Ja ze heeft vanmiddag teruggebeld (vanmorgen druk) 3 juni om 15.00 Ben benieuwd wat het vervolg wordt! (Maar hoop dat het nu eindelijk bingo is, heb nu volgens FF voor het eerst een “high score” i.p.v. “good score” dus er is dit keer een grotere kans op bevruchting...) vind het allemaal zo spannend!
Ik heb ook high score ja! Heel spannend. Wachten duurt nog zo lang hé......ik heb ondertussen ontdekt dat een beetje warmte en veel rust echt zorgen dat de buikpijn minder erg is. Dus nu maar iedere avond met een kruik op de bank. Weet dat te veel warmte niet goed is dus kruik is niet heel warm. Heb een thermostaat kraan dus doe gewoon water rond de 38 graden erin en hou hem maximaal 15 minuutjes op m'n buik. Op hoop van zegen maar
Hmm, zelfs in de score van ff lopen we gelijk, zou het meant to be zijn dat we samen tegelijk zwanger gaan worden?? Allemaal zo toevallig he dat we totaal gelijk opgaan! Wel balen dat je toch zo’n last van je buik houdt. Idd niet te warm en niet te lang, maar zo te lezen heb je dit prima onder controle! Misschien anders een lekker fleece dekentje over je buik leggen? Dat wordt ook lekker warm, maar is minder warm dan een kruik. Hopelijk zakt het snel weer af. Heb je verder al symptomen? Ik ben vanmorgen opgestaan met een mond vol maagzuur ook moet ik wat vaker naar de wc, gisteravond en vanmiddag maar klein beetje afscheiding gehad, echt VEEL minder dan de andere rondes. Progesteron begint lekker te vervelen hier haha maar ik ben nu wel echt helemaal van de jeuk af! Halleluja
Superfijn dat je van de jeuk af bent! Ik heb nog helemaal niks qua symptomen....baart me toch wat zorgen, dat ik buiten die buikpijn niks heb, heb het al is eerder gezegd maar lijkt wel of ik bijna geen progesteron aan maak ofzo.....nouja, het is nog vroeg, hopelijk krijg ik nog wat last
Mijn maag en darmen reageren waarschijnlijk op de progesteron, maar zoals ik al lang weet reageer ik sowieso super heftig op alle hormonen, dus je moet sowieso niet met mij vergelijken hoor... Ik denk dat je juist blij mag zijn dat je geen progesteron klachten hebt, niet iedereen heeft er last van he, dus maak jezelf alsjeblief niet gelijk teveel zorgen... Misschien zou je over een tijdje eens kunnen vragen of je progesteron mag prikken? Als de uitslag van je vriend goed is woensdag zou je kunnen overleggen om even de volgende ronde te prikken op progesteron en oestradiol (als je niet zwanger bent deze ronde)
Nou ja ik had natuurlijk wel altijd progesteron kwaaltjes. Het is gewoon allemaal zo inneens, en dat vind ik zo gek....en nouja die buijpijn lijkt me gewoon niet normaal... Maarja, binnenkort maar kijken. Al twijfel ik wel echt om toch even langs de dokter te gaan, heb er nu last van natuurlijk, als ik weer ongesteld word is het weer wachten tot na de eisprong....
Ja dan is het misschien toch verstandig om toch even een arts ernaar te laten kijken... als het echt rond eisprong en menstruatie is zou het toch endometriose kunnen zijn.. wel gek dat het zo anders is dan voorheen.
Ja ik ga denk ik wel even naar de huisarts. Ik weet niet of ik nu direct de gyn mag bellen. Ben daar in januari geweest. In principe zijn verwijzingen een jaar geldig natuurlijk, maar ik ben na die ene inwendige echo nooit meer terug geweest dus ben bang dat ik eerst langs de HA moet..
Ik denk dat je direct de gyn kan bellen hoor. Aangezien het op een korte termijn is mag je dat gewoon. Leg je even kort je verhaal uit dan zullen ze je vast langs laten komen voor een echo. Zo, nu snel een paar uurtjes slapen, tot morgen xx
Goedemorgen Temp vanmorgen netjes 37 Voel me goed, gezicht ziet er mooi rustig uit. Weer maagzuur vanmorgen.. verder niets. Hoe is het bij jou @Zuster9203 ?
Nou toch maar even eerst de huisarts gebeld. Assistent gaat het overleggen met haar en belt straks terug. Ben benieuwd. Temp weer omlaag ( 36.8°) maar dat had ik in februari ook dus niks aan de hand denk ik...
Kleine schommeling in je temp vlak na ovulatie kan idd, heeft met het gele lichaam te maken dacht ik. Wat goed dat je toch gebeld hebt, ik ben heel benieuwd wat ze ervan zegt. Ik hoop voor je dat je voor je eigen gemoedsrust een verwijzing voor een echo krijgt. Heb je nu nog zo’n pijn?
Ja..een soort mini overwinning want ik heb echt een hekel aan bellen en kom bijna nooit bij de dokter. Ik wil me niet aanstellen en heb echt wel een beetje de niet klagen maar dragen mentilateit ( zo fijn dat ik hier soms wel lekker kan klagen!). Maar dit nu lang genoeg aangekeken denk ik. En als er niks uitkomt dan hoef ik me er in ieder geval geen zorgen meer om te maken.. De pijn is niet zo erg dat ik helemaal niks meer kan ofzo. Het is gewoon heel erg storend, ik voel het de hele dag, of ik er nu wel of niet aan denk en of ik nou zit of loop. Heel afentoe is het even echt heftig en moet ik even pas op de plaats maken maar meestal is het draaglijk
Snap ik dat je niet zo vlug naar een dokter belt, doe ik normaal ook niet hoor alleen als ik zeker weet dat iets niet klopt (zoals met die hevige pijn links terwijl mijn ei rechts zat) Aangezien jouw pijn storend is is het idd goed dat het nagekeken wordt. Daarom hoop ik ook echt dat je huisarts het ook serieus neemt. Heb je enig idee hoelaat ze je terugbelt?
Nee geen idee, volgensmij heeft de assistente overleg met de huisarts vlak voor het telefonisch spreekuur dus dan zou het rond 11 moeten zijn. Maar geen idee. Ze zei vandaag, dus lekker triviaal..
Ja idd, kan dus de hele dag zijn... vind het ook zo irritant om de hele dag op telefoon te moeten wachten! Hopelijk belt ze je even na elven, ben echt heel benieuwd wat ze ervan zegt.
Is ook, maar gelukkig wel mobiel dus ik kan gewoon dingen doen. Wel altijd bang dat ik de oproep mis inderdaad. Ben ook heel erg benieuwd. Laat het natuurlijk weten!
Ben ook heel benieuwd dat de dokter zegt. Goed van je dat je gebeld heb! Snap dat je liever niet belt maar soms moet het gewoon. Ook om jezelf weer gerust te stellen. Zou fijn zijn als ze een echo maken.
De crematie is vandaag. Ben behoorlijk van slag. Buik gaat gelukkig goed maar verder sta ik even op instorten