NOD-lijst 21 t/m 27 februari 2019 door tot iedereen op roze!

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rosa5, 18 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Hmm weinig te zien na uploaden, moet je heel goed turen....
     
  2. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Is er geen dienstdoenend apotheek in de buurt? Dat je nog een predictor kunt doen vanavond of morgenochtend?
     
  3. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Dan zou ik morgenochtend nog een test kunnen halen aangezien ik pas om 15.00 in het ziekenhuis moet zijn...
     
  4. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Als je wat ziet op de test van je foto, dan zou ik t wel doen. Ik kan t niet zo goed zien zo
     
  5. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Oké, bedankt voor het meekijken :)
    Misschien morgenochtend dan toch maar een testje halen.. zal wel weer zonde van het geld zijn maarja...
     
  6. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Ik duim
    Van niet!
    Heb je normaal op 13 dpo al klachten voor menstruatie?
     
  7. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Normaal zakt mijn temp al op 12dpo
    Meestal krijg ik op 14 dpo al roze en bruin en dan op 15dpo de sluis open
    Vaak veel acne voor nod dit keer ook niet... merkte vandaag wel dat mijn borsten weer gespannen en pijnlijk waren. Meestal ook enkele dagen voor nod al een “zwaar” gevoel van onderen maar ook dat is er niet (komt door verzakking van de voor en achterwand)
     
    Jeansflower vindt dit leuk.
  8. Dafino

    Dafino Fanatiek lid

    2 feb 2019
    2.135
    1.854
    113
    Vrouw
    Ik zie op beide foto’s een licht streepje hoor @DCG!!! Wauw? Zal het dan toch.... Heb je je testen van gister en eergisteren weggegooid? Ik heb altijd mijn testen van 2besure bewaard en opgeplakt en echt nog nooit een indroog streepje gehad. Oh meid ik hoop het zo voor je!!! Morgenochtend misschien even naar de action? Dan wel de normale halen hoor. Daar heb ik in ieder geval goeie ervaringen mee. Ik duim me een ongeluk voor je :thumup::thumup:
     
  9. Zuster9203

    Zuster9203 Fanatiek lid

    10 jan 2019
    1.045
    497
    83
    Vrouw
    Je maakt het op het allerlaatste moment wel nog even spannend zeg! Ik duim ook! Zo spannend!!!
     
  10. Dafino

    Dafino Fanatiek lid

    2 feb 2019
    2.135
    1.854
    113
    Vrouw
    @Zuster9203 zo blij voor je dat je je beter voelt en de testen mooi oplopen!! Leuk ook dat je voor een vroege echo gaat. Kan mij goed voorstellen dat je graag bevestiging wilt.
     
  11. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Hey meid, ik heb de andere testen allemaal weggegooid idd, maar liet ze meestal wel uuuuuren lang liggen om te kijken of er indroogstrepen opkwamen.. idd ook nooit zo’n streepje gekregen zoals vandaag! En was ook niet extreem lang na afleestijd hoor, zat hooguit 10min tussen testen en aflezen. Ik vind het reuze spannend!! Ik denk dat ik een Kruidvat 2v5 ga halen, heb zelf niet zo goede ervaringen met de action testen, die lijken mij eigenlijk altijd wel een streep te geven.. eerst maar kijken wat mijn temp morgenochtend doet!!
    Ik hoooooop zo dat ik me niks inbeeld! Pfff ben er echt onzeker over en kan eigenlijk niet geloven dat als het raak is dat ik dan zo laat pas een tuurstreep krijg...
    Morgen weten we het zeker........
     
  12. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Haha lijkt bij mij vaste prik om het spannend te maken he :|
    Morgen weten we het zeker.... ben echt ZOOOOO ontzettend zenuwachtig!!!
     
  13. Dafino

    Dafino Fanatiek lid

    2 feb 2019
    2.135
    1.854
    113
    Vrouw
    Ja morgen weet je het zeker. Maar als er max 10 minuten tussen zat dan staat er toch gewoon een streepje op je test... die is binnen 10 min niet opgedroogd hoor. Oh meid, nu kan ik vannacht ook weer niet slapen, hoop het zo voor je!!!
     
  14. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Jeetje @DCG ik lees dit nu voor t slapen gaan. Lekkere cliffhanger Haha.
    Morgenochtend gauw nog even een testje halen, want ik ben nu wel heeeeeel benieuwd!
    Welterusten iedereen!
     
    Dafino vindt dit leuk.
  15. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Haha probeer maar gewoon rustig te slapen hoor ;) ik probeer er nuchter onder te blijven en gewoon te geloven dat het niks is... we zien het morgen wel :)
     
    Dafino vindt dit leuk.
  16. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Haha ja ofnie dan :p elke ronde maak ik het weer spannend... (goeie tactiek om jullie dicht bij me te houden haha ;))
    Slaap lekker meid
     
    Dafino vindt dit leuk.
  17. Dafino

    Dafino Fanatiek lid

    2 feb 2019
    2.135
    1.854
    113
    Vrouw
    Slaap lekker allemaal ♡
     
  18. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Slaap lekker meid, ik duik ook zo mijn bed in :) tot morgen xx
     
  19. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    @DCG
    Ik ga heel hard duimen!

    En die Kruidvat 2v5 geven bij t doorlopen een streepje, die moet dus oplopen als t echt zo is.
    Ik wil die testen niet meer ;)
     
  20. Zuster9203

    Zuster9203 Fanatiek lid

    10 jan 2019
    1.045
    497
    83
    Vrouw
    @DCG zo benieuwd naar je Temp! En test! Zo spannend! Heel veel succes vandaag!
     

Deel Deze Pagina