afvegen. Dus dit zal de laatste dag zijn. Ik blijf wel chagerijnig en een beetje down. Hoop dat het snel ophoud want ik vind het echt niet leuk meer. En mijn vriend natuurlijk helemaal niet want hij krijgt natuurlijk de volle laag. Maar ik kan er niks aan doen, wat ik ook doe, mezelf streng toespreken, bezig blijven, juist niet bezig blijven, leuke dingen doen, ik blijf mezelf hormonaal voelen. Straks misschien even lavendel thee halen, dat schijnt je hormonen weer wat in balans te brengen.