NOD-lijst 21 t/m 27 februari 2019 door tot iedereen op roze!

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rosa5, 18 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

10 jan 2019
    1.266
    797
    113
    Vrouw
    Niet echt nee...niks anders als normaal

2. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

10 jan 2019
    1.266
    797
    113
    Vrouw
    Heel lief...en jij blijft niet achter! Jij gaat ook gewoon op roze! Mijn temp was ook 37 vandaag! En ik heb ook geen symptomen! Het moet! En anders blijf ik sowieso gezellig bij je want ik denk dat ik me niet ga aansluiten bij een zwanger forum ivm alle enge verhalen inderdaad

LilyB vindt dit leuk.
  3. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ik heb je ook nog heel hard nodig ;)
    Ik ga zaterdag of zondag testen, durf nu sowieso al niet meer!
    Wij maken gewoon snel ons eigen zwangerenclubje aan op zp en kunnen we daar gewoon lekker doorkwebbelen :)
    Anders mogen jullie ook wel vast een clubje aanmaken dan meng ik me als niet zwangere er gewoon tussen..

4. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

10 jan 2019
    1.266
    797
    113
    Vrouw
    Knap als je het volhoud hoor! Ik ga zo hard voor je duimen! En.....bij mij moet het nog maar goed gaan hé,,is echt nog heel vroeg...

5. LilyB

LilyB Niet meer actief

Dit gaat gewoon goed lieverd, je moet van het positieve uit blijven gaan he :)
    Ik zit nu al te twijfelen om morgenochtend een test ertegenaan te gooien, maar het liefst wacht ik tot het weekend.. even kijken hoe mijn bui morgen is haha ik denk dat ik het niet meer aandurf!!! Mijn doel was zo lang mogelijk wachten he ;)
    Ben ook zo bang voor weer teleurstelling en aangezien ik nu echt de laatste ben lijkt het gewoon weer anders te voelen, alsof er een bepaalde druk op me staat... ben zo bang om alleen hier te blijven!

6. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

10 jan 2019
    1.266
    797
    113
    Vrouw
    No matter what..ik blijf! Echt! Kan zo fijn met jou praten :)

LilyB vindt dit leuk.
  7. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ik ook met jou!!! Alsof er een bepaalde connectie is... denk ook heel veel aan je, maar dat komt natuurlijk ook omdat we precies gelijk lopen al 2 rondes hihi.
    Het was jij en ik he, dat blijft :)

8. LilyB

LilyB Niet meer actief

En uiteraard betekent het heel veel voor me dat je je ritueeltje ook voor mij hebt gedaan, is echt het liefste wat je had kunnen doen! ❤️

9. Mandareintje

14 mei 2019
    72
    62
    18
    Vrouw
    Hoi, mag ik meepraten?

Mijn vriend en ik zitten nu in ronde 11 voor ons eerste kindje. Het wil nog niet echt lukken.. heb 2 weken terug een HSG gehad en begin komende cyclus met Clomid icm IUI. Hoop heeeeel hard dat het niet nodig is en dat ik deze ronde toch zwanger ben... zaterdag is mijn NOD. Temperatuur ziet er nog goed uit, maar toch een negatieve zw test vanmorgen :(. Naja was ook wel erg vroeg (11 dpo).

10. Dafino

Dafino Fanatiek lid

2 feb 2019
    2.140
    1.854
    113
    Vrouw
    Bij jou moet het ook gewoon raak zijn. Jullie lopen zo gelijk. Alles is het zelfde. Het kan gewoon niet anders! Ik hoop het zo voor je!!! Echt de blaren op mijn duimen.

LilyB vindt dit leuk.
  11. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Jullie twee moeten een kamer nemen :roflmao::roflmao: Grapje! :p

Jij moet ook gewoon op roze hoor!! Ik hoop het zo voor je. En anders kom je er gewoon lekker bij! Dit is al een hecht clubje ;)

LilyB vindt dit leuk.
  12. LilyB

LilyB Niet meer actief

Idd dit is echt zo’n leuke hechte club!! Zou jullie geen van alle willen missen hoor!! Dus het wordt druk in de kamer :roflmao:
    Ons clubje voelt vanaf dat ik hier deelnam zo speciaal, jullie horen gewoon bij mijn dagelijks ritme!!
    Nog een paar daagjes dan weten we of ik ook op roze kan ;)

13. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ja echt gewoon bizar he hoe gelijk het opging?!! We gaan het zien, het duurt niet lang voordat het weekend is!
    Maarja aan de andere kant denk ik “er kan er maar weer 1 het buitenbeentje zijn” :oops::p

14. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Wie weet zijn jullie wel gewoon tegelijk, net als ik en @Dafino ;)

Dafino vindt dit leuk.
  15. LilyB

LilyB Niet meer actief

Hoi, wat vervelend dat jullie ook al zo lang bezig zijn... ik hoop ook voor jou dat je geen clomid nodig hebt aangezien ik kan meepraten over de bijwerkingen... ik heb er zelfs een allergische reactie op plotseling, dus ook hier staat een nieuw traject te wachten als ik deze ronde niet zwanger ben..
    Mag ik vragen hoe je in dit clubje terecht bent gekomen aangezien ik je nog niet eerder voorbij heb zien komen?
    Nieuwe lotgenoten zijn uiteraard welkom hoor :)

16. LilyB

LilyB Niet meer actief

Laten we het hopen!! Normaal zeggen ze “al het goede komt in 3en” maar volgens mij geldt voor deze groep “alle goeds komt in 2en” ;)

17. Mandareintje

14 mei 2019
    72
    62
    18
    Vrouw
    Ohh heftig, een allergische reactie! Waar kreeg je last van, als ik vragen mag? Hoe lang zijn jullie al bezig? (Voor de tweede, zie ik dat goed?)

Ik ben altijd heel actief geweest op het Ouders van Nu forum, maar ging toch eens op een ander forum zoeken en deze ziet er heel actief uit! Dus kreeg zin om ook hier meer te kletsen :). Speciaal een fertility friend app aangemaakt zodat ik de banner in de handtekening kan zetten haha, super handig! Weet iedereen meteen waar je zit. Gebruikte zelf altijd de Flo app.

18. Mandareintje

14 mei 2019
    72
    62
    18
    Vrouw
    Ow wacht, sorry ik zie nu pas dat het op een specifieke datum range gaat hier, dat had ik over het hoofd gezien. Oepsie..

19. LilyB

LilyB Niet meer actief

Idd bezig voor een 2e kindje. Hebben eerst 2 jaar zelf geprobeerd maar helaas niet gelukt. Nu ronde 4 clomid, maar kreeg vanaf de 3e ronde extreme jeuk! Echt over heel mijn lijf. Rond de menstruatie was de jeuk bijna helemaal weg en zodra ik op cd3 weer mijn 1e tablet nam stond mijn lijf s’avonds al in de brand en begon de jeuk weer. Is een reactie die bijna niet voorkomt.
    Klopt idd dat deze groep al samen is vanaf februari, sommigen kennen elkaar al wat langer, maar dit is in principe ons vaste clubje :) en we blijven hier totdat we allemaal zwanger zijn, alleen ben ik nu nog de enigste die niet zwanger is (ik test het weekend) als we allemaal zwanger zijn openen we ons eigen zwangerengroepje, zodat we ook dan gezellig samen kunnen blijven kletsen.
    Voel je vooral vrij om ook gewoon mee te kletsen hoor :)

Dafino vindt dit leuk.
  20. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

10 jan 2019
    1.266
    797
    113
    Vrouw
    Wij gaan gewoon samen op roze!

Deel Deze Pagina