Hmmm die komt al aardig in de buurt!! Waarschijnlijk morgen dus weer die knaller fijn dat het zo regelmatig is zeg!!! Je bent in elk geval al goed bezig met het te benutten hahaha Morgen vast nog een keertje Ik ga morgenmiddag weer testen, vanavond tog nog getest maar loopt flink af!!! We gaan afwachten wat mijn temp morgen doet
Vind het echt super jammer voor je Hopelijk breekt het dan snel door zodat je weer door kan...en hopelijk krijg je met ook temperature een duidelijk inzicht in je cyclus..
Wat lief dat je aan me denkt! Ik vond de hsg helemaal kut (pun intended). Deed echt veel zeer. Maar het zit erop, overgebleven eileider doet het goed. Hoe is het met jou? Liefs uit Brazilië
Jaa ga vandaag rond 12.00 weer testen ben benieuwd wat eruit komt. Jaa hahahah denk morgen ochtend voor vandaag laat ik hem lekker rusten hahahah. Denk voor nu dat er wel genoeg soldaatjes binnen zojn hoop ik dan hahahah... dusss morgen weer ! Maaar bij jouw loopt het flink dus je heb waarschijnlijk je piek gevonden ??
Hahaha ja een dagje rust is ook fijn wij ook in de rust modus geweest. Ik ben benieuwd naar je test vanmiddag! Ik heb geen idee of mijn piek nu idd is geweest, mijn temp was vandaag NOG lager, 36,4 dus iets lager dan mijn basaal. De buikpijn is helemaal weg sinds gisteravond. Het kan natuurlijk ook zijn dat mijn Lh hoog was door de clomid? Vorige ronde had ik ovu testen van de action en ook getest vanaf cd9 zonder ook maar een positieve test te hebben.. dus voorlopig nog doortesten voor het geval dat het toch weer oploopt richting cd19 (was mijn eisprong vorige ronde)
Oh meis wat balen dat het zo zeer deed! Ben blij voor je dat het achter de rug is en uiteraard goed nieuws dat je eileider goed werkt!! Hoe is het weer in Brazilië???
Nou gelukkig dat het dan achter de rug is en dat het resultaat goed is!! Das wel heel fijn! Hoorde van mijn vriendin over de de wijziging in vergoeding en las er hier op het forum ook iets over. Kunnen jullie volgende ronde gewoon door, of heeft dit ook invloed voor jullie? Met mij gaat het goed. Zit weer op het wachtbankje. Wil vrijdag beginnen met testen. Dus is weer even spannend. Hoelang blijf je nog in Brazilië? Kom je je dagen daar een beetje door?
Dat is wel ff kut zeg, maar goed nieuws dat de overgebleven eileider nog goed werkt !!! Geniet lekker van je tijd in Brazilie !
Okee op die manier jeetje wat een gedoe he. Ik ben zelf helemaal niet bekend met tempen ! Dus zou echt niet weten wat een piek zou zijn etc. Jaa dan heb je kans dat het weer richting de late kant zal zijn! In ieder geval gijn dat je in ieder geval wel de piek heb kunnen vinden !! Heb je vandaag al getest ? Ja ben ook benieuwd ga rond 12.00 testen en laat je het direct weten !! Maar de pijn en steken van gisteren zijn weer terug. En ben nu aan het werk dus erg lastig. De pijn in mijn rug, bil en been. Alles aan de linker kant. Moet er soms ff van blazen ! Jeetje dit heb ik nog niet eerder meegemaakt in me 8 maanden proces. Zal het doordat ik de kuur prinolut heb gehad ? Dit is de 2e cyclus na de kuur dus me lichaam werkt nu helemaal zelf pff jeetje wat een pijn zeg
Ik ga zometeen even testen, maar neem aan dat het weer verder afloopt. Jeetje alweer zo’n pijn??? Het zou kunnen dat je een behoorlijke groei hebt van je ei, vorige ronde was natuurlijk minder gevoelig door de provera? Heb jij al getest??
Jaa nu is de pijn weer gezakt ! Nee ik heb eigenlijk altijd wel een klein krampje hier of een krampje daar. Dus vandaar dat ik achter de symptomen niks zoek. Maar dit is wel heel opvallend pijnlijk en dat heb ik nog niet gehad sinds mijn implanon is verwijderd juli 2018 Zou dat komen door de kuur denk je ? Want de primolut werkt toch eenmalig ? Nu is het eigenlijk dat mijn lichaam het werk zelf doet ?
Ja je lichaam doet het idd zelf nu. Het enige wat ik kan bedenken is een flinke groei, dat je zo’n pijn hebt. Straks even je ovu test afwachten... Ik heb em net gedaan en WEER afgelopen.. Even het rijtje bijvoegen Bekijk bijlage 609842
Ik ga vrijdag testen. Vandaag 5DPO dus dat heeft echt nog geen zin. Ga vanmiddag wel een ovulatietestje doen kijken hoe die eruit ziet
Nou dames denk dat ik nu wel kan zeggen dat het is doorgebroken ; heftig bruin met normaal bloed erbij.. kun je dit als cd1 tellen? Sorry voor de informatie heb helaas vandaag niet getempt omdat ik dus niet wist of het al doorgekomen was toen ik opstond
Poeh heb eigenlijk geen idee. Als het nu echt bloed zou ik dit als de eerste dag tellen. Maar misschien dat de andere dames daar anders over denken?
Wanneer je het voelt vloeien tel je als cd 1. Dus wanneer je alleen maar rood bloed hebt en als je ongipijn ervaart dan weet je het vaak ook wel dat het doorbreekt.