Fijn om te horen dat de misselijkheid zo goed als weg is! Bij vlagen zal het idd aanwezig zijn, maar het hoort erbij he Ook de vermoeidheid zal komen en gaan, er is ook zoveel gaande in je buik. Snap wel hoor dat je niet veel meer aanwezig bent, er komen idd soms verhalen voorbij waardoor je jezelf alleen maar gek kunt maken. Hier idd aardig wat symptomen, zelfs mijn bmm voelt anders dan normaal, voel nu in het midden een hard ribbelig randje (zit normaal de opening) en de andere kwaaltjes kunnen van zwangerschap zijn maar uiteraard ook van progesteron. Idd spannend weer, voor mij extra spannend omdat er anders hierna toch een andere behandeling volgt....
Oeehhh dat klinkt veelbelovend ik hoop het zo voor je !!!!! En wanneer zou je dan willen testen ?? En ik snap dat het extra spannend is, omdat je nu weet dat je dan een andere behandeling gaat krijgen. Kijk je er nog zo tegen op ? Of heb je er wat meer rust in kunnen vinden?
Ik hoop dat mocht het nodig zijn, dat de eerste voorkeur gewoon uitgaan naar de andere tabletten (letrozol) daar zie ik niet zo erg tegenop, ik zie er alleen tegenop dat de gyn zegt “laten we maar gewoon beginnen met spuiten”. Ben angstig voor spuiten en om nou 3x per week op en neer naar Utrecht te rijden (min 30min rijden vanaf mij, plus de files) als ze per se willen dat ik ga spuiten wil ik het wel proberen maar dan wel in een ziekenhuis dichterbij, want zover ga ik niet redden dan.. Ik wil proberen te wachten met testen tot zaterdag of zondag... ben er nu al gespannen over!
Pff ik heb een enorm drukke dag, nog anderhalf uur werken en dan klaar. Geen pauze gehad door vergadering dus ik heb straks 11.5 uur gewerkt. Ben op. De hele dag telefoon bij me gehad, dacht net nou nu zullen ze wel niet bellen,,( was al na 5) wel dus..gemist, shit... Nu bellen ze morgen weer zei ze, dus weer hele dag telefoon in de gaten houden tijdens werk...
Frustrerend is dat!!! Loop je de hele dag alleen daar maar aan te denken. Hoop dat ze snel bellen, in de ochtend!
Zo, heb jij ff een flinke dag gemaakt!! Snap daf je kapot bent! Balen dat je het telefoontje gemist hebt, hopelijk bellen ze morgen een beetje op tijd, zodat je niet al te lang op je telefoon hoeft te letten tijdens je werk... Zat je te wachten op telefoon over de uitslag van de huisarts of was dit telefoontje voor afspraak bij de gyn?
Ja maar je testen zijn wel echt duidelijk. Veel duidelijker als dat ik de mijne deed met 9dpo. Toen stond er op de predictor nog zo goed als niks. Snap dat het super spannend is, maar er staan streepjes op je testen!!! Het is toch gelukt
Ooooh lieverd!!!! Wat een mooie testen al!! Ben echt zoooo ontzettend blij voor je❤️❤️ Ik had al een goed gevoel bij jou deze ronde Zou de prefert dan toch geholpen hebben? Ach maakt ook niet uit, je bent zwanger!! Duimen op een plakker! Ben echt zo blij voor je!!
@Zuster9203 Weet je in elk geval de uitslag van je vriend al En hoef je ook niet meer naar de gyn Oh zo spannend en zoooo leuk voor je!
Remi blijft alleen achter Hier is het niet gelukt denk ik, temp weer 37, en momenteel nergens last van..... Ik wil ook
Het is het universum.... jouw wensritueel!! Dat is het.... oooh meid ik heb de tranen in mijn ogen, ben zooo blij voor je!! @Zuster9203