NOD-lijst 21 t/m 27 februari 2019 door tot iedereen op roze!

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rosa5, 18 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Alles boven 20 miljoen is goed.
    Rond 30 miljoen is top volgens de world health organisation.

    We zijn nu een jaar verder, door korte LF was ik naar t ziekenhiis gegaan, maar dat is geen zorg, de onregelmatige cyclus was dat wel, maar uit onderzoeken kwam niks en toen werd ineens m’n cyclus ook super regelmatig dus goede kansen volgens de gyn om snel zwanger te worden. We hebben nu 1 ronde gehad na dat gesprek. Dus we houden hoop.
     
  2. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Oh dus jullie hoeven voorlopig de hoop idd niet op te geven. Wat fijn dat je cyclus plots toch regelmatig is geworden! Is alleen maar beter! Aangezien er toch 1 tot 2 jr voor een zwangerschap staat, hebben jullie nog even de tijd. Ik ga duimen voor je dat je echt snel zwanger bent!!
     
  3. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Waarom heb je maar 4 maanden clomid? Misschien stomme vraag maar heb t even gemist
     
  4. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Ik kreeg in ronde 3 gelijk na de eisprong mega jeuk overal. Werd met de dag erger. Toen mijn menstruatie eraan kwam was de jeuk zo goed als weg. Tot ik op cd3 weer begon met clomid, gelijk dezelfde avond stond mijn lijf in de brand en begon de jeuk weer. Bleek dus een allergische reactie te zijn op de clomid. De gyn zei dat deze reactie haast nooit voorkomt, en ze vond het ook niet gek dat het pas na 3 rondes begon. Lichaam schijnt eerst alles op te slaan om vervolgens te reageren op de stoffen. Dus vandaar vroegtijdig stoppen.
    Ben benieuwd waarmee ik straks naar huis ga; spuiten of toch letrozol tabletten...
     
  5. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Oow jeetje dat is balen zeg

    Ik hoop dat ze een goed alternatief hebben voor je
     
  6. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Oh het was verschrikkelijk!! Dacht echt dat ik doordraaide, zo heftig was de jeuk..
    Ben echt blij dat ik daar nu vanaf ben!
    Nog iets meer dan een uurtje dan moeten we aanrijden... moet er om 15.00 zijn dus duurt niet lang meer.. ik laat het straks weten
     
  7. Dafino

    Dafino Fanatiek lid

    2 feb 2019
    2.135
    1.854
    113
    Vrouw
    @DCG heb nog niet alles gelezen maar zie dat je temp gezakt was. Dat zegt nog niks hè, @Zuster9203 had dat ook. Hoe dan ook ik denk aan je en niet vergeten je tuur testje te melden. Veel succes meid, ik lees je berichtje vanmiddag.
     
  8. Zuster9203

    Zuster9203 Fanatiek lid

    10 jan 2019
    1.045
    497
    83
    Vrouw
    Heel veel sterkte @DCG en succes!
     
    LilyB vindt dit leuk.
  9. Zuster9203

    Zuster9203 Fanatiek lid

    10 jan 2019
    1.045
    497
    83
    Vrouw
    Dat wel ja, maar de buikpijn word met het uur erger op het moment, t is echt niet te doen. Heeft ook geen zin om te bellen want ze kunnen als het mis gaat toch niks doen, en er is nu ook nog niks te zien
     
  10. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Succes!
    Ja jeuk is vreselijk, knettergek wordt je daarvan.
     
    LilyB vindt dit leuk.
  11. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Oow jeetje.
    Niet gewoon menstruatiekrampen? Echt heftiger?
    Zeurend? Of stekend?
    Ik hoop echt voor je dat t groeien van je baarmoeder is en je banden die je voelt.
     
  12. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Jullie hebben bijna het maximale aantal van 5000 berichten bereikt. We zullen dit topic binnenkort sluiten. Maken jullie een nieuw deel aan? Nu kunnen de eventuele lijsten makkelijk gekopieerd worden.

    Kan iemand ons (beheer) taggen wanneer deze dicht kan?
     
  13. Momof2rebels

    Momof2rebels Bekend lid

    21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    @DCG Successsss
     
    LilyB vindt dit leuk.
  14. Momof2rebels

    Momof2rebels Bekend lid

    21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    Oh jeetje, maar heftig in de zin van menstruatie krampen ?
    Want ik had dat ook in het begin best wel heftige krampen dat ik elke dacht oke nu gaat het mis. Hoe voel je je nu ?
     
  15. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw

Deel Deze Pagina