NOD-lijst 21 t/m 27 februari 2019 door tot iedereen op roze!

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rosa5, 18 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zuster9203

    Zuster9203 Fanatiek lid

    10 jan 2019
    1.045
    497
    83
    Vrouw
    Pff vandaag of morgen NOD, weet het toch niet helemaal zeker omdat ik soms een LF van 13 dagen heb en soms van 14 dagen. Extra spannend deze week want vorige x ging het op 16 dpo mis.....

    Ik doe m'n uiterste best om me niet teveel zorgen te maken en een beetje te genieten maar vind het zo moeilijk....ik denk zelf wel dat het beter word als ik deze week door ben. Ik ben natuurlijk nog lange niet uit de gevarenzone maar dat is echt voor m'n eigen gevoel...ik ben zo bang :( weet dat stress ook niet goed is maar kan het gewoon niet uitschakelen...hopelijk gaat het snel beter. Het komt ook gewoon door die stomme buikpijn dat ik me zon zorgen blijf maken. Maar ja, voor nu ziet het er goed uit, testen lopen op ( al zegt het allemaal niks). We moeten gewoon dag bij dag verder. Gelukkig heb ik een behoorlijk drukke week voor de boeg dus hopelijk genoeg afleiding.
     
  2. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Klopt, die testen zijn niet zo fijn meer als vroeger!! Denk niet dat ik vandaag nog hoef te testen, temp zakt!
     
  3. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Temp gezakt naar 36,9 dus morgen zal de sluis wel opengaan :( dus toch een indroger waarschijnlijk (echt nooit gehad met die testen) dus ga ook geen nieuwe testen halen.... ziekenhuis moet het straks maar gaan bepalen..
     
  4. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Snap ik helemaal hoor dat je je nog steeds zorgen maakt... dat gevoel zal niet makkelijk uit te schakelen zijn aangezien je het eerder mis hebt zien gaan. Toch zal je moeten proberen er positief over te denken al snap ik dat dat moeilijk is. We gaan er gewoon van uit dat dit beebje blijft plakken!
    Fijn dat je een drukke week hebt met veel afleiding, dan ben je in elk geval snel deze week weer uit! Knuffel
     
  5. Momof2rebels

    Momof2rebels Bekend lid

    21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    YEAAAAHHHHH !! Wat superrr leukkkkkk !!! Van harte gefeliciteeeerddd !!!!! Oh wat geweldig nieuws ! Sorry as weer ff afwezig, maar weer midden in verbouwing en dit keer echt alles aanpakken ! Ik probeer na de verbouwing weer lekker actief te zijn !

    Oh wat ben ik blij dit te lezennn !
     
  6. Momof2rebels

    Momof2rebels Bekend lid

    21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    @DCG Haaaaaii lieverdddd ik zag dat het vandag voor jou spannend zou zijn hoe is het ermee?

    Je had een tuur testjee ? Ik ben super slecht in turen hoor dus ik kon het niet zo goed zien aan deze kant, maar was er toch nog iets te zien ? Ik hoop het zooooo !!!!!!!!
    Hoe voel je je verder ?
     
  7. Momof2rebels

    Momof2rebels Bekend lid

    21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    Hoi damesss,

    Sorry was weer ff afwezig.. ik probeer wat vaker actiever te zijn, maar laat jullie niet hangen hoor i will come back everytimee hihi !!!

    Ik zit ewer midden in een bouwval nu pakke nwe het gehele huis elk hoekje aan. Nieuwe spullen etc. Dus ff druk druk !

    Ik voel me aan deze kant best okeee eerlijk gezegd. Nog steeds af en toe wat angsten van zal het nog wel goed gaan met me druifje, maar dat is gelukkig niet vaak ! Heb heel af en toe wat bruine afscheiding gehad dat me hart bijna stil stond, maar vervolgens gwn weer een goede echo ! Heb me beebje heel goed kunnen zien al met een 3D echo ! Jeetje wat was dat prachtig zeg. Me beebje was al lekker actief aan het bewegen heerlijk om te zien.

    Verder zijn me borsten 2 water meloenen altijd leuk dat hihi, maar ook wel ff wennen want heb ze een paar jaar geleden vergroot en nu zijn ze btje te groot hahaha.
    Heb al een behoorlijk buikje voor 11 weken dus is ook niet meer te verstoppen. Over 2 weken heb ik al een afspraak voor het geslacht ja sorry ik ben mevrouw ONGEDULD !!
     
  8. Momof2rebels

    Momof2rebels Bekend lid

    21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    Maar hoe is het met de rest van de dames hier die nog actief zijn??
    Hoe voelen jullie je ? Hoe gaat het met jullie ?
     
  9. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    @DCG jammer :( succes straks in t ziekenhuis

    @Zuster9203 ik snap je gevoel volledig. Knaltest zoals 2-3 weken geeft wel goede hoop want je hcg loopt in elk geval goed op!

    @Momof2rebels tof een hele verbouwing! Laat je alles doen of doen jullie t zelf?
    Echt verbouwen als in dakkapel, muren stucen etc? Of lekker alles fris in de verf?
     
  10. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Hey daar miss watermeloen ;) altijd leuk he als ze zo groeien :) hier idd ook al een behoorlijke voorgevel na de operatie vorig jaar dus zie al gelijk voor me hoe groot de jouwe nu zijn :) vraag me af of het dan na de bevalling extra pijnlijk is als de stuwing op komt zetten (ik had daar ontzettend last van zonder borstvergroting, met koorts erbij)
    Fijn om te horen dat je je goed voelt!! Lekker druk ook zo te horen... schiet het al een beetje op??
    Fijn om te lezen dat je goeie echo’s hebt gehad!! Spannend hoor, nog twee weekjes tot je het geslacht weet!!! Wat vliegt de tijd zeg!!
    Hier gaat het redelijk.. idd gister tuurtestje maar ben toch bang dat het niks is aangezien mijn temp vandaag iets gezakt is.. morgen nod dus dan zal die wel weer basaal zijn..
    Vanmiddag naar het ziekenhuis, wrs weer even echo en we gaan het hebben over welke behandeling ik nu ga krijgen, ben echt zo zenuwachtig!!
     
  11. Momof2rebels

    Momof2rebels Bekend lid

    21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    We doen zelf met wat hulp. Verbouwen in nieuwe verf/vloer/behang/meubelen etc Dus we lopen momenteel op beton verschrikkelijkkkkkk word er helemaal gek van maar goed is ff doorbijten hahahah
     
    LilyB en Jeansflower vinden dit leuk.
  12. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Dankjewel, ben echt super zenuwachtig!! Ben benieuwd wat het vervolg gaat worden, toch spuiten??? Ik ga gewoon op hun advies af, dus maar even goed overleggen en overal de voor en nadelen van bekijken.... ben ook benieuwd naar de echo....
    jullie horen het straks, zal wel laat worden want ik kom sowieso in de file op de terugweg!
     
  13. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Hoe is je man/vriend eronder?
     
  14. Momof2rebels

    Momof2rebels Bekend lid

    21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    Ja ben ik ook echt benieuwd naar hoe het zal voelen nu met de grote boobs. Idd de stuwing deed ook bij mij erg pijn voor de vergroting kan ik me ook nog heel goed herinneren.

    Wat fijn dat je vanmiddag een afspraak heb kan je toch nog ff stiekem turen op de echo of er wat is IK DUIM VAN WEL!!! En anders idd de behandelingen bespreken ben ook benieuwd wat ze te vertellen hebben. En dat de behandeling een goede slagingskans heeft zodat je niet lang aan de nieuwe behandeling moet mocht het nodig zijn!!!!
     
  15. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Die is er vanaf het begin al heel nuchter over. Zegt mij ook regelmatig dat ik er teveel mee bezig ben (alsof je daar niet mee bezig bent zodra je besluit dat je een kindje erbij wilt)
    We hebben wel goed overleg gehad over hoe ver wij willen gaan. Straks ook even aankaarten om nog eens naar zijn zaad te kijken aangezien hij er ook niet jonger op wordt (33) haha. Daarover zei hij “ja hoor dat is goed maar let maar op dat ik gewoon nog steeds 18 miljoen goede zwemmers heb” :p
    Hij heeft de instelling “lukt het dan mogen we heel blij zijn, maar als het niet lukt dan zijn we met zijn 3tjes ook heel gelukkig”.
    Ik voel me diep van binnen ook wel zo, en ben dankbaar dat ik al moeder heb mogen worden, maar toch voel ik het zo sterk dat er toch nog een kindje ontbreekt... ik zou het er denk ik wel heel zwaar mee hebben als ik te horen zou krijgen dat het niet meer zou lukken. Ik probeer alles op alles te zetten, maar op een bepaald moment is het genoeg geweest, dan wordt de teleurstelling en het verdriet gewoon te zwaar.. toch probeer ik positief te blijven en alle behandelingen voor lief te nemen.
     
  16. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Gelukkig hoef je daar nu nog niet bij stil te staan haha eerst maar lekker genieten van je zwangerschap :)

    Ik had de afspraak 2 weken terug ingepland, mijn gyn zou eigenlijk 4wk terug al een afspraak inplannen maar dit was zij vergeten! Ook zit zij nu niet meer op de afdeling dus ben benieuwd wie mijn nieuwe arts is! De echo zou wel duidelijkheid moeten geven of er iets gaande is in mijn buik (maar denk zelf van niet) dan zou er in elk geval een zwangerschapsring te zien moeten zijn in mijn bm. Maar ik ga er niet vanuit, ik krijg altijd op het laatste moment van die leuke indrooglijntjes hahaha alsof de duivel ermee speelt!! Elke ronde eindigt spannend hier!
    Ik laat straks alles weten :)
     
  17. Momof2rebels

    Momof2rebels Bekend lid

    21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    Ik ben zo benieuwd laat ff weten ik blijf vandaag actiefff !!! En ik zag dat je vertelde over je man dat hij af en toe vind dat je er te veel mee bezig bent en of er uberhaupt nog wel 1 komt. Lieverd ook voor jou is er nog een beebje weggelegd echt waar ! Je heb er 1 kunnen krijgen dan komt er zeker ook een tweede ! Dit gaat gebeuren !!! Jij word ook weer mamaaa !!!! Daar gaan we voor !!!
     
  18. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Ja daar gaan we wel voor!! Ik doe mijn best.... met hulp van het ziekenhuis, dus het MOET op een dag gewoon goedkomen! Ik geef de moed voorlopig nog niet op. Snap sowieso niet dat mensen zeggen “laat het los, niet aan denken” want stel dat ik dalijk wel moet spuiten, dan wordt het helemaal “op commando” dus dan zou er geen enkele vrouw zwanger worden omdat ze er “teveel mee bezig zijn”!
    Ik zucht die achterlijke opmerkingen altijd maar weg en ga er niet eens meer op in, ben daar echt zo klaar mee!
    Straks gaan we het horen, nog maar een paar uurtjes te gaan....
     
  19. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Ja snap ik hoor.
    Ik kreeg laatst ook de vraag, hoelang ga je door?

    Ik hoop trouwens dat hij 20+ miljoen zwemmers heeft hoor ;) dat is de ondergrens voor goede kansen.
    Hier waren t er 28,5 miljoen
     
    LilyB vindt dit leuk.
  20. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Oh echt? Hmm dan ben ik denk ik vergeten hoeveel het was 7 jr geleden... weet alleen nog dat manlief bijzonder veel en gezond zaad had. Zou het dan 80miljoen geweest zijn??? Ik weet het echt niet meer, de gyn zei toen “extreem hoge kwaliteit en hoeveelheid” ookwel “superzaad” dat kan ik me nog wel heugen.
    Zal nu na 7jr en heel wat biertjes verder vast wel minder geworden zijn. (Hij drinkt alleen zaterdags hoor)

    Hoelang zijn jullie nu al bezig dan?? Niet via het ziekenhuis toch?
    Hier weten alleen mijn moeder en zusje over onze ziekenhuisbezoeken, de rest van vrienden en familie zijn niet op de hoogte en dat houden we ook bewust zo..
     

Deel Deze Pagina