Snap ik helemaal. En zoals eerder gezegd, je lichaam is wss van slag door de miskraam. Maar hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt en heb gehoord dat een kuurtje primolut de boel een beetje kan resetten.
Jaaaaa lijkt me ook super druk om in december uitgerekend te zijn. Zijn drukke en dure dagen, maar ik ga niet bewust stoppen met proberen zwanger te raken. Ik moet sowieso rekening houden met vroeggeboorte zoals bij mijn zoontje, ziekenhuis heeft dit al gezegd. Mijn baarmoeder schijnt klein te zijn en ook door de clomid is de kans op vroeggeboorte groter. Zoontje was 4wk te vroeg en wou zelfs al 8wk te vroeg ter wereld komen, gelukkig weten te rekken door weeenremmers en bedrust. Als ik er aan terugdenk best wel beangstigend, maar heb het er nog graag een keer voor over
Dames, Nu ben ik wel blij Clearbluetest gedaan! En zie het resultaat! Nu durf ik mezelf wel op roze te zetten. Ik ga straks mijn vriend verrassen
**NOD 21 FEBRUARI T/M 27 FEBRUARI 2019** 21 februari (4) Oilell, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8 Aapie88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 7 Geneeke, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1 Jeansflower, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 (1e na mk) 22 februari (4) Lalaatje90, 29 jaar, 2e kindje, ronde 8 Zuster9203, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 6 LintjeX, 38 jaar, 1ste kindje, IVF 2e tp Liefkleinkindje, 30 jaar, 1ste kindje, ronde 3 23 februari (2) Juultje1, 32 jaar, 1e kindje, ronde 6 PippiMoustache, 34 jaar, 1e kindje, ronde 6 IUI-D (4e na bbz) 24 februari (6) Rosa5, 37 jaar, 6e kindje, ronde 4 Ilona36, 36 jaar, 2e kindje, ronde 2 Lalalaura, 30 jaar, 1e kindje uit mijn buik, ronde 10 (mmm) DCG, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 mmm (na 2 jaar zo proberen) J010, 33 jaar, 3e kindje, 2e ronde Dafino, 35 jaar, 4e kindje, ronde 1 25 februari (1) Lola3, 32 jaar, 2e kindje, ronde 9 26 februari (2) Kelsey, 32 jaar, 3e kindje, ronde 5 Naju, 36 jaar, 3e kindje, ronde 2 27 februari (2) Visje85, 33 jaar, 2e kindje, ronde 5 Dracaena, 29 jaar, 2e kindje, ronde 6 na mk (ronde 10) Momof2girls19, 31 jaar, 3e kindje, ronde 2 Momof2rebels, 29 jaar, 3e kindje, ronde 5 Totaal: 24 Wachtbankje(14) Ongesteld (1) Zwanger (1) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
Dank je wel Meis! Wel jammer voor jou dat je ongesteld bent geworden een dikke knuffel! En wel succes de volgende keer. Ik had anders maart ook overgeslagen vanwege de december maand. Ik hoop snel succes voor jou
Ooooooh dus toch nog even spannend zeg! Dat is wel vervelend dat het zo half om half is dat maakt je aan het twijfelen... succes!
Ja, ik lees al wat meer topics hier op het forum. Sommige vergelijkbaar. De een positief, de ander negatief. Helaas is het bij mij altijd een menstruatie geworden.
Paar dames even op "pauze" volgende maand lees ik haha wij gaan gewoon lekker door. Tuurlijk hebben wij het ook liever niet rond kerst/oud & nieuw, maar als dat dat toch zo is zijn we daar ook ontzettend blij mee. ik denk niet eens dat ik het kan, zomaar even tussendoor een maandje niks haha
Heb je niet gewoon een doorbraakbloeding?? Jouw ei was toch ook niet gevonden?? Wel balen dat alles zo onduidelijk is zeg, kan me voorstellen dat dit je onzeker maakt. Hopelijk breekt er geen bloed door en heb je nog een kansje!
Hihi nee klussen moet ook nog gewoon voor de gezelligheid zijn en niet alleen omdat het moet Wij gaan ook gewoon door hoor
Lijkt me best wel lastig om dat in je systeem te krijgen. Ook wel weer mooi als het lukt. Zelf kan ik dat niet omdat ik twee nachten in de week werk. Dus dan is het niet meer betrouwbaar. Soms werk ik al heel vroeg dus onregelmatige tijden.
Oh wat heftig! Ik wist niet dat dat ook door de clomid de kans daarop groter kan zijn. Tja sommige dingen moet moeder natuur ook in de hand hebben hè. Ik stop ook niet bewust maar dat is de energie maand dat ik denk just fun en even niets in de gaten houden en we zien het wel