Ik ben sneller in slaap gekomen dan de nacht ervoor. Nu werd ik zelfs wat uitgeslapen wakker. Het wordt zo spannend voor mij indd deze dag ook. Bruinverlies kan elk moment komen heb ik het idee. Heb ‘s ochtends vaak best wel veel afscheiding. Dus hoop zo dat er niks in zit. Moet zo even sneupen bij big bazar en Action Haha. Maar ik neem geen testen mee. Wil het echt zeker weten dat het wegblijft.
Knap hoor! Bij de action zijn ze zooooo goedkoop Deze is van net. Duidelijker al als gisteravond. Later vandaag nog een doen om te kunnen vergelijk na 24u.
Vind het echt knap hoor! Nu 12 dpo voor jou? Tja.....er zou nu wel wat te zien zijn denk ik hoor...met wachten bespaar je jezelf wat centjes. Ik vind het persoonlijk altijd wel fijn om vroeg te weten hoe of wat. En zeker in dit geval, het zou fantastisch zijn om een positieve test op moederdag te hebben, maar als hij negatief is legt het wel meteen een domper op de dag....
Ja 10 of 9, ben er niet helemaal zeker van omdat ik mijn piek dus niet gevonden heb. Heb eipijn gehad tot dinsdagavond laat (23uur) daarna alleen nog een beurs gevoel. Gerekend vanaf woensdag is het 10 dpo maar of dat de goeie dag is om te rekenen weet ik dus niet.
Ik snap het helemaal. Zo balen als die negatief is. Maar hoe voel je je verder? Nog geen migraine zoals afgelopen maanden, en nog geen bruin. Dus er is zeker een kans...
Heel lastig, 9/10 inderdaad dan. Als die van jou mooi oploopt is mijn vraag wel beantwoord haha. Ben al een tijdje benieuwd hoe gevoelig de action testen zijn, maar dan zijn ze dus behoorlijk gevoelig!
**NOD va 21 februari 2019** Door tot iedereen op roze 12 Mei (1) Lalaatje90, 29 jaar, 2e kindje, ronde 11 14 Mei (1) Dafino, 35 jaar, 4e kindje, ronde 4 17 Mei (1) Jeansflower, 32 jaar, 2e kindje, ronde 9 Datum onbekend (3) Zuster9203, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 9 @geneeke @Visje85 Zwanger in februari: -Aapie88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 7 -Inu, 36 jaar, 3e kindje, ronde 2 (na stilgeboren dochter 35w) -Juultje1, 32 jaar, 1e kindje, ronde 6 -Kelsey, 32 jaar, 3e kindje, ronde 5 -Miles, 29 jaar, 2e kindje, ronde 10 (MMM) Zwanger in maart: Zwanger in april: Momof2rebels, 29 jaar, 3e kindje, ronde 7 Totaal: 7 Wachtbankje (2) Ongesteld (0) Zwanger (6) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen
@Dafino wat een mooi resultaat!! Idd al duidelijker dan gister!! Wat ben ik blij voor jullie!!! Nu hopen op een plakkertje! Ik feliciteer je als de streep nog duidelijker is
**NOD va 21 februari 2019** Door tot iedereen op roze 12 Mei (1) Lalaatje90, 29 jaar, 2e kindje, ronde 11 14 Mei (1) Dafino, 35 jaar, 4e kindje, ronde 4 17 Mei (1) Jeansflower, 32 jaar, 2e kindje, ronde 9 Datum onbekend (4) Zuster9203, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 9 DCG, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 clomid (en meteen de laatste) @geneeke @Visje85 Zwanger in februari: -Aapie88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 7 -Inu, 36 jaar, 3e kindje, ronde 2 (na stilgeboren dochter 35w) -Juultje1, 32 jaar, 1e kindje, ronde 6 -Kelsey, 32 jaar, 3e kindje, ronde 5 -Miles, 29 jaar, 2e kindje, ronde 10 (MMM) Zwanger in maart: Zwanger in april: Momof2rebels, 29 jaar, 3e kindje, ronde 7 Totaal: 7 Wachtbankje (2) Ongesteld (0) Zwanger (6) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen
Fijn om te horen dat je toch nog goed in slaap bent gekomen, nog beter dat je je eindelijk goed uitgeslapen voelt!! Ik ben benieuwd hoe het vandaag zal gaan met je, hopelijk geen bruin en ook geen migraine!!
Vind het zelf ook nog onwerkelijk hoor. Maar heb ook wel een gevoel van vertrouwen. Gek maar weet niet hoe ik dat uit moet leggen. Voor nu is het afwachten of de testen oplopen en duimen dat ik volgende week niet alsnog ongesteld word.
Ja idd, dat is dan het nadeel van vroeg testen, dan kan het nog alle kanten op. Maar goed dat je er vertrouwen in hebt! Dit gevoel moet je ook gewoon vasthouden. Ik ben zo benieuwd naar je test van vanavond! Als die dan weer duidelijker is dan kan jouw Moederdag in elk geval niet meer stuk!!! Vind het echt zoooo geweldig!! (Ben ook wel een heel klein beetje jaloers hoor maar ik gun het jullie echt!)
Nou dat begrijp ik heel goed. Blijf hier wat er ook gebeurt hangen om met jullie mee te kletsen en te duimen. Deze ronde moeten we allemaal gewoon op roze voor ons nieuwe groepje Dikke knuffel meis, je verdiend het zo met al die nare bijwerkingen. Maar de 4e ronde is ook jouw ronde
Lief van je ❤️ En ja je moet echt hier blijven kletsen!!! Dit is ONS groepje Ik hoop echt zo dat de rest van ons ook op roze komt! Ik ben gister ook begonnen met teunisbloemolie en tarwekiemolie, ik ben benieuwd of het een ondersteuning zal zijn... ongeveer een weekje voordat ik richting de vruchtbare tijd aanga, dus moet nog even geduld hebben... vind deze ronde extra spannend omdat het voor mij nu voelt als “erop of eronder” en ben doodsbang voor wat komen gaat als het deze ronde alsnog niet gelukt is... mag mij nu nog niet drukmaken, maar het houdt me toch meer bezig dan ik eigenlijk wil Maar goed, komt vast wel goed, anders maar extra nadenken over het spuiten, want ik wil ook niet zomaar de handdoek in de ring gooien... Vanavond wel foto posten he van je avondtest!!!
Zo, de allerlaatste clomid net genomen... zo dubbel om te weten dat dit echt de allerlaatste was!! Nu duimen dat het nog een goede afloop heeft... gelijk even de tarwekiem genomen. Je krijgt er wel een vieze smaak van in je mond, maar heb ik er wel voor over. De teunisbloem pak ik tijdens het avond eten, zo is alles verdeeld. Nu maar rustig afwachten wat deze ronde brengt...
Ja ONS groepje houden we lekker Laatste clomid genomen blik op oneindig, je doet alles wat je kan. Dus positief blijven (hoe moeilijk ook) en, wij zijn er om je door je depri momentjes heen te helpen. Zo helpen we elkaar *knuffel* En ik zal zeker een foto plaatsen. Want ik heb jullie nog steeds nodig hoor
En wij zijn hier voor jou, om je door onzekerheid te helpen, om blij voor je te zijn en om mee te genieten van een oplopende test en later om de zwangerschapsklachten aan te horen Knuffel