NOD-lijst 21 t/m 27 februari 2019 door tot iedereen op roze!

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rosa5, 18 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dafino

Dafino Fanatiek lid

2 feb 2019
    2.140
    1.854
    113
    Vrouw
    Super lief! :oops::)

LilyB vindt dit leuk.
  2. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

10 jan 2019
    1.266
    797
    113
    Vrouw
    Ik ben toch bezweken net en heb ovulatietesten gekocht. Ik vind het gewoon te spannend om het zonder te doen. Mijn libido daalt soms echt tot het vriespunt en ik heb het er gewoon niet voor over om hem te missen. Ga wel echt later beginnen. Meestal begin ik op CD9 al maar wil nu zeker niet voor CD12/13 beginnen. Verder wel een cyclus zonder gekkigheid en bijgeloof dingen. Dus geen granaatappelsap, geen Feng shui, geen yoga etc etc...gewoon even de natuur zijn gang laten gaan. Ik voel me vandaag wat beter, of het de lavendel thee is geweest of gewoon toeval geen idee hahaha, maar neem toch maar een kopje!

En inderdaad, dit is ONS groepje en ik kan jullie echt niet missen hoor! Ook niet als ik op roze ga, en vind het zo leuk om te blijven horen van iedereen! Als ik soms andere nod forums bekijk, hoe weinig daar gekletst word, en hoe lelijk mensen hier op het forum soms tegen elkaar doen ben ik echt blij met jullie! #alleenmaarliefde:)

LilyB vindt dit leuk.
  3. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

10 jan 2019
    1.266
    797
    113
    Vrouw
    Ik hoop het zo voor je! Ronde 4 moet het gewoon worden voor jou!

4. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Nog helemaal geen bruin en migraine te bekennen. Wat echt wonderbaarlijk is op 12 dpo. Heb meestal echt meer dagen bruinverlies en migraine vooraf. Zat ik ook aan te denken: testen met Moederdag. Straks negatief en meteen een negatief gevoel. Weet niet wanneer ik dan moet testen, morgen?

LilyB vindt dit leuk.
  5. LilyB

LilyB Niet meer actief

Oh dat klinkt dus al heel erg hoopvol!!! Dan zou ik als je echt niet op Moederdag wilt testen morgen of anders maandag pas als Moederdag voorbij is... maar als maandag te lang duurt voor je zou ik gewoon morgen al testen, dan ben je 13dpo dus zou vast wel te zien moeten zijn...

Lalaatje90 vindt dit leuk.
  6. LilyB

LilyB Niet meer actief

Haha toch bezweken :) zolang jij je er goed bij voelt gewoon lekker doen!! Als dat jou wat meer rust en vertrouwen geeft dan is het toch goed :)
    Hihi zonder bijgeloof, vind ik wel een goeie. Deed je eerst aan yoga en feng shui?? Lijkt me wel heel geestontspannend!!

En ja in vergelijking met andere groepen hebben wij een behoorlijk hechte groep. Heb idd ook gelezen hoe naar sommige mensen kunnen reageren en hoe dat dan uit de hand loopt! Wij hebben gewoon een klein hecht clubje, wat elkaar door dik en dun steunt, wat op zich al heel fijn is, maar het is ook zo fijn dat we in elkaar steun en toeverlaat vinden! Zou jullie echt niet willen missen, want jullie steun houdt mij toch aardig op de been (met partner en moeder en zusje praat toch anders dan met jullie)
    Ben zo blij met jullie allemaal!

7. LilyB

LilyB Niet meer actief

Hoop doet leven zeggen ze... ik hou maar rekening met het ergste, dan zal het ook niet tegenvallen ;)

8. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    En weer iemand zwanger in kennissen groep! Wie weet mag ik volgen... :)

9. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ik hoop het voor je meid! Wanneer ga je testen?

10. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Weet ik niet. Ik heb geen testen in huis en ik durf eigenlijk ook niet zo goed hier bij de kruidvat te halen. Ben nogal een bekende bij kruidvat haha

11. LilyB

LilyB Niet meer actief

Oh dat is jammer... je kan ook online bestellen, als je voor 3u besteld zijn ze vaak de volgende dag in huis

12. Dafino

Dafino Fanatiek lid

2 feb 2019
    2.140
    1.854
    113
    Vrouw
    Oh wat knap dat je ondanks alle verleidingen nog geen testen gehaald hebt. Je moest vandaag ook nog langs de action toch. Hoop zeker voor je dat jij de volgende bent!

13. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

10 jan 2019
    1.266
    797
    113
    Vrouw
    Haha ja, ik deed iedere dag yoga oefeningen en soms meditaties om de vruchtbaarheid te bevorderen, en Feng shui inrichting in de slaapkamer. Is wat zweverig maar ik ben daar wel een beetje van haha. En in principe zorgen beiden alleen voor kalmte en rust in jezelf en ik denk dat dat heel belangrijk is. Ga ook niet perse stoppen met yoga, maar wel met het zo specifiek en gericht doen. Gewoon weer lekker voor de ontspanning en als ik dat wil en niet wanneer het moet omdat ik in vruchtbare periode zit. En wat de Feng shui betreft, mijn meubels staan gewoon zo omdat ik dat prettig vind ( bijvoorbeeld altijd de deur kunnen zien vanuit bed, nooit jezelf kunnen zien in bed ( dus geen spiegel naast of tegenover je bed). Maar ik heb een tijdje ook met afbeeldingen en geuren gewerkt enzo ( en dat gaat mij eigenlijk wat te ver qua zweverigheid haha) maar dacht ach baad t niet......nu dus weer even een ronde met beide benen op de grond :roflmao:

14. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

10 jan 2019
    1.266
    797
    113
    Vrouw
    Ik hoop het zo voor je! Qua testen....morgen is er hoogstwaarschijnlijk echt wel iets te zien als het zo is! En maandag al helemaal natuurlijk haha. Doen waar jij je goed bij voelt!

Lalaatje90 vindt dit leuk.
  15. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Haha ja daar ben ik al geweest. Overal al. Maar niks meegenomen.

16. LilyB

LilyB Niet meer actief

Oh zo zweverig zou ik ook zijn hoor!! Ben benieuwd of deze ronde met beide benen op de grond je nu geluk brengen :)
    En wat je zegt klopt idd, innerlijke rust is zeker zeer belangrijk!!
    Wat dat betreft zal ik deze ronde wel over kunnen slaan, want ben nu al een paar dagen flink gestresst!!
    Toch begint het allemaal wel een beetje te bezinken en zit al serieus na te denken om wel of niet te spuiten. Zal toch VOOR mijn menstruatie het besluit al vast moeten hebben aangezien we geen ronde onbenut willen laten..

17. LilyB

LilyB Niet meer actief

Wat ben jij een bikkel zeg!! Ik had dat echt niet vol kunnen houden en allang getest!!:roflmao:

18. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

10 jan 2019
    1.266
    797
    113
    Vrouw
    Dat zou ik ook niet willen, maar je hebt nog even de tijd om na te denken! Ik ben de babyshower van een vriendin aan het plannen en ik moet zeggen....het steekt....we waren natuurlijk heel even samen zwanger. Echt zo jarloers... Maar ik wil dat echt niet voelen! Vind t zo stom van mezelf! Bah

19. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    En toen stond je in de kruidvat en kwam er een bekende langs. Maar even door de winkel gelopen tot diegene weg was Haha.
    Heb toch gehaald, morgenochtend maar een testje wagen als het wegblijft.

Dafino en Zuster9203 vinden dit leuk.
  20. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

10 jan 2019
    1.266
    797
    113
    Vrouw
    Spanneeeeend!!!!

Deel Deze Pagina