Ik heb geen ervaring met clomid. Maar ik neem aan dat er geen grote verschillen tussen de eisprong keren zitten. Ik kan eigenlijk ook geen info vinden op internet wanneer die gekke klodder komt Vruchtbaar slijm krijg je veel info over maar dat rare glibberige ding niet. Afwachten wat de temp doet. Dan weet je het pas zeker denk ik. Ik snap dat het heel onzeker is. Zou ik ook hebben. Wel fijn dat de clomid de cyclus zo verkort. Dan heb je meer kansen hè Heerlijk dat romantische weekendje. En nee daar hoort de thermometer niet bij!! Have fun alvast samen
Ja dat kunnen mannen altijd wel waarderen geloof ik Fijn dat jullie dat zo met elkaar kunnen bespreken. Lijkt me wel fijn om samen te kunnen twijfelen. Al vindt ik het fijn dat jullie allemaal mee willen kijken. Een heerlijke support
**NOD va 21 Maart 2019** Door tot iedereen op roze 13 Maart (1) Geneeke, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 18 Maart (1) Rosa5, 37 jaar, 6e kindje, ronde 5 24 Maart (1) Dafino, 35 jaar, 4e kindje, ronde 2 26 Maart(1) Momof2rebela, 29 jaar, 3e kindje, ronde 6 27 Maart(1) Visje85. 34 jaar, 2e kindje, ronde 7 31 Maart (1) BertxBirgit, 28 jaar, 4e kindje, ronde x (bijna 2 jaar maar nooit tel bijgehouden) 3 april (1) DCG, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 clomid (na 2jr zo proberen) Zwanger in februari: -Aapie88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 7 -Inu, 36 jaar, 3e kindje, ronde 2 (na stilgeboren dochter 35w) -Juultje1, 32 jaar, 1e kindje, ronde 6 -Kelsey, 32 jaar, 3e kindje, ronde 5 -Miles, 29 jaar, 2e kindje, ronde 10 (MMM) Totaal: 5 Wachtbankje(4) Ongesteld (1) Zwanger (5) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen
Nou hou ons op de hoogte hoor van je testen ! Ben ook super benieuwd. Nee en de action werkt bij mij heel goe ddus ben daar zo blij mee ! Gelukkig niet te duur !!! Ik vertel me partner niks. Niet me vruchtbare dagen, niet me piek en niet mn nod. Ook niet wanneer ik test. Hij heeft geen idee. Maar beter, want hij snapt er niks van en ik merk dat dit goed werkt voor hem maar ook voor mij.
Update; net op wc papier HET vruchtbare slijm!! NOG helderder dan het al was enkele dagen terug! Dus gelijk nieuwe ovu test gedaan en tadaaaa Bekijk bijlage 609953 Test loopt dus weer op!! Morgen of overmorgen misschien een knaller?? Wel gek zeg ik dacht echt dat ie geweest was!!
Oke spannendddd !!!!! Mijn LF is verschillend. Het is of 12 dagen of 13 dagen tot nu toe ! Dus ga er vanuit nu ook. Flo app geeft ook LF van 12 dagen aan dus 26 maar is me nod ! Is dat trouwens niet tekort ??
Ik heb de bijlage al kunnen verwijderen dus jullie kunnen mijn laatste bericht negeren.. nu staat alleen de actuele test erop @Visje85 ja mannen kunnen zo’n actie wel waarderen, haha, we kunnen straks allemaal weer aan de bak hahaha. En dankjewel, we zullen het vast naar ons zin hebben, we hebben een jacuzzi op de kamer dus.... Heb het ook echt wel nodig, ga er zeker dubbel en dwars van genieten!
25 maart heb ik mijn eerste echo. Dus nog 12 dagen wachten dat duurt best lang haha. Jou ei is in aantocht las ik net hoop dat je test gauw uitslaat morgen ofzo en dan een gezellig weekend maken samen met je vriend
Aan de rest van de dames succes met wachten op het wachtbankje! Of succes nog met het vinden van jullie ei en veel plezier na het vinden van jullie ei Ik hoop over een poosjeveel roze te zien hier Ik ga heel hard voor jullie duimen!
Hihi ja voor zo’n moment duurt 12 dagen heel lang! Elke dag wachten is te lang... maar dat wordt dan oooo zo genieten om dat kleine wondertje te zien in je buik Ja idd, ik denk dat mijn ei eraan komt, terwijl ik dacht dat ie al geweest was, maar nu weet ik bijna wel zeker dat ik nog steeds in mijn vruchtbare periode zit. Misschien was mijn ei nog net even doorgegroeid, en gaat ie een deze dagen springen. Morgen maar kijken wat de ovu test doet, maar als je slijm helemaal helder en extreem rekbaar is, reken ik erop dat we vanavond weer aan de bak kunnen Dan in het weekend puur romantiek
Oh wat spannend zeg. Wat gek dat hij op en af gaat hè. Dus je slijm is een goede graadmeter merk ik. Ga je vanavond nog een test doen?
Oh gelukkig zit er al paar maandjes mee in me maag. Dat ik denk 12 en 13 is wel erg kort !! Maar is dus gwn nrml hihi thankk youu xxx
Oh dat is zo heerlijk een jacuzzi. Ik heb afgelopen weekend zo’n heerlijk cadeautje gekregen van mijn vriend. Ook met jacuzzi en een bed met sterrenhemel. Zo heerlijk. Even helemaal tot rust komen.
Ziet er goed uit dames @Visje85 @DCG !! Bijna allemaal weer op het wachtbankje. En dan samen weer aftellen. Hier vandaag 6dpo. Heerlijk aan het wachten wachten wachten....
Ja idd heerlijk! Ik kijk er ook al echt naar uit. Wat lief van je vriend zeg!! Maar ik kan me voorstellen dat je dat ook echt even nodig had! Ja echt vreemd, maar aangezien het nu echt gewoon doorzichtig helder is ga ik er maar vanuit dat ie nu echt komt! Ik twijfel om vanavond nog te testen, anders red ik het denk ik niet met de testen.. zou denk ik wel verstandig zijn vanavond nog? Dan kan ik morgen helaas maar 1x testen... ik moet echt nodig nieuwe gaan bestellen
Vervelend he, dat wachten..... de dagen lijken na ovulatie zoooo lang te duren! Ga je vrijdag in de ochtend testen? Wij gaan pas in de middag weg dus ik zal ongeduldig je test gaan afwachten!