Hij lijkt al wat duidelijker hè. Nu kan het hard gaan. Ik hoop zo dat hij met een paar dagen een dikke knaller geeft!
Over vitamines gesproken. Zijn er ook dames die na de eisprong granaatappelsap drinken? Ik kreeg het advies dat het het bm slijm dikker zou maken door de vitamine e en een innesteling daardoor beter zou lukken. Dus zo gezegd zo gedaan. En of het nu geluk is of niet, het was die ronde wel raak.
Oh wat interessant, heb daar nog nooit van gehoord maar wel een goede tip! Je weet nooit of het meegespeeld heeft met je eerdere zwangerschap, maar is wel toevallig dan dat het toen wel raak was...
**NOD 21 FEBRUARI T/M 27 FEBRUARI 2019** 21 februari (3) Oilell, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8 Aapie88, 30 jaar, 1ste kindje, ronde 7 Geneeke, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1 22 februari (2) Lalaatje90, 29 jaar, 2e kindje, ronde Zuster9203, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 6 23 februari (2) Juultje1, 32 jaar, 1e kindje, ronde 6 PippiMoustache, 34 jaar, 1e kindje, ronde 6 IUI-D (4e na bbz) 24 februari (6) Rosa5, 37 jaar, 6e kindje, ronde 4 Ilona36, 36 jaar, 2e kindje, ronde 2 Lalalaura, 30 jaar, 1e kindje uit mijn buik, ronde 10 (mmm) DCG, 31 jaar, 2e kindje, 1e ronde mmm (na 2 jaar zo proberen) J010, 33 jaar, 3e kindje, 2e ronde Dafino, 35 jaar, 4e kindje, ronde 1 25 februari (1) Lola3, 32 jaar, 2e kindje, ronde 9 26 februari (2) Kelsey, 32 jaar, 3e kindje, ronde 5 Naju, 36 jaar, 3e kindje, ronde 2 27 februari (2) Visje85, 33 jaar, 2e kindje, ronde 5 Dracaena, 29 jaar, 2e kindje, ronde 6 na mk (ronde 10) Totaal: 18 Wachtbankje(8) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen![/QUOTE]
Hi allemaal! Veel mensen op het wachtbankje zie ik, heb wat berichten gemist maar allemaal teruggelezen. Ik heb geen ovu testen oid gebruikt. Na de pil voorheen eigenlijk altijd een regelmatige cyclus gehad van 30/31 dagen. Dus dan zou de eisprong redelijk moeten kloppen; hebben het in die periode (eisprong 6/7 feb) om de dag “leuk” gemaakt in totaal 5 keer. Heb volgens mij eisprong ook gevoeld de 7e.. Nu een paar dagen al krampen aan beide kanten.. heel apart en zag net ook beetje afscheiding
Ik drink granaatappelsap sinds ronde 5 ( nu ronde 6) maar drink het gewoon hele cyclus. Iedere ochtend een klein glaasje. Verder slik ik multi zwanger van Kruidvat let ik op m'n voeding en wat ik drink en zorg ik voor warme voeten hahaha wat een waslijst. Mijn man slikt zink+ selenium
Gisteravond was ik zo beroerd, ik was even bang dat ik alles eruit moest spugen. Progesteron dan denk ik? Maar kun je dat hebben als je geen eisprong hebt gehad?
Even Google geraadpleegd: Progesteron is een belangrijke speler in het regelen van je menstruatiecyclus. Wanneer de hypofyse, een kleine klier in de hersenen, follikelstimulerend hormoon (FSH) en luteïniserend hormoon (LH) aanmaakt, stimuleren deze hormonen het gele lichaam (corpus luteum) in de eierstokken om progesteron te produceren. Progesteron werkt samen met een ander belangrijk vrouwelijk geslachtshormoon, oestrogeen. En ik wil niet vervelend over komen, begrijp me niet verkeerd... Kan natuurlijk ook gewoon zijn dat je iets verkeerds hebt gegeten, dat wat je gegeten hebt niet helemaal lekker valt etc etc etc....zo veel opties..
@Lalaatje90 ow wat rottig dat je zo beroerd was. Nu weer beter hoop ik? Het lijkt me niet dat je van natuurlijk progesteron zo beroerd kunt worden. En volgens mij ontstaat progesteron door het gele lichaam, dat vrijkomt bij een eisprong. Dus dan moet je een eisprong hebben gehad. Misschien toch een virusje? Echt balen dat het niet lukt om een lh-piek te meten. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. De goedkope ovulatietesten via bol.com zou ik in ieder geval niet gebruiken, daar heb ik nu al 4 dagen echt knal positieve testen mee, terwijl mijn eisprong al geweest is....
Ja misschien ook wel, geen idee hoor, maar het was ook snel weer voorbij Ik snap even niks meer van mijn cyclus. :S Ik las ook ergens dat sojamelk niet goed was voor je schildklier, die weer belangrijk is voor de vruchtbaarheid. En dat drink ik dan in de koffie, al twee maanden. Net zolang als ik geen lh piek kan vinden. Zou dat er ook mee te maken hebben? Sorry hoor, ik haal echt van alles door m'n hoofd haha
Zo fijn om jullie feedback te horen. Ik ga met de volgende cyclus denk ik temperaturen, alleen dan kan ik zeker weten of ik een eisprong heb gehad.
Soya kan invloed hebben op je hormoonhuishouding, maar dan praten we wel over dagelijks minimaal 250-400 ml (2 grote bekers). Als je het alleen in de koffie doet ipv koffiemelk is er niks aan de hand. Als je 6 capuccino maakt per dag met soya zou het effect kunnen hebben, maar het zelfde geld dan ook voor de caffeine. Eventueel kun je de soyamelk vervangen voor een lactose vrije variant of bijvoorbeeld iets van amandelmelk.
Ik snap het hoor....je lichaam doet rare dingen en als je zwanger wilt worden link je alles daaraan. Ik denk inderdaad dat een beetje soja melk in de koffie niet zoveel kwaad kan, maar als je denkt dat dat er iets mee te maken heeft, kan je altijd kijken of het beter gaat zonder. Amandelmelk in de koffie lijkt me nou niet zo lekker maar lactosevrij zou je kunnen proberen inderdaad. Mag ik vragen waarom je geen gewone (koffie) melk drinkt?
Zo alweer heel veel berichten verder krijg op 1 of andere manier geen melding meer bovenin. Fijn pippmoustache dat je ook op het wachtbankje zit en dat het maandag gelukt is! En ook al veel meer andere meiden op het wachtbankje gelukkig! Nu maar hopen op goede resulaten. Het wachten duurt deze ronde voor mijn gevoel ontzettend lang. Ook mijn vreetkick weer gehad twee dagen terug heb ik altijd een week voordat ik ongesteld moet worden en zere borsten zoals anders. Dus heb er niet heel veel vertrouwen in dat het raak is maar we wachten maar weer af nog een week te gaan haha die zal nog wel langer duren Heb alles wel gelezen maar teveel berichten om allemaal op te antwoorden
@Lalaatje90 Ik drink sojamelk in mijn koffie en eet ook dagelijks een bakje sojayoghurt. Er zitten fyto-oestrogenen in soja, maar ik heb begrepen dat je echt liters per dag moet drinken wil het effect hebben. Ik heb iedere maand een eisprong.
Ik mijd alle melkproducten ivm afvallen. Klinkt misschien stom, maar toen ik borstvoeding gad viel ik veel af, maar ik moest toen ook stoppen met melkproducten om te testen of mijn zoon geen koemelkallergie had, en ik viel toen nog sneller af, zeg maar. En ik weet niet of het werkt, maar ik ben nu wel al 2 kilo kwijt in een korte periode. Ik laat natuurlijk ook heel veel andere dingen staan.
Aha oké, nou wat werkt werkt toch haha. Maar kan geen kwaad om is te kijken of het er iets mee te maken heeft en wat minder of geen soja eten tijdelijk. Ik hebhwel gelezen dat snel veel afvallen ook invloed op je hormonen heeft....
Daar heb je ook gelijk in indd. Heb ik ook gelezen. Misschien moet ik er maar iets minder mee bezig zijn, maar het voelt wel goed om wat kilo's kwijt te zijn! En ik moet eigenlijk nog wel 5 kilo eraf hebben hihi