Ben echt benieuwd naar je test morgen!! Hopelijk toont ie dan alweer nieuwe oploop!! Wel delen hier he Jaaaa ik moet zeggen dat het moeilijk wordt om me te bedwingen maar wil nog even volhouden... ben wel vaker misselijk geweest, helaas alleen maar van progesteron..
Oh meid @DCG wat hou je het spannend!!! Ik hou het zelf bijna niet meer Je hebt echt veel belovende klachten. Ben zo benieuwd naar je test! Wordt er zenuwachtig van
Haha zie je maar, ik maak het elke ronde spannend en zie waar ik sta Het buitenbeentje van de club Ik zeg eerlijk dat ik wel hoop krijg hoor, maar kan natuurlijk ook progesteron zijn zoals eerdere rondes... net nog even een medium rare biefstukje naar binnen gewerkt, nu kan het nog Als ik eraan denk wordt ik zenuwachtig!!! Voel toch die druk dat het voor mij nu ook gewoon raak MOET zijn!
Je hebt helemaal gelijk. Lekker hoor!! Lekker slapen en kijken hoe je je morgen voelt. Hoewel je het beste gewoon kan testen natuurlijk En het buitenbeentje ben je zeker niet! Als je net al @Zuster9203 vanmorgen getest had waren jullie precies gelijk. Dus morgen lekker testen want ik hou het miet meer van de zenuwen en mijn duimen doen pijn van het duimen Dan weten we allemaal dat het gewoon raak is
Sorry voor alle blaren hahaha... Morgen maar even kijken hoe ik me voel en of ik dan nog testsdrang heb haha Nu gauw mijn bed in ben zoooo moe
@DCG Heb je getest???? Ben zo benieuwd! En mocht het niet zo zijn, dan slaan we je er weer een ronde doorheen! Komt helemaal goed!
Klopt, 10 februari. Maar moet eerst maar goed gaan....door de vmk in februari ben ik er niet gerust op, en die stomme buikpijn hé....
Prachtig!! Nu durf ik voluit te zeggen GEFELICITEERD !!!!! En probeer niet teveel stil te staan bij de vmk, al snap ik dat dat door je hoofd spookt hoor. Probeer van het positieve uit te gaan. In februari een mooi lief klein beebje in je armen
Nou dames, ik heb braaf mijn 1e plas vanmorgen om half8 doorgespoeld en daarna even lekker terug gaan slapen. Temp was 37,1 Als ik dalijk moet plassen ga ik testen maar ik zeg heel eerlijk; ik ben kotsmisselijk van de zenuwen!!!! Ben zooooo bang voor weer teleurstelling @Lalaatje90 lief van je hoor, heb jullie echt nodig hoor als de test negatief is!
Ik geef het op Heb echt geen vertrouwen meer in mijn stomme lijf, ik wil niet naar het ziekenhuis ik wil geen spuiten!!! Waarom nou??!! Waarom houdt mijn lijf me zo voor de gek?!!! Ben zo verdrietig en boos en teleurgesteld klotedag!!!!!
Ik snap je heel goed. Klotemoment nu! Weet niet wat ik moet zeggen, maar ik blijf voor je duimen. Misschien kan het nog?
Ik heb gewoon een dipstick gedaan, dat waren de enige testen die ik in huis had. Predictor wilde ik halen als hier iets op te zien was. Zit hier echt zo te janken Ik zie zo op tegen het ziekenhuis bezoek, ik ben zo bang voor het spuiten! Ook heb ik al het vertrouwen in mijn lichaam verloren en begin langzamerhand te geloven dat een broertje of zusje er niet meer in zit.... vanalles maalt door mijn hoofd. Pffff wat een klote teleurstelling weer!