NOD-lijst 21 t/m 27 februari 2019 door tot iedereen op roze!

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rosa5, 18 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LilyB

LilyB Niet meer actief

Als ik kijk naar de testen van @Zuster9203 dan zie ik niet zitten dat mijn test nog positief gaat worden. Game over deze ronde

2. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

10 jan 2019
    1.266
    797
    113
    Vrouw
    Nee hè :( weet ook even niet wat ik moet zeggen...ook al bestaat er nog een kansje, snap dat je er helemaal doorheen zit :( jeetje wat had ik het je gegund, k*tk*tk*t

3. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ik zei het toch wel, dat ik hier alleen zou achterblijven :cry:
    Net mijn zusje geappt met het nieuws en die had dus ook verwacht dat het deze ronde raak zou zijn. Ik weet mezelf even geen raad meer, kan alleen maar huilen :cry:

4. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

10 jan 2019
    1.266
    797
    113
    Vrouw
    Lekker uithuilen.. snap heel erg dat je niet naar het ziekenhuis wil, en dat je geen spuiten wilt, maar ze gaan je helpen! Zodat ook jij binnenkort zwanger bent.

Voor nu is het gewoon klote. Shit zeg...het was zo hoopgevend.....verwen jezelf een beetje vandaag!

5. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ik kreeg ook een sprankje hoop omdat ik steeds zo naar werd. Dus toch weer progesteron die me voor de kop stoot!
    Pffff heb echt geen zin in maandag! Mijn zusje zei al dat ik misschien die andere tabletten moet overslaan als ik die mag proberen en maar gewoon gelijk moet gaan spuiten. Maandag maar vragen wat de gyn denkt dat het beste is. In mijn hoofd spookt het al dat niets helpt en dat we gewoon een ivf traject in zullen moeten in de toekomst. Het valt echt even zwaar hoor, 4 is dus niet mijn geluksgetal....
    Maar alsnog, ookal ben ik nu even mezelf niet en een beetje in de knoop met mezelf, ik ben nog ontzettend blij voor jullie allemaal!!!

6. Dafino

Dafino Fanatiek lid

2 feb 2019
    2.140
    1.854
    113
    Vrouw
    Neeeeeee!!! Die had ik echt niet aan zien komen. Oh meid wat ontzettend verdrietig :cry: Heb vannacht zelfs over je gedroomd. Weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Had zo het gevoel dat het raak moest zijn. Niet te geloven. Snap dat je vreselijk verdrietig bent en even alle vertrouwen verliest. Logisch ook. We zijn er voor je meis. Ook jouw tijd komt ook al voelt dat nu helemaal niet zo.

Snap ook dat je geen vertrouwen meer hebt als je naar de testen van Zuster9203 kijkt. Maar het kan wel nog als je een latere innesteling had. 10dpo is nog steeds vroeg. Maar dat wil je nu ook niet horen. Meid wat klote dit. Kan niet anders zeggen! Hele dikke knuffel voor jou ♡

7. LilyB

LilyB Niet meer actief

Lief van je, dankjewel ❤️
    Grappig dat je over me gedroomd hebt! (Komisch he, die zwangerschapshormonen ;) )
    Het huilen is gestopt nu, probeer het maar van me af te zetten, aangezien ik er toch niks aan kan veranderen... moet proberen alle moed en hoop bij elkaar te rapen maar dat is nu even ver te zoeken.
    Ik bedenk me net dat ik 5 dagen voor nod zit en de dipstick die ik heb is te gebruiken vanaf 4 dagen voor nod. Maar ik denk niet dat ze alsnog over gaan op positief. Er zou dan heus al wel een schaduw te zien zijn... maar goed, zondag maar voor de zekerheid nog eentje doen zodat ik 100% zeker weet dat ik niet zwanger ben (ookal weet ik dat nu ook wel) gewoon even voor mijn eigen gevoel te bevestigen en dat ik de afspraak van maandag niet hoef af te bellen.. had het graag anders gezien maar je ziet maar, ookal probeer je vanalles om je vruchtbaarheid te verbeteren, het helpt alsnog niet!

8. Dafino

Dafino Fanatiek lid

2 feb 2019
    2.140
    1.854
    113
    Vrouw
    Hoeft niet dat de test dan al iets laat zien. Als die niet gevoelig genoeg is. In ieder geval goed dat je er zondag nog een doet. Je temp blijft toch ook wel hoog? Toch gek, ik duim voor een wondertje meid! Is je zo gegund!

9. LilyB

LilyB Niet meer actief

Het is een normale test van 2BE sure, dus die van 25 i.p.v. 10.... maar ik blijf erbij, het is gewoon niet raak. Zondag is eigenlijk om zwangerschap echt uit te sluiten..
    mijn temp gaat meestal pas rond 12 dpo zakken en heel soms pas op nod zelf, dus eigenlijk zegt die temp van nu nog steeds helemaal niks... baal echt zo erg! Ook omdat ik nog steeds misselijk ben, maar dit is dus allemaal weer de progesteron.

10. Dafino

Dafino Fanatiek lid

2 feb 2019
    2.140
    1.854
    113
    Vrouw
    Ja ik snap het. Zou het vertrouwen ook verloren zijn. En dan kan iedereen zeggen het kan nog, maar je voelt gewoon dat dat niet zo is. Vind het echt heel erg k*t voor je. Had het je zo gegund.

11. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ja idd, het is allemaal goedbedoeld, en dat waardeer ik ook wel, maar ik moet me er maar gewoon bij neerleggen dat het dus niet vanzelfsprekend gaat om een brusje te verwekken. Heb zelf al het voorgevoel dat we toch een icsi traject of ivf traject in zullen gaan, aangezien mijn lichaam toch hard is veranderd na 7jr en er toch nog steeds veeeeeel te veel eiblaasjes aanwezig zijn... maandag gaan we het horen, maar ik denk zelf dat de gyn toch gaat aandringen op spuiten...

12. Dafino

Dafino Fanatiek lid

2 feb 2019
    2.140
    1.854
    113
    Vrouw
    #4832 Dafino, 30 mei 2019
    Laatst bewerkt: 30 mei 2019
    Misschien als je het probeert valt het uiteindelijk toch mee? Vriendin van mij heeft het ook gedaan. Haar viel het erg mee. Ook al zag ze er eerst ook erg tegenop. Hoop dat dat voor jou ook zo zal zijn. En dat ook jij snel een mooie test in je handen hebt!

13. LilyB

LilyB Niet meer actief

Nou ik ben benieuwd of dat echt mee gaat vallen... we gaan het horen maandag....

14. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

10 jan 2019
    1.266
    797
    113
    Vrouw
    Hoe is 't nu @DCG ? Ben je een beetje bijgekomen? Heb veel aan je gedacht vandaag

15. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

10 jan 2019
    1.266
    797
    113
    Vrouw
    Ik ben vreselijk bang. Ik heb best wel heftige buikkrampen, dus ik denk echt dat het weer mis gaat :(

16. Dafino

Dafino Fanatiek lid

2 feb 2019
    2.140
    1.854
    113
    Vrouw
    Ach meis dat meen je niet. Kunnen dat niet je darmen zijn?

17. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

10 jan 2019
    1.266
    797
    113
    Vrouw
    Lijkt me niet, dit is echt een ander soort pijn. Het lijkt wel wat op ongi kramp maar toch een beetje anders. Vanmiddag stond ik in de supermarkt en toen stond er zoveel druk op, alsof iemand m'n hele baarmoeder naar buiten probeerde te drukken. Ik probeer wat hoop te houden, maar ik herken deze buikpijn zo van de vorige keer.... En ik wil ook niet teveel hoop hebben want probeer mezelf te beschermen tegen weer zoveel verdriet. Maar klote is het wel. Ik hoop dat het morgen iets beter is want weet echt niet hoe ik zo moet gaan werken..

18. LilyB

LilyB Niet meer actief

Oh meid nee toch... dat MAG echt niet hoor!!! Krampen kunnen van je darmen komen en van een groeiende baarmoeder aangezien er nu zoveel in je buik gebeurt.... het moet gewoon goedgaan!!
    Ik blijf duimen op een plakker hoor!

19. LilyB

LilyB Niet meer actief

Misschien stelt het je gerust als ik je zeg dat ik ook hevige menstruatiepijn had op de dag dat ik positief testte van mijn zoontje.... in je bm gebeurt zoveel, er wordt een heel mensje ontwikkeld, dat kan gepaard gaan met krampen...
    Probeer even lekker een warm dekentje op je buik te leggen zodat het niet te warm is, misschien zakken de krampen dan.....

20. LilyB

LilyB Niet meer actief

En maak je over mij maar niet druk lieverd @Zuster9203 ik heb vanmiddag lekker een terrasje gepakt en een wijntje genomen.... even lekker ontspannen... voel me al iets beter....
    Denk aan je....

Deel Deze Pagina