**NOD va 21 Maart 2019** Door tot iedereen op roze 13 Maart (1) Geneeke, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 18 Maart (1) Rosa5, 37 jaar, 6e kindje, ronde 5 24 Maart (1) Dafino, 35 jaar, 4e kindje, ronde 2 26 Maart(1) Momof2rebela, 29 jaar, 3e kindje, ronde 6 27 Maart(1) Visje85. 34 jaar, 2e kindje, ronde 7 28 Maart (1) DCG, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 clomid (na 2jr zo proberen) 31 Maart (1) BertxBirgit, 28 jaar, 4e kindje, ronde x (bijna 2 jaar maar nooit tel bijgehouden) 15 April (1) Lalaatje90, 29 jaar, 2e kindje, ronde 10 Zwanger in februari: -Aapie88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 7 -Inu, 36 jaar, 3e kindje, ronde 2 (na stilgeboren dochter 35w) -Juultje1, 32 jaar, 1e kindje, ronde 6 -Kelsey, 32 jaar, 3e kindje, ronde 5 -Miles, 29 jaar, 2e kindje, ronde 10 (MMM) Totaal: 8 Wachtbankje(6) Ongesteld (1) Zwanger (5) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen
vandaag zit je op cd 13? Dan is uiterlijk cd 15 je eisprong, tenzij hij morgen springt dan is vrijdag 1 dpo, maar als je de 48 uur aanhoudt springt hij vrijdag en dan ben je zaterdag 1 dpo
Oké dankjewel!! Als ie dan op vrijdag springt is het eitje toch 12u vruchtbaar?? Dan gokken we het er vrijdag middag ook nog een keer op haha
Ik heb dus geen idee hoelang mijn LF is. Kan het alleen met vorige ronde vergelijken, toen werd ik 14dpo ongesteld. Als ik dat deze ronde ook aanhou dan zal mijn nod op de 21ste uitkomen ipv de 24ste. Maar dat wacht ik nog wel even af.
Dan zal dat dit keer waarschijnlijk ook zo zijn (als je niet zwanger bent dan) Ik ben nu al benieuwd!!!
Morgen kun je het ook nog doen... mijne springt ongeveer 36 uur na positieve test gemiddeld. Ze zeggen dat het beter is om net voor de eisprong seks te hebben, zodra hij springt is je ei maar kort vruchtbaar. Hangt er ook vanaf hoe snel het zaad zwemt. Dus ik zou vandaag en morgen doen
Net toen ik dacht dat de steep niet meer donkerder kon.... Knallerdeknal!!! 20.00uur Bekijk bijlage 610037 Bekijk bijlage 610038 Fijne avond dames
GEWELDIG ! Heb t geziennn!!! Nu is het dan toch wel ECHT officieel met zo een knaller van een test ! Eeeen helee fijne avondd
Ik wilde net tegen je zeggen dat ze nog harder kunnen knallen dat zie je hier dus wel. Veel plezier ik zou voor de zekerheid nog wel even doortesten morgen. Denk dat je nu aan het begin van je piek zit dus klussen maar
Sorry dames mijn werkweek is weer begonnen dus weinig kans om dan alles bij te houden @DCG die is idd echt mega positief!! Heel blij voor je.. veel plezier! Ik ga mijn nod maar even op de gok doen, kan na ovutest dan aanpassen indien nodig. Hier dag 2 van ongesteldheid, vanmorgen getempt op 36.6 is dit een “normale” temp?
**NOD va 21 Maart 2019** Door tot iedereen op roze 18 Maart (1) Rosa5, 37 jaar, 6e kindje, ronde 5 24 Maart (1) Dafino, 35 jaar, 4e kindje, ronde 2 26 Maart(1) Momof2rebela, 29 jaar, 3e kindje, ronde 6 27 Maart(1) Visje85. 34 jaar, 2e kindje, ronde 7 28 Maart (1) DCG, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 clomid (na 2jr zo proberen) 31 Maart (1) BertxBirgit, 28 jaar, 4e kindje, ronde x (bijna 2 jaar maar nooit tel bijgehouden) 12 April (1) Geneeke, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 15 April (1) Lalaatje90, 29 jaar, 2e kindje, ronde 10 Zwanger in februari: -Aapie88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 7 -Inu, 36 jaar, 3e kindje, ronde 2 (na stilgeboren dochter 35w) -Juultje1, 32 jaar, 1e kindje, ronde 6 -Kelsey, 32 jaar, 3e kindje, ronde 5 -Miles, 29 jaar, 2e kindje, ronde 10 (MMM) Totaal: 8 Wachtbankje(6) Ongesteld (1) Zwanger (5) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen
Ja hoor, mijn temp was op cd 1 36.6 en cd 2 en 3 op 36.5. Denk dat de temp ongeveer zo blijft tot eisprong?
Ben heel benieuwd.. nooit zo temp bijgehouden. Heb ook ff nu dus ook wel fijn met die cyclus dagen en dpo’s
Dames, allemaal heel erg bedankt!!! We hebben er een drukke avond van gemaakt haha, nu afwachten. Ik denk dat mijn ei vandaag gaat vallen, merkte tijdens het klussen dat het allemaal behoorlijk gevoelig was en nu nog een klein beetje een drukkend gevoel rechts. Nu dus maar afwachten tot ongeveer 10dpo @geneeke je temp is een hartstikke normale basaal, hier schommelt het ook tussen 36,5 en 36,6. Succes met het bijhouden en goed dat je FF hebt! Hiermee zal je vast een duidelijker beeld krijgen in je cyclus.