NOD-lijst 21 t/m 27 februari 2019 door tot iedereen op roze!

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rosa5, 18 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zuster9203

    Zuster9203 Fanatiek lid

    10 jan 2019
    1.045
    497
    83
    Vrouw
    Lijkt me fantastisch om te zien, de oploop op de CB digital! Echt super! Zo blij voor je!
     
    Dafino vindt dit leuk.
  2. Dafino

    Dafino Fanatiek lid

    2 feb 2019
    2.135
    1.854
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het met jou?
     
  3. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Wat goed zeg!! Bijna op het wachtbankje! :)
    Hier nog steeds geen ei, maar verwacht dat het nu niet lang meer duurt, aangezien gemeenschap gister pijnlijk was. Vandaag ook flinke eipijn dus kom maar op!!
     
    Dafino en Lalaatje90 vinden dit leuk.
  4. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Oooh wat prachtig toch :) lijkt me heerlijk om dat te zien verschijnen. Zo gegund!

    Nee idd ik doe geen testen meer, temp vliegt steeds van hoog naar laag dus nog geen ei, vanmorgen weer 36,6.
    Hopelijk springt ie snel want mijn geduld begint toch wel een beetje op te raken
     
  5. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Leuke baan!! Hoop dat je het nog wel een tijdje volhoud :)
     
  6. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ik ook! Maar na de bevalling stop ik denk ik wel gewoon. Tenzij het me zo goed bevalt. Dan moet ik wel een oppas voor de kleine hebben Haha.
     
  7. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Haha ja idd, als je die kleine dan kan missen :rolleyes: eerst maar lekker genieten van je verlof en dan kun je altijd nog bepalen of je doorgaat of niet... gelukkig hoef je je er nu nog niet druk over te maken.
    Hoe voel je je verder?
     
  8. Dafino

    Dafino Fanatiek lid

    2 feb 2019
    2.135
    1.854
    113
    Vrouw
    Nou dat snap ik! Als het pijnlijk wordt is dat wel een goed teken. Mijn duimen draaien overuren hoor!!
     
  9. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Dankje, heb al het geluk echt ff nodig!!!
    De buikpijn is echt overheersend momenteel. Stekende en zeurende pijn,uitstralend naar de lies. Wrs laatste groeispurt, hopelijk springt ie ergens vannacht dan kunnen we vanavond nog benutten ;) hoop snel een hogere temp!
     
  10. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    :confused: Oef!!! De buikpijn wordt nu wel heel heftig!!! Zo zeer heeft het lang niet meer gedaan! Zowel links als rechts voelt alsof het op ontploffen staat! Kan ook niet op mijn billen zitten dan steekt alles. Stofzuigen net was ook geen pretje maar wel een goed teken, ei is dus onderweg :D
     
    Lalaatje90 vindt dit leuk.
  11. Zuster9203

    Zuster9203 Fanatiek lid

    10 jan 2019
    1.045
    497
    83
    Vrouw
    Fijn! Dan gaan we echt weer gelijk lopen haha. Leuk! Nog een rondje samen op de wachtbank. En dan ook gewoon samen op roze. T moet gewoon!! Heb jij nog prevert gebruikt?
     
  12. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Ja echt he, wij bewandelen dit pad nu letterlijk samen haha dus nu moeten we echt samen op roze!!
    Ik heb prefert eind vorige week voor de 2e keer gebruikt, maar durf het eigenlijk niet meer zo goed sinds jouw filmpje :oops: Misschien vanavond nog een keer?? Ei is sowieso nog niet gesprongen dus mocht ie straks of vannacht springen hebben we nog 12u ongeveer om em te benutten....
    toch heel veel succes verhalen gelezen, ook over pre-seed (dus voor prefert) en aan de ene kant denk ik; artsen schijnen het ook aan te bevelen, en dat is toch ook niet voor niks? Ik merkte wel dat manlief zijn kwakje er minder snel uitliep en ook qua hoeveelheid minder na gebruik van prefert. Ik twijfel echt hoor, bang als ik het niet gebruik dat ik juist mijn kans mis, aan de andere kant bang als ik het wel gebruik dat ik dan juist geen kans heb want stel dat manlief zijn zaad er ook “dood” van gaat?! Er liggen in elk geval wel genoeg zaadjes klaar aangezien we nu om de dag hebben gedaan.
    Heb jij het nog gebruikt?
     
  13. Dafino

    Dafino Fanatiek lid

    2 feb 2019
    2.135
    1.854
    113
    Vrouw
    Dat hoop ik ook! Kom maar door met dat eitje. De zaadjes zijn er klaar voor :D
     
  14. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Nee daar hoef ik me nu nog niet druk over te maken indd. Eerst gewoon maar kijken waar dit pad strandt.
    Ik voel me (nog) kiplekker!
    Ben wel wat verkouden en mag geen xylometazoline neusspray, erg klote. Zit nu aan de zoutoplossing, werkt voor geen meter, maar goed. Hopen dat het met een paar dagen klaar is.
     
  15. Zuster9203

    Zuster9203 Fanatiek lid

    10 jan 2019
    1.045
    497
    83
    Vrouw
    Ik heb het zaterdag gebruikt. Precies wat jij zegt, ik lees goede verhalen, en positieve dingen, maar lees ook veel dat het niks doet en dat filmpje hé,, ik durf het ook niet zo goed. Heel misschien dat ik het vanavond nog is doe, nu dag 2 van de positieve ei test ( ik heb altijd 2 dagen) dus dan vanacht of morgen m'n ei. Bij mij ligt er ook genoeg klaar maar ben echt als de dood dat het toch iets aantast....ik heb zaterdag ook echt heel weinig gebruikt, ongeveer 1/3 van het spuitje, gewoon omdat ik niet meer durf te gebruiken. Maarja nu is het wachten wachten wachten. Ik ga sowieso weer 10 dpo testen dus dan word het 30 mei. NOD nu dus 1 dagje eerder. 4 juni ipv 5
     
  16. Zuster9203

    Zuster9203 Fanatiek lid

    10 jan 2019
    1.045
    497
    83
    Vrouw
    Ik weet toevallig wegens een vriendin die apotheker is...je mag wel xylometazoline maar dan in de kinderdosering en liever niet te veel. Bijv alleen snachts. Dat werkt echt een stuk beter dan zoutoplossing!
     
    LilyB vindt dit leuk.
  17. Zuster9203

    Zuster9203 Fanatiek lid

    10 jan 2019
    1.045
    497
    83
    Vrouw
    @Lalaatje90
     

    Bijgevoegde bestanden:

  18. Zuster9203

    Zuster9203 Fanatiek lid

    10 jan 2019
    1.045
    497
    83
    Vrouw
    **NOD va 21 februari 2019**
    Door tot iedereen op roze
    4 juni (1)
    Zuster9203, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 9

    14 juni (1)
    Jeansflower, 32 jaar, 2e kindje, ronde 10

    Datum onbekend (3)
    DCG, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 clomid (en meteen de laatste)
    @geneeke
    @Visje85

    Zwanger in februari:
    -Aapie88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 7
    -Inu, 36 jaar, 3e kindje, ronde 2 (na stilgeboren dochter 35w)
    -Juultje1, 32 jaar, 1e kindje, ronde 6
    -Kelsey, 32 jaar, 3e kindje, ronde
    5
    -Miles, 29 jaar, 2e kindje, ronde 10 (MMM)

    Zwanger in april:
    Momof2rebels, 29 jaar, 3e kindje, ronde 7

    Zwanger in mei:
    Lalaatje90, 29 jaar, tweede kindje, ronde 11

    Dafino, 35 jaar, 4e kindje, ronde 4
    Totaal: 5

    Wachtbankje (1)
    Ongesteld (0)
    Zwanger (8)
    Twijfel-/tuurtest (0)
    Negatieve test (0)

    Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg.

    Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen
    [/QUOTE]
     
  19. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Thanks, maar ik houd het maar gewoon bij zoutoplossing. ;) moet er maar even doorheen

    Bij de eerste zeiden ze tegen mij bij de apotheek dat het dus niet mocht, ook geen hoestdrankjes, alleen thijmsiroop.
     
    LilyB vindt dit leuk.
  20. Zuster9203

    Zuster9203 Fanatiek lid

    10 jan 2019
    1.045
    497
    83
    Vrouw
    Hoestdrank klopt inderdaad, daar zit vaak codeïne in. Was net neusspray betreft, doen waar je je goed bij voelt. Anders even lekker stomen, holtes reinigen
     
    Lalaatje90 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina