Zo ik heb nu echt al twee dagen lang, s’avonds en s’ochtends buikpijn. Een zeurende (menstuatiepijn) in mijn onderbuik. Herkent iemand dit? Ik zit nu op 8 dpo. Ik heb wel flinke koorts en griep gehad en hoest nog veel..
Jeetje wat spannend @Lalaatje90 En wat veel berichten. Ik had ook veel afleiding vandaag en kan zeggen dat ik er bijna niet mee bezig ben geweest, heerlijk, zo'n dagje rust in het hoofd haha.
Dat herken ik zeker, ik heb dat ook vaak rond die periode, maar ook wel is eerder of later. Echt geen idee ofohet wat is helaas
Bloed blijft nog steeds weg... dit is zo spannend dames. Wat zou het zijn? Ik durf bijna niet te hopen op een innesteling, omdat ik niet zeker weet of ik een ei heb gehad. Wat ik zelf denk is dat m’n lichaam denkt dat er een menstruatie komt, maar dat het nu stopt omdat er te weinig baarmoederslijmvlies is??? Ik kan alleen maar afwachten. En dat doe ik echt tot vrijdag..
Ik herken helemaal wat je zegt! Ik zit nu ook in ronde 9.. heb een zeer regelmatige cyclus en iedere maand een positieve ovu test.. toch nog geen zwangerschap! Ik begin er ook moeite mee te krijgen en wordt wat onrustig.. Ik kan me herinneren dat ik dit bij mijn eerste zwangerschap nog veel erger had! Ik was toen in ronde 7 zwanger. Ik had me toen voorgenomen er niet meer zo veel mee bezig te zijn. Was een enorme verassing dat de ongesteldheid uit bleef. Voelde me hetzelfde als iedere maand geen kwaaltjes. Houd moed, het komt vast wel goed! Mijn man wilt per se niet de MMM in Dus ik hoop maar dat ik binnenkort spontaan zwanger raak.. maar ik snap je gevoel helemaal. Ennn 1 jaar is gemiddeld!!! In mijn omgeving zijn er juist veel stellen pas na een jaar zwanger geraakt. Er is gewoon nog een kans deze maand. Wanneer is je NOD?
Spannend hoor!! Ik blijf voor je duimen Kan je vraag helaas niet beantwoorden. Iedereen is ook weer anders dus we kunnen alleen maar hopen dat het snel vrijdag is...
Vervelend dat hij absoluut niet mmm in wil. Mijn vriend zegt er niet zoveel van. Maar ik weet ook niet hoe ver wij zouden gaan hoor. Je kan altijd stop zeggen. Een grens aangeven.
Nee, helemaal niks. Maar heb denk ik net te vroeg gejuicht, want ik zag wel weer een beetje roze/bruin in m’n inlegkruisje. Moet nu ook maar standaard wat meenemen voor onderweg
Dat is het m ook indd. Maar het voelt ook niet alsof ik ongesteld moet worden. Zo gek ook. Vind het stom als ik een week lang bruinverlies heb en dat het dan pas doorbreekt pfff
Ik snap je onzekerheid. Bij mij is het ook weleens voorgekomen dat ik 8 dagen lang elke dag een beetje bruin verloor, pas daarna brak mijn menstruatie door en die was zelfs nog heviger dan normaal! Ik ga alsnog voor je duimen dat het nog goed mag uitpakken!
Wat een boel berichten om terug te lezen zeg! Kan ze helaas niet allemaal gaan beantwoorden... Maar veel dames op de wachtbank! Zooo spannend! Hier inmiddels aan het herstellen van een vervelende griep vandaar dat ik enkele dagen niet meer hier geweest ben. Het goede nieuws is dat ik volgens FF een ovulatie heb gehad!!!!! YES!! Zit nu 3dpo dus ook ik mag EINDELIJK op het zenuwslopende wachtbankje
**NOD 21 FEBRUARI T/M 27 FEBRUARI 2019** 21 februari (4) Oilell, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8 Aapie88, 30 jaar, 1ste kindje, ronde 7 Geneeke, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1 Jeansflower, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 (1e na mk) 22 februari (3) Lalaatje90, 29 jaar, 2e kindje, ronde Zuster9203, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 6 LintjeX, 38 jaar, 1ste kindje, IVF 2e tp Liefkleinkindje, 30 jaar, 1ste kindje, ronde 3 23 februari (2) Juultje1, 32 jaar, 1e kindje, ronde 6 PippiMoustache, 34 jaar, 1e kindje, ronde 6 IUI-D (4e na bbz) 24 februari (6) Rosa5, 37 jaar, 6e kindje, ronde 4 Ilona36, 36 jaar, 2e kindje, ronde 2 Lalalaura, 30 jaar, 1e kindje uit mijn buik, ronde 10 (mmm) DCG, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 mmm (na 2 jaar zo proberen) J010, 33 jaar, 3e kindje, 2e ronde Dafino, 35 jaar, 4e kindje, ronde 1 25 februari (1) Lola3, 32 jaar, 2e kindje, ronde 9 26 februari (2) Kelsey, 32 jaar, 3e kindje, ronde 5 Naju, 36 jaar, 3e kindje, ronde 2 27 februari (2) Visje85, 33 jaar, 2e kindje, ronde 5 Dracaena, 29 jaar, 2e kindje, ronde 6 na mk (ronde 10) Momof2girls19, 31 jaar, 3e kindje, ronde 2 Totaal: 21 Wachtbankje(13) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!