Nou dames, ik heb mezelf van de lijst gehaald. Na nog eens goed gesproken te hebben met mijn man, heb ik besloten om toch ons verstand te volgen en er komt geen kindje meer. Ik heb het er behoorlijk moeilijk mee, maar mijn man deed het meer voor mij en dat voelt gewoon niet goed. Jullie heel veel succes en hopelijk een heleboel meiden op roze straks.
**NOD 21 FEBRUARI T/M 27 FEBRUARI 2019** 21 februari (1) Oilell, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8 22 februari (2) Lalaatje90, 29 jaar, 2e kindje, ronde Zuster9203, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 6 23 februari (1) RoosDeWijn, 38 jaar, 1e kindje, ronde 10 (1e na mk) 24 februari (5) Rosa5, 37 jaar, 6e kindje, ronde 4 Ilona36, 36 jaar, 2e kindje, ronde 2 BlauwBloempje, 37 jaar, 1e kindje, ronde 7 Lalalaura, 30 jaar, 1e kindje uit mijn buik, ronde 10 (mmm) DCG, 31 jaar, 2e kindje, 1e ronde mmm (na 2 jaar zo proberen) 25 februari (0) 26 februari (2) Kelsey, 32 jaar, 3e kindje, ronde 5 Naju, 36 jaar, 3e kindje, ronde 2 27 februari (1) Visje85, 33 jaar, 2e kindje, ronde 5 Totaal: 12 Wachtbankje (0) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
Succes! Fijn dat er nu wat “hulp” komt! Heb je last van de clomid? Ik heb het 1 ronde gehad, voelde er niets van, maar dat was achteraf logisch want het deed bij mij ook helemaal niets...maar bij de meeste mensen groeien je eitjes er aanzienlijk beter van... Hoop voor je dat het nu snel raak is!
Oeh, het moet een beslissing zijn waar je beide achter staat en niet ‘ik doe het voor jou’ beslissing. Heel verstandig om er toch over gepraat te hebben. Veel sterkte met het verwerken hiervan. Hopelijk kun je het snel een plekje geven
Dankjewel meid! Ik heb een klein beetje last van bijwerkingen, zoals gevoelige borsten en heb een licht zeurende pijn onder in mijn buik (ik denk de eierstok?) maar gelukkig niet chagrijnig zoals de allereerste keer in 2011 (manlief geluk dit keer ) Zojuist de laatste tablet genomen, ik heb zelf wel het gevoel dat het aanslaat, nu even afgaan op temperatuur en ben van plan om over enkele dagen te beginnen met ovulatietesten. Zit nu op cd7 dus nog wel enkele dagen te gaan... Lees aan je banner dat het bij jullie ook niet erg makkelijk is.. hopelijk ook jullie snel een mooie positieve test in handen!! Succes
Vind het heel moedig van je hoor!... hopelijk kan je het wel een plekje geven, maar sowieso een dikke knuf jouw kant op!
Hahaha nee, wij zijn echt twee kneusjes bij elkaar! Maar... onze zoon is er ook gekomen ondanks de lange weg. Ik hou dus hoop. En mijn lijf heeft vorige ronde laten zien dat het blijkbaar soort van iets probeert... Het kan dus wel... Gisteren de eerste menopur ook weer gezet. Dus de ronde is dan voor mijn gevoel begonnen!
Oef, dat moet een moeilijk besluit zijn geweest... wat sterk en goed dat jullie dit samen gedaan hebben zo. Sterkte met dit alles een plekje geven.
Intussen in huize Bloempje... Nog maar een ovu test gedaan, deze lijkt iets donkerder te zijn dan de vorige twee. Het is maar goed dat je een heel pakket van die dingen krijgt.
Dank je wel. Ja heftig is het wel. Maar het is helaas niet anders. Het kleintje is gewoon niet goed geweest. Maar goed dat het lichaam zulke beslissingen voor je neemt. Ik zou hem niet kunnen nemen. Jij ook succes deze ronde!!
Ik heb echt geen idee! Dit is de eerste keer dat ik ovu testen gebruik. Deze zijn van Etos, ze werken prima maar ik heb ook gehoord dat ze niet echt hard knallen. We wachten het dus maar af!
Oké ja dan is het altijd afwachten bij mijn knalde hij wel van de Etos of althans Als hij hetzelfde als je controle strip is dan is dat positief. Op welke cyclus dag zit je? Ik hoop binnenkort weer een mooie oploop bij mij te zien. Maar dat schijnt lastig te zijn omdat ik het hcg hormoon nog in mijn lichaam heb. Die reageert ook op de ovulatie testen. Dus ja denk deze ronde niets aan ovu testen te hebben. De action werkte bij mij ook goed. Die zijn wel een heel stuk goedkoper. Minder gevoelig dus als het streepje in beeld kwam dan was het hormoon ook echt in zicht.
Pittige beslissing. Maar wel begrijpelijk. Als jullie niet samen hetzelfde willen is het beter om het (nu) niet te doen. Maar kan me goed voorstellen dat het voor jezelf een moeilijk besluit is die even tijd gaat kosten om te verwerken. Heel veel sterkte daar mee.
Dank je wel. Dat hoop ik ook. Al zal een zwangerschap nooit meer zo onbevangen zijn als hiervoor Ik hoop voor jou ook snel een positieve ronde!
Dag 10 op dit moment, dus nog best vroeg. Ik blijf gewoon doorgaan, het streepje moet ook weer een keer verdwijnen toch? Hopelijk ook een mooie oploop voor jou binnenkort!