NOD-lijst 21 t/m 27 februari 2019 door tot iedereen op roze!

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rosa5, 18 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momof2rebels

Momof2rebels Bekend lid

21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    Heel herkenbaar. Wat voor mij helpt is gwn toegeven aan het gevoel en gwn testen als me gevoel wil testen. Daardoor merk ik dat ik gwn vergeet te testen en er weinig aan denk.

Over de ovu testen. Het kan idd zijn dat de action ovu testen bij jouw niet helpt. Ik hoor dat vaker ! Maar bij mij werkt hij perfect. Het worden bij mij echt knallers. De 2besure was ik mee begonnen en die knalde ook ontzettend, maar bleef dageeeeeen achter elkaar knallen dus was te gevoelig voor mij. Ik denk dat drm de action bij mij goed werkt.

Zie foto 1 : 2besure en action
    Zie foto 2: alleen action testen

En nu test ik alleen op dag 14 en 15 en heb tot nu toe 2 keer positieve testen gehad op die dagen

Bijgevoegde bestanden:

LilyB vindt dit leuk.
  2. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Ja vandaag 10dpo. Die post was eigenlijk over de ovutest die helemaal wit was, daarna dus (met middagurine) zw test gedaan en ook blanco.. maar ik weet dat het nog vroeg is dus ik wacht het even af.. als me dat lukt. Heb alleen nog 1 test van zwanger en kids midstream in huis en 1 kruidvat 2v5

Ook zag ik dat de ovutest nu ook niet meer blanco is maar een heel licht lijntje

3. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Nou het was eigenlijk savonds op de bank.. niet de hele dag maar wel zodanig dat het me opviel. Ben vandaag 10dpo. Gistermiddag een test maar negatief

Kelsey vindt dit leuk.
  4. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Ik denk dat als je iets zoals dit heel erg graag wilt, je het ook heel moeilijk kan “loslaten”.. vooral omdat ovutesten kunnen helpen om de kansen te vergroten..

Ik zou gewoon doen wat goed voelt, als dat ovutesten zijn prima.. als dat zonder is ook prima. Dit is eenmaal een zenuwslopende tijd.. probeer jezelf niet dingen kwalijk te nemen! Nergens voor nodig x

5. LilyB

LilyB Niet meer actief

Dankjewel voor de bijlagen, dan weet ik in elk geval hoe ze kunnen knallen. Volgens mij zijn jouw testen de extra gevoelige, kan dat?
    Die geven volgens mij zelfs je 4 vruchtbaarste dagen aan...
    Ik heb niet de extra gevoelige besteld, maar de normale, juist om meerdere knallers te voorkomen.
    Dankjewel ook voor je geruststelling, het is allemaal ook zo frustrerend en het gevoel van “loslaten” valt idd niet mee...
    Volgend weekend staat er een verassing in de planning wegens 15 jarig jubileum, dus zal dan vast weinig tijd hebben om te denken aan ovu testen ;)

Momof2rebels vindt dit leuk.
  6. LilyB

LilyB Niet meer actief

Oh dat maakt het dan weer extra spannend :)
    Ik snap heel goed dat het moeilijk is om te wachten met testen, en idd is het misschien te weinig hcg omdat je met middag urine hebt getest.. weet je toevallig hoe lang je LF normaal is??

Ook jij bedankt voor de geruststelling!
    Het is idd gewoon een zware periode en ik wil gewoon proberen het maximale eruit te halen om mijn kansen te vergroten. Maar alsnog word het dan geestelijk wel erg zwaar omdat alles als moeten voelt... Maarja

geneeke vindt dit leuk.
  7. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Ik heb het gisteren ook met vl nog erover gehad. We zijn erover eens dat we gewoon heel graag een 2e kindje willen. En dat er dan bepaalde dingen “moeten” tsja.. dat nemen we dan maar voor lief. Ik begrijp wel goed dat dit voor andere stellen misschien niet zo makkelijk is..

Ik heb geen idee hoelang mijn lf is. Dit is de eerste ronde nog steeds na een maandje pilgebruik. 21 januari denk ik ontrekkingsbloeding gehad dit duurde 4 dagen.. erna niks. Toen 24 feb met ovutesten begonnen en toevallig meteen mijn piek gevonden op 26 feb. Ik weet dus ook niet zo goed wanneer mijn nod zou moeten zijn ; heb nu de “normale” 14 dagen aangehouden dan zou het 13 maart zijn..

8. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Dames de predictors zijn niet uit het assortiment bij op is op denk ik! Bij die van ons hadden ze nog best veel voorraad. Meteen 3 doosjes ingeslagen haha

Dafino en LilyB vinden dit leuk.
  9. LilyB

LilyB Niet meer actief

Nou ik ben benieuwd dan of je LF idd gewoon 14 dagen is... even afwachten dus.
    Ooooo je maakt het lekker spannend met je voorraad predictors haha :) wanneer word de eerste verpakking geopend??
    Ga je sowieso wachten tot 14dpo??

geneeke vindt dit leuk.
  10. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Ja is het niet voor deze maand, dan wel voor volgende keer! Ik denk dat ik maandag weer ga testen.. dan ben ik 12dpo. En met de predictor early dan..

11. LilyB

LilyB Niet meer actief

Haha, ja ze komen sowieso wel van pas ;)
    Ik ga alvast duimen draaien voor je!!!

geneeke vindt dit leuk.
  12. LilyB

LilyB Niet meer actief

Net precies mijn 1e ovu test gedaan, ik weet dat ze echt kunnen knallen, maar ligt het aan mij of zou het kunnen dat mijn ei dus toch vroeg komt??? Lijkt mij al aardig in de goeie richting te gaan toch???
    Bekijk bijlage 609543 Bekijk bijlage 609544

geneeke vindt dit leuk.
  13. LilyB

LilyB Niet meer actief

Oja, misschien niet vergeten te melden; gistermiddag kreeg ik buikpijn alsof mijn blaas zat te irriteren... ik heb in elk geval geen blaasontsteking maar mijn onderbuik is wel wat gevoelig

14. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Is al wel een duidelijk streepje idd. Maar kan ook door je pcos komen. Ben benieuwd of ze gaan oplopen. Hoeveel mg clomid krijg jij?

15. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ik krijg ook 50mg.
    Vorige cyclus heb ik totaal geen duidelijke ovu testen gehad!! Waren wel die van de action maar omdat ik goede verhalen over 2be sure ovu testen had gehoord heb ik die dus besteld.. dit dus als resultaat.
    Volgens mij heb je met pcos alleen vaak schommelingen in je Lh als je geen hormonen gebruikt, sinds ik een eisprong krijg met clomid mag je dus uitgaan van een “normale” Lh piek. (Dus waarschijnlijk niet meer dan 1 Lh piek, zoals wel bij pcos zonder clomid)
    Dit is hoe mijn gyn het uitgelegd had...
    nu opgedroogd lijkt de testlijn hetzelfde van kleur als de controlelijn

16. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Ik gebruik die van Zwanger en Kids.. zelfde idee. Je zit nu op cd9? Als je een korte cyclus hebt dan zit hij er sowieso aan te komen toch? Heb je een foto hoe die nu opgedroogd is?

17. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Klinkt logisch. Nou dan misschien net zo'n enthousiast vroeg eitje als ik had. Dat zou mooi zijn.

18. Momof2rebels

Momof2rebels Bekend lid

21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    Ik weet eerlijk gezegd niet welke ik had qua gevoeligheid, maar zou heel goed kunnen want knalde gerust 5 dagen achter elkaar ! En de action knalt max 2 dagen en het neemt weer af !

Dat is fijn dat je dan toch even een afleiding heb. En jezelf lekker druk houden ermee wie weet gebeurd er iets onverwachts hihi

LilyB vindt dit leuk.
  19. Momof2rebels

Momof2rebels Bekend lid

21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    Hoe is het met de dames hier ? Net van toilet en me onderbroekje aardig vol met witte creamy achtige afscheiding. En toen ff afvegen me papiertje ook aardig vol. Sorryyy voor de details !!!

Morgen is dag 13 dus het zou op zich heel goed kunnen ! Ga morgen toch maar een ovu testje beginnen te doen!

20. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ooooh dan zal je ei wel in zicht zijn!!

Deel Deze Pagina