Heb er nog maar 1 gedaan. Is inderdaad action. De gewone testen. Heb ook een predictor gedaan. Die geeft een heel licht waasje. Dat krijg ik niet op de foto
Het is wel een erg licht streepje, dus ik durf het zo niet te zeggen. Ik hoop voor je dat ie over twee dagen opgelopen is
Ja veel te licht. Daarom nog een gedaan. Zelfde lichte streepje. Heb nog nooit zo vroeg getest dus geen idee. Kan alle kanten op. Kan alleen maar afwachten. Zo balen dat ik niet nog ff gewacht heb.
Tsja. Daarom durf ik ook niet te testen. Heb nu steeds wat krampen. Kan komen van het eten, maar ook wat anders. Ik let constant op m’n inlegkruisje als ik naar de wc ga. Ik drink ook heel veel water, dus ik moet ook om de haverklap naar de wc.
Vind het zo super knap van je dat je het volhoudt. Ga morgenochtend weer testen. Kijken of die dan wat donkerder is.
@Lalaatje90 heb ook gewoon veel te veel testen in huis. Dat is ook het “probleem” daardoor kan ik de verleiding gewoon niet weerstaan.
Snap ik. Ik zou ook heel erg in de verleiding komen. Maar de kruidvat is hier om de hoek, dus ik kan zo morgenochtend naar kruidvat fietsen als ik m’n zoontje op school heb afgezet :O
Ik zie op alle foto’s iets!!! WoW zo spannend!! Ik duim voor een mooie oploop!! Morgen met 2e urine nogmaals?
Snap je zenuwen heel goed... wordt nog zwaar voor je morgen en overmorgen Hopelijk lukt het je toch om in slaap te komen....
@Dafino ik zie ook iets! Mijn 9dpo test was ook een beetje zoals dit. 10dpo al veel duidelijker! Hoop zo een mooie test voor bij te zien komen!
@Dafino heb je er al een test tegenaan gegooid?? Ik ben zo benieuwd of die is opgelopen!! Ik blijf duimen voor je