Gelukkig dat jullie geen ronde over hoeven te slaan. Maar we gaan er natuurlijk voor dat er geen ronde meer komt
Hoi dames, weer erg afwezig geweest hier.. ben vrijdagochtend toch weer naar de huisarts gegaan. Ik dacht laatst echt eindelijk goed ongesteld te zijn geworden, maar ben nu al vanaf 8 mei aan het bloeden met soms een tussenpose van een (paar) dagen. De huisarts heeft nu de beslissing genomen om ons door te gaan sturen naar de gyn voor hulp. Kunnen 5 juni al terecht..
Hier alles normaal, buikpijn is wat heftig vandaag. Veel puistjes, tepels iets gevoelig. Niks nieuws onder de zon dus.....temp was 37. Ik heb zeker ook het idee dat het niet is gelukt, maar zolang die buikpijn er is en ik 0 progesteron kwaaltjes heb blijft dat ook wel.....benieuwd wat de dokter zegt morgen.... @DCG jou kwaaltjes zijn weer veelbelovend. Echt zo spannend, hoop het zo voor je ( en natuurlijk ook voor mezelf). Veel plezier vandaag! Klinkt als een leuke dag! Ik ben lekker aan het werk, en zo even koffie drinken bij m'n vaste collega die jarig is tussendoor
Wat fijn om weer wat van je te horen!! Wat gek dat je nu zo vaak bloedverlies hebt! Gelukkig kun je al op korte termijn terecht bij de gyn, 5 juni is niet zo ver weg meer... ik hoop dat jullie er baat bij hebben en ik ben benieuwd wat voor behandeling je gaat krijgen!
Haha dus we gaan weer gelijk op vandaag Klote zeg dat je buikpijn weer erger is vandaag! Hopelijk zorgt de afleiding op het werk en het bezoek aan je jarige collega ervoor dat je de pijn even kan vergeten.. Ik ben ook heel benieuwd wat de huisarts morgen zegt, hoe laat moet je er zijn?? Wel gelijk laten weten he! Ja de progesteron is weer goed aanwezig!! Bleh... ik ga sowieso nergens vanuit hoor, maar vind het allemaal zo spannend omdat dit mijn laatste ronde met clomid is, ik zie zo tegen een andere behandeling op! Begin me toch al aardig zenuwachtig te maken voor 3 juni.... maar goed, we hebben nog even de tijd en tot dan blijf ik voor ons duimen en hopen!
En die puistjes en gevoelige tepels zijn zeker wel progesteron kwaaltjes, dus ik denk dat je je daar niet zo zeer zorgen over hoeft te maken
Mag lekker vroeg morgen 08:20, dus dat is fijn. Mijn vriend gaat tegelijkertijd z'n potje brengen. Dus voor 09:00u hebben we alle doktersdingetjes gehad. Ik laat het zeker weten!
Dat is idd fijn dat je alles snel gehad hebt! Ben echt zo benieuwd!! Hopelijk woensdag dan ook goed nieuws wat betreft je vriend, dan valt er toch ook weer een soort last van je schouders. Nu snel opschieten!!! We gaan over een uurtje weg en ik moet nog haren doen en make-uppen fijne middag dames!
@Zuster9203 lekker dat jullie alle afspreken gelijk morgenochtend vroeg hebben. Dat het dan maar snel woensdag mag worden zodat jullie weten van hoe of wat. Zal toch ook een stukje rust geven. Maar we gaan natuurlijk nog steeds voor een positieve test komende week! @geneeke wat vervelend zeg. Van het ene uiterste maar het andere. Gelukkig kunnen jullie al snel bij de gynaecoloog terecht. Dan kan je ook weer verder.
Zo heerlijke middag gehad Wel vaker vlagen van misselijkheid Rechterborst begint te steken en voel weer menstruatiekrampen.... spannend!
Fijn dat je een leuke dag hebt gehad! Heel heel spannend allemaal. Morgen 7dpo. Hier neemt de buikpijn ook ongi kramp vormen aan. Maar dat kan over een uur weer anders zijn..
Oh jij maakt het ook zo spannend he! wie weet heeft jouw wensritueel geholpen en is het universum met ons mee
Namastè lieverd ❤️❤️ Echt zoooooo lief! Het universum moet gewoon met ons mee zijn! Kan niet anders! Deze ronde is ONZE ronde meid!
Goedemorgen dames Hoe gaat het?? Hier weer temp van 37, drukkend gevoel in beide liezen en waterige afscheiding. Licht weeïg op de maag en gespannen borsten. Zoonlief zit plots onder de uitslag op zijn rug borst en nek, ook heeft hij het een beetje benauwd. Ben al een half uur naar de huisarts aan het bellen, maar krijg steeds “het is momenteel erg druk op de lijn, belt u aub op een later moment terug” Pfffffffffff
Oh ja, weer iets nieuws; moest er vannacht om 3u uit om te plassen en bij het opstaan vanmorgen alweer een volle blaas!! Begint nu echt spannend te worden