NOD-lijst 21 t/m 27 februari 2019 door tot iedereen op roze!

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rosa5, 18 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Mijn ramen moeten ook nog :)

2. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    17 juni intake :) ik stond nog in het systeem van 5 jaar terug haha

Jeansflower vindt dit leuk.
  3. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Jeetje, van het kastje naar de muur

4. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ja idd, gewoon een gevalletje “pech gehad, niet veel aan te doen”. Maar goed, bezig blijven helpt wel een beetje, ben nu al gesloopt!!! Achterkant ramen zijn klaar, keukenramen zijn van binnen ook alweer klaar, nu even pauze en dan de gordijnen eraf om te wassen en de binnenkant ramen :) alles weer fris dalijk.

Oh juni is het zo :) zal weer even bijzonder zijn om weer zo’n klein frummeltje te zien *smelt nu al*
    Ik duim op een mooie echo :)

Lalaatje90 vindt dit leuk.
  5. LilyB

LilyB Niet meer actief

Haha, moet de binnenkant nog doen dan kom ik met de emmer sop jouw kant op :roflmao:

Jeansflower vindt dit leuk.
  6. Momof2rebels

Momof2rebels Bekend lid

21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    Hoi damesss

@DCG wat heftig van je reactie op de clomid ! Dit is ook geen doen hoop echt dat je er snel vanaf ben ! Je zit nu op dag 11 van je cyclus ben je al brgonnen met ovu of sla je over ???

@Dafino wat een prachtige oploop ! Frummeltje gaat lekkerr met de hcg. Hoop alleen niet voor je dat het je zo heftig aan pakt als bij mij!

@Lalaatje90 ik zag 17 juni j 1e afspraak ! Heerlijk als je die afspraak ook lekker heb staan ! Iets om naar uit te kijken !

Lalaatje90 vindt dit leuk.
  7. Momof2rebels

Momof2rebels Bekend lid

21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    Ik heb vandaag afspraak gehad in het ziekenhuis. Ik doe mee aan een onderzoek voor moeders van Rotterdam. En dan krijg je extra echos. Je word met alles eigenlijk dubbel gecheckt. Urine, bloed etc.

Maar vandaag was met hun de eerste afspraak. En de eerste echo en direct al 3D !!!
    Naaahhh 7 jr geleden had je dit niet ! Ik heb mijn druifje gewoon super duidelijk gezien. Het hoofdje, 2 armpjes, 2 beentjes, ruggetje, 2 hart klepjes ! Ook hebben we de navelstreng gezien en de placente. Ze kon al zien dat de placenta heel goed zit niet bij de baarmoedermond. En ze zegt het is aan de achterkant dus bij me rug en dat is heel goed zei ze. Het kan btje verschuiven btje links of rechts, maar verder niet gaf ze aan.

Ze kon ook de slagen van de hartslag al checken dat was ook perfect. Volgende week hebben we een 2e afspraak !

Die 3D echo hebben we op foto’s en usb gekregen ! Geweldigggg !!

En ze had de metingen gedaan met me laatste menstruatie, maar dat klopte niet. Want dan zou ik 7 weken en 3 dagen zijn, maar volgens de berekening ben ik 8 weken en 1 dag dus iets verder, maar dat had de VK ook al gezegd. Dus dat was ook weer perfect !

Zuster9203, Lalaatje90 en LilyB vinden dit leuk.
  8. LilyB

LilyB Niet meer actief

Oh wat vet gaaf zeg dat je bij deze termijn al 3D hebt gekregen!!! Fijn om te lezen dat alles goed gaat!! Ben echt zo blij voor je :)
    Zoals verwacht dus ietsje verder, wat is je uitgerekende datum nu??

Ik gebruik geen ovu testen meer, alleen nog maar tempen. Ben benieuwd wanneer mijn vruchtbare periode zal zijn aangezien ik nu zowel teunisbloem als tarwekiem gebruik... zodra mijn temp omhoog is stop ik met de teunisbloem en dan alleen nog tarwekiem. Wordt dit keer dus spannend, het is erop of eronder..... ik doe mijn uiterste best on deze ronde te laten slagen zodat die andere troep allemaal niet in mijn lijf hoeft!

9. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ow wauw! Dus je bent 4 weken verder dan ik Haha. ik zit nu op 4+2 :p

10. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

10 jan 2019
    1.266
    797
    113
    Vrouw
    Lekker bezig!:thumup:

11. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Ik lees dit nu pas maar oh wat leef ik met je mee! Inderdaad heel erg asociaal dat ze je zo laten zitten telkens

LilyB vindt dit leuk.
  12. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    @Dafino & @Lalaatje90 beide super gefeliciteerd! Zo gegund!

Hier ben ik volgens mij alweer ongesteld geweest :eek: heb 20 april de laatste pil orgematril genomen en werd 9 mei dan weer ongesteld ; dit keer ook echt met stolsels erbij en flink bloed. Heeft tot en met gistermiddag geduurd dus echt 4,5 dag.. zou mijn cyclys dan toch op gang gekomen zijn :D

LilyB vindt dit leuk.
  13. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Dat hoop ik voor je, echt! En hopelijk snel een eitje :)

geneeke vindt dit leuk.
  14. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

10 jan 2019
    1.266
    797
    113
    Vrouw
    Hoop het zo voor je! Zal is tijd worden ook!

geneeke vindt dit leuk.
  15. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

10 jan 2019
    1.266
    797
    113
    Vrouw
    Hier CD11 ook en begonnen met ovu testen. Super super licht dus ik test pas overmorgen weer i guess. Als cyclus gewoon regelmatig blijft pas volgende week dinsdag een knaller :roflmao:
    #testverslaafd. Wel al veel steken in zij dus er is wel "iets" aan het groeien denk ik.

Verder heeft mijn vriend eindelijk de HA gebeld en mag hij vrijdag langs komen. Ben erg benieuwd of hij het mag laten testen en zo ja, wat er dan uit gaat komen...

LilyB vindt dit leuk.
  16. LilyB

LilyB Niet meer actief

Oh wow, wat fijn zeg!! :) hopelijk blijft het nu gewoon netjes regelmatig en heb je snel weer je eitje gevonden :)

De arts is het in elk geval met me eens dat dit zo niet verder kan, clomid wordt dus gestaakt. Ben benieuwd wat deze ronde brengt, anders dus terug en wrs dan nieuwe behandeling met spuiten, maar heb mijn ei nog niet gehad dus we hebben nog kans ;)

17. LilyB

LilyB Niet meer actief

Grappig he dat we alweer gelijk lopen. Ben benieuwd of je pas volgende week een knaller hebt of misschien wel iets eerder?
    Die steken herken ik ook, gister ook al last van gehad, links weer.
    Hihi goed bezig vandaag he :p heb nu de stofzuiger klaarstaan en daarna doe ik lekker niks meer :D

18. LilyB

LilyB Niet meer actief

Oh ben benieuwd wat er uit gaat komen! Hopelijk niks aan de hand en gewoon goeie, snelle zwemmers :)

19. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

10 jan 2019
    1.266
    797
    113
    Vrouw
    Ja inderdaad! Zou leuk zijn als we rond dezelfde dag een eitje hebben ook weer. Iets eerder zou ik persoonlijk wel fijn vinden, maar aan de andere kant, als het blijft zoals het is blijft m'n cyclus ook regelmatig.

Ah bijna klaar met poetsen dus. Ik heb ook vast even wat dingetjes gedaan in huis ( heb pauze van werk - gebroken dienst) en vast gekookt voor mezelf want ik eet alleen vanavond. Nu weer richting werk en vandaag lekker vroeg klaar ( rond 19:00u)

20. Momof2rebels

Momof2rebels Bekend lid

21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    Jaaa ik wist het ook niet dat ik dus al 3D zou krijgen ! Was ook echt verbaasd. En ik schrok heb nog nooit zoiets Gezien. Want je ziet echt een babytje al mooie ervaring. En omdat ze wat meer details kan zien dan bij de verloskundige was ik zooo blij dat alles goed zat ! Het is nu op 22 dec ! Maar mocht me er nog niet aan vast houden. Pas met 11 weken krijg ik de officiële vaste datum.

En ik hoop dat deze ronde met de teunis en tarwe er een PLAKKERTJE is ! Zou natuurlijk geweldigggg zijn en daar ga ik weer zo hard voor duimen !!!!
    Ben wel benieuwd wanneer je piek is qua temp ! Kunnen we weer aftellen !!!

Deel Deze Pagina