NOD-lijst 21 t/m 27 februari 2019 door tot iedereen op roze!

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rosa5, 18 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LilyB

LilyB Niet meer actief

Och jeetje, wat naar dat je nu ook moet overgeven! Ik raak dan zelf altijd helemaal in paniek, alleen al bij het gevoel dat ik moet :eek:
    Eet vooral kleine porties verdeeld over de dag, misschien helpt dat een beetje. Hopelijk wordt het overgeven niet te extreem anders gelijk aan de bel trekken hoor! Helaas hoort het er allemaal bij en zul je toch in je hoofd moeten houden dat het voor een goed doel is ;)

Hier temp weer omhoog naar 37,1
    Al 3 nachten op rij gedroomd maar kan me niet herinneren wat.
    Gisteravond kreeg ik het plots bloedheet!!
    Borsten lijken nu iets minder gespannen maar gisteravond bleven ze behoorlijk steken.
    Ook gisteravond weer maagzuur, krijg het gelukkig met melk onderdrukt.
    Ook gister weer menstruatiepijn gehad en ook in mijn liezen voelt het drukkend aan.
    Begint spannend te worden nu!! Vandaag komen mijn dipsticks binnen maar ik wil proberen te wachten tot het weekend.....

2. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ik snap dat de drang hoog is hoor! Hier zou ik het liefst ook al nu willen weten waar ik aan toe ben. Maar ik wil echt wachten tot het weekend.
    Ik ga echt zooo hard hopen dat als je test er een mooie streep komt te staan zodat ook jij op roze komt!!!

3. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

10 jan 2019
    1.266
    797
    113
    Vrouw
    Knap hoor als je kunt wachten. Ik heb dat echt op gegeven. Het geeft me gewoon rust om het wel te doen. Anders denk ik de hele dag "wat als"...

Temp vandaag 37.1. blijf buikpijn houden maar ook erg veel steken in zij/liezen. Tepels zijn echt heel erg gevoelig en licht pijnlijk.....ben zo benieuwd!

4. LilyB

LilyB Niet meer actief

Klinkt erg hoopvol meid! Ik hoop het toch echt zooooo!!!
    We lopen weer gelijk qua temp en kwaaltjes zelfs ook!
    As je morgen wel gaat testen en er is nog niks te zien, niet gelijk de hoop opgeven he aangezien het dan nog zeer vroeg is....
    Mede daarom wil ik liever iets langer wachten.

5. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Weetje, schoolvakanties hoef ik daar niet te werken, dus na de zomervakantie vliegt het eigenlijk al heel snel voorbij :)
    Dan heb ik natuurlijk wel gewoon m’n oppaskindjes, ook heel gezellig :)
    Ik begin voor jullie alweer zenuwachtig te worden met testen Haha

6. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

10 jan 2019
    1.266
    797
    113
    Vrouw
    Nee 9dpo is ook echt nog wel heel erg vroeg.maar als er rond 11dpo nog niks is geef ik het wel een beetje op hoor.....ik zie hier op het forum zo goed als nooit iemand die later pas positief test....

7. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ja dat is ook zo, dan ben je al gauw weer 6 weken verder. Ideaal baantje hoor ;)
    Haha ja ik begin ook al licht gespannen te worden hoor, maar ik wacht nog een paar daagjes af.... begin met vlagen toch ook weer licht misselijk te worden :oops:

8. LilyB

LilyB Niet meer actief

Dat is idd zo, maar moet ook wel zeggen dat vroeg testen echt een hype is hier haha. Bij mijn zoontje stond ik daar niet eens bij stil en testte ik pas op NOD en dat was eigenlijk ook onbewust, gelijk een knaltest en daarna ook niet meer getest eigenlijk, alleen gelijk erna zo’n clearblue met wekenindicator gedaan, meer niet.
    Pfffff begint echt spannend te worden nu he... begin echt zenuwachtig te worden voor ons, maar heb sowieso voor jou goede hoop!

9. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

10 jan 2019
    1.266
    797
    113
    Vrouw
    Klopt ja, is echt een hype. En dan iedere dag en/of om de dag testen voor de oploop en jezelf heeeeleeemaal gek maken. Echt stom. Later testen is veel beter, geen tuurstreepjes, gewoon duidelijk... maar ja...

10. LilyB

LilyB Niet meer actief

Haha idd, onzekerheid neemt gewoon de overhand. Het liefst test ik vandaag al zodra mijn testen in de brievenbus vallen! Maar 8dpo is de kans groot dat er niks te zien is, dus weer een klotedag voor misschien wel niets...
    Ik probeer het gewoon zo lang mogelijk uit te stellen ;)

11. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Klopt! Bij mijn zoontje dacht ik 1 dag voor NOD te testen, maar uiteindelijk was het op 10/11 dpo haha.
    Nu heb ik echt gewacht, bruinverlies bleef weg en de migraine ook. Dus toen heb ik 1 dag voor NOD getest en meteen vet duidelijk :D
    Heb eerst even naar mijn testje zitten staren tijdens doorlopen, maar ik zag niks, dus ik dacht: weer niet! Enik ben snel naar de slaapkamer gegaan om toch te wachten een paar minuten.
    Voor de 5 minuten stond er dus een mooie streep! :D

12. LilyB

LilyB Niet meer actief

Bij mij kwam toen de teststreep eigenlijk al gelijk tevoorschijn, al eerder dan de controlestreep. Daarom wil ik nu ook weer wachten, dan is er in elk geval geen twijfel over een tuurstreep... nod is pas dinsdag maar moet maandag al in het ziekenhuis komen dus vandaar het weekend testen, anders had ik denk ik sowieso nog tot nod gewacht

13. Dafino

Dafino Fanatiek lid

2 feb 2019
    2.140
    1.854
    113
    Vrouw
    Snap heel goed dat jullie willen wachten hoor @Zuster9203 @DCG ik heb ook nooit eerder zo vroeg en zo vaak getest. Misschien was dat jaren geleden ook wel minder, of was ik er sowieso minder mee bezig.

Merk zelf ook dat hoe meer je hier op het forum zit en leest, hoe gekker je jezelf maakt. Ik heb de eerste maand volgens mij zelfs al op 7dpo getest omdat ik had gelezen dat iemand toen al positief testte :rolleyes: En wat @Lalaatje90 ook zegt, als je dan zwanger bent en je komt in een zwangerschapsgroepje dan staat daar een pak ellende :eek: Heb het zelfs tegen mijn moeder verteld. Is dat het voor mij niet de eerste is en ik (misschien naïef) er volledig vanuit ga dat alles goed gaat. Maar de verhalen die je leest kunnen serieus 9 maanden onzekerheid opleveren.

Het is dus tijd voor ons eigen groepje :D Gezellig samen verder kletsen. En of dat nu deze maand is (waar ik keihard voor duim :thumup:) of een andere maand. Ik laat jullie niet in de steek :)

LilyB vindt dit leuk.
  14. LilyB

LilyB Niet meer actief

Onze groep gaat gewoon snel aangemaakt worden, daar ben ik van overtuigd!!
    Idd, hier kun je jezelf behoorlijk gek maken... hier ook weleens zo vroeg getest hoor omdat iemand anders ook positief testte op die termijn! Eigenlijk was het gewoon gekkenwerk! Ben wel blij voor jullie zwangere dames hoor, gun het jullie zo erg!! En idd ook in de zwangerenclubs hoor je soms verontrustende verhalen waardoor je zelf kan gaan twijfelen of jezelf gek maken! Ik ben blij dat je zo’n goed gevoel hebt bij deze zwangerschap, dat scheelt denk ik ook wel hoor als je er gewoon vanuit gaat dat alles goed zit! Het gaat vaker ook gewoon goed dan dat het fout gaat. Hopelijk (op het overgeven na) heb je gewoon een onbezorgde zwangerschap :)
    En dankjewel voor al je steun!! Hebben we hier hard nodig ;) fijn om te horen dat ook jij gewoon lekker bij ons blijft ❤️

Dafino vindt dit leuk.
  15. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ben zo benieuwd of je tot het weekend kan wachten :|

16. LilyB

LilyB Niet meer actief

:| Ik eigenlijk ook, maar het is wel mijn doel...:rolleyes:
    het gevoel blijft toch knagen dat het niet raak is, dus beter maar wachten tot het weekend om de teleurstelling beperkt te houden o_O

17. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ja en jij hebt geen vooraankondiging of iets toch? Geen bruinverlies of iets dergelijks? Alleen aan je temp kun je het wel een beetje zien denk ik. Bij mij ging die geleidelijk naar beneden.

18. LilyB

LilyB Niet meer actief

Klopt, bij mij ook echt alleen temp waar ik iets aan kan merken, vaak 14dpo wat roze of bruinverlies en dan 15dpo sluis open... ben benieuwd!

19. Momof2rebels

Momof2rebels Bekend lid

21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    Hoi damess

Ook ik ben inderdaad minder actief. En ja moeheid niet lekker voelen en wil zo min mogelijk op het net zitten, omdat ik af en toe toch nog geneigd ben naar verhalen te zoeken die ik NIET moet lezen !
    Maar ik zal hier wel blijven totdat iedereen op roze is ! Zal niet geheel verdwijnen !!!

@DCG met mij gaat het op zich wel goed. De misselijkheid is zo goed als weg. Heel af en toe komt het met vlagen terug. De moeheid was afgelopen week zo extreem, maar is bv zoals vandaag stukken minder weer. Ho eis het met jou verder ik zie dat je op het wachtbankje zit en allerlei symptomen tevoorschijn komen maakt het allemaal wel spannend of niett??

Hoe is het met de rest van de damesss ???

20. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    hier gaatje verder goed. Alleen de moeheid slaat toe! @Momof2rebels

Deel Deze Pagina