NOD-lijst 21 t/m 27 februari 2019 door tot iedereen op roze!

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rosa5, 18 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ben echt benieuwd naar je test morgen!! Hopelijk toont ie dan alweer nieuwe oploop!! Wel delen hier he :)
    Jaaaa ik moet zeggen dat het moeilijk wordt om me te bedwingen maar wil nog even volhouden... ben wel vaker misselijk geweest, helaas alleen maar van progesteron..

2. Dafino

Dafino Fanatiek lid

2 feb 2019
    2.140
    1.854
    113
    Vrouw
    Oh meid @DCG wat hou je het spannend!!! Ik hou het zelf bijna niet meer :eek: Je hebt echt veel belovende klachten. Ben zo benieuwd naar je test! Wordt er zenuwachtig van :oops:

LilyB vindt dit leuk.
  3. LilyB

LilyB Niet meer actief

Haha zie je maar, ik maak het elke ronde spannend en zie waar ik sta :roflmao: Het buitenbeentje van de club :p
    Ik zeg eerlijk dat ik wel hoop krijg hoor, maar kan natuurlijk ook progesteron zijn zoals eerdere rondes... net nog even een medium rare biefstukje naar binnen gewerkt, nu kan het nog ;)
    Als ik eraan denk wordt ik zenuwachtig!!! Voel toch die druk dat het voor mij nu ook gewoon raak MOET zijn!

4. Dafino

Dafino Fanatiek lid

2 feb 2019
    2.140
    1.854
    113
    Vrouw
    Je hebt helemaal gelijk. Lekker hoor!!
    Lekker slapen en kijken hoe je je morgen voelt. Hoewel je het beste gewoon kan testen natuurlijk :p

En het buitenbeentje ben je zeker niet! Als je net al @Zuster9203 vanmorgen getest had waren jullie precies gelijk. Dus morgen lekker testen want ik hou het miet meer van de zenuwen en mijn duimen doen pijn van het duimen :eek::D

Dan weten we allemaal dat het gewoon raak is :thumup:

5. LilyB

LilyB Niet meer actief

:roflmao::p Sorry voor alle blaren hahaha...
    Morgen maar even kijken hoe ik me voel en of ik dan nog testsdrang heb haha ;)
    Nu gauw mijn bed in ben zoooo moe o_O

6. Dafino

Dafino Fanatiek lid

2 feb 2019
    2.140
    1.854
    113
    Vrouw
    Slaap lekker *knuffel*

7. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

10 jan 2019
    1.266
    797
    113
    Vrouw
    Welterusten! Morgen mooie Temp! En dan gewoon testen xx

8. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

10 jan 2019
    1.266
    797
    113
    Vrouw
    Goedemorgen dames,

Het ochtend nieuws van vandaag:

Bijgevoegde bestanden:

Dafino, LilyB en Lalaatje90 vinden dit leuk.
  9. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Yeah!!!!
    Gefeliciteerd! Wanneer ben je volgens de kalender uitgerekend? Februari denk ik?

10. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    @DCG Heb je getest???? Ben zo benieuwd!
    En mocht het niet zo zijn, dan slaan we je er weer een ronde doorheen! Komt helemaal goed!

11. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

10 jan 2019
    1.266
    797
    113
    Vrouw
    Klopt, 10 februari. Maar moet eerst maar goed gaan....door de vmk in februari ben ik er niet gerust op, en die stomme buikpijn hé....

12. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

10 jan 2019
    1.266
    797
    113
    Vrouw
    @DCG en?en?en?en?en?:D

13. LilyB

LilyB Niet meer actief

Prachtig!! Nu durf ik voluit te zeggen
    GEFELICITEERD !!!!!
    En probeer niet teveel stil te staan bij de vmk, al snap ik dat dat door je hoofd spookt hoor. Probeer van het positieve uit te gaan. In februari een mooi lief klein beebje in je armen :rolleyes:

14. LilyB

LilyB Niet meer actief

Nou dames, ik heb braaf mijn 1e plas vanmorgen om half8 doorgespoeld en daarna even lekker terug gaan slapen.
    Temp was 37,1
    Als ik dalijk moet plassen ga ik testen maar ik zeg heel eerlijk; ik ben kotsmisselijk van de zenuwen!!!! Ben zooooo bang voor weer teleurstelling

@Lalaatje90 lief van je hoor, heb jullie echt nodig hoor als de test negatief is!

15. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

10 jan 2019
    1.266
    797
    113
    Vrouw
    Woeeehoeeee spannneeeend

16. LilyB

LilyB Niet meer actief

:cry: Wit

17. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ik geef het op :(
    Heb echt geen vertrouwen meer in mijn stomme lijf, ik wil niet naar het ziekenhuis :cry::cry: ik wil geen spuiten!!!
    Waarom nou??!!:cry::cry: Waarom houdt mijn lijf me zo voor de gek?!!! Ben zo verdrietig en boos en teleurgesteld :cry::cry: klotedag!!!!!

18. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Nee :( de Predictor gedaan?

19. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ik snap je heel goed. Klotemoment nu! Weet niet wat ik moet zeggen, maar ik blijf voor je duimen. Misschien kan het nog?

20. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ik heb gewoon een dipstick gedaan, dat waren de enige testen die ik in huis had. Predictor wilde ik halen als hier iets op te zien was. Zit hier echt zo te janken :cry:
    Ik zie zo op tegen het ziekenhuis bezoek, ik ben zo bang voor het spuiten! Ook heb ik al het vertrouwen in mijn lichaam verloren en begin langzamerhand te geloven dat een broertje of zusje er niet meer in zit.... vanalles maalt door mijn hoofd. Pffff wat een klote teleurstelling weer!

Deel Deze Pagina