Ook ik ben bezweken. Getest, omo wit. (9dpo). Ik heb een super gevoelige test gebruikt ( 10mlu) temp was gister inneens 0.2 graden hoger, maar nu weer hetzelfde als daarvoor. Nog even geduld. Al denk ik zelf echt dat er niks is deze maand. We hebben de vruchtbare dagen goed benut deze ronde, en alle voorgaande rondes ook haha dus daar zal het niet aan liggen haha.
Nop, nog niks te zien hier ook. Maar als mijn nod even veel is doorgeschoven als mijn ei zou deze ellende nog tot komende maandag kunnen duren
Nou hier ook Omo wit hoor.... Balen hè. Dit is voor mij ook 9DPO. Heb er geen vertrouwen meer in, geeft ook niet. Volgende ronde gaan we er weer voor Hoewel ik, mezelf kennende, vast vrijdag nog wel een testje ga wagen
Deze ochtend niet helemaal lekker. Draaierig/licht in mijn hoofd. Na het douchen zelfs even terug gekropen in bed. Heb wel het idee dat mijn buikje zich langzaam aan het voorbereiden is op mijn menstruatie. We gaan het zien.
Lieve dames Meestal kan je toch pas 12 dpo iets zien? Heb je in ieder geval de meeste kans. Maar soms zelfs pas na 14dpo licht iets zien. Er is dus nog heel veel hoop voor jullie over een paar dagen staat er hopelijk bij sommige van jullie een tweede streepje.
Hier al de hele ochtend krampjes Sinds stoppen pil geen menstruatiekrampen meer dus hopleijk is dit een goed teken! Fingers crossed
Zo goedemorgen dames Wat veel berichten weer! Voor de dames die getest hebben; het is nog vroeg dus wie weet over enkele dagen wel een positieve test.
Vanmorgen weer de rit naar Utrecht gehad om bloed te prikken op progesteron. Maandag uitslag, maar weet dus al dat ik ovulatie heb gehad dus hoef me niet voor te bereiden Zoals ik gister al zei heb ik gister echt veel menstruatie krampen gehad, vanmorgen was mijn temp ook weer hoger. Na ovulatie 36,9 vijf dagen op rij en vanmorgen 37,1 Zou er toch iets aan het “rommelen” zijn??
Jaaa en normaal al 8/9 dpo eerste bruin verlies voor ongi Maar kan anders zijn door miskraam natuurlijk
Ik heb nooit zo vroeg voor menstruatie al bruinverlies, dus ben daar niet bekend mee. Ik hoop voor je dat het een positief teken is! Laat het bruin maar lekker wegblijven
Ozo, dan is het nu zelfs extra spannend!! Ik hoop dat je over enkele dagen een mooie test in handen hebt!! Ikzelf heb geen idee hoelang mijn LF is, heb door clomid eisprong gehad op cd19 (naar mijn idee best laat) dus ben echt benieuwd
Nee cd25 pas. Maar gister de hele dag menstruatie krampen gehad en vanmorgen beetje draaierig met opstaan EN temp van 37,1 ipv 36,9. Heb 5 dagen op rij 36,9 gehad, dus ik ben benieuwd of dat iets betekent