Deze ronde seks op cd 10 en 14. Zit nu op cd15. Geen positieve ovulatietest gehad. Het is best veel bloed. Moest van vriend de HA even bellen en kan tussen 16 en 16.30 terugbellen na intern overleg.
Hmm wat vreemd, misschien ovulatiebloeding? Even afwachten hoelang het aanhoudt. He jakkes wat vervelend dit weer. Hopelijk blijft het hierbij.
Ja ovulatiebloeding ook al gegoogled, maar daar kom ik steeds uit op rode of bruine afscheiding, dit is echt bloedverlies.
@Hakoek wat vreemd, heb ik zelf nog nooit gehad. Je hoort idd wel eens van een bloed tijdens ovulatie. Goed dat je hebt gebeld, ben benieuwd wat ze zeggen. Ja een moetje, daarom probeer ik mijn man niets te zeggen, maar soms blijkt het zo op te vallen dat hij zegt "oh is het weer zover!" nu dus ook maar 1x seks gehad, hopelijk voldoende.
@Hakoek idd ovulatiebloeding zou kunnen. Hoeveel bloed hiermee gepaard zou gaan durf ik niet te zeggen want ik heb dit nog nooit gehad. Optie 2 zou gezien jouw kortere cyclus ook nog een innestellingsbloeding kunnen zijn. Dat betekent een hele vroege eisprong rond dag 6/7 zou dit mogelijk zijn qua gezellig maken? Verklaard mss ook waarom je je ei niet heb gevonden?
Vreemd @Hakoek ik heb geen idee wat het kan zijn. Ik heb net weer getest met de predicter en hij is Omo wit (10 dpo). Vaak een LF van 12-14 dagen. Het kan nog
@Hakoek had je de huisarts nog gebeld? @Meisje6 super balen!! @Saskia0507 hoop dat het bij jou nog omslaat naar een positieve test. Ik had gister een testje ertegen aan gegooid. Veel te vroeg en witter dan wit natuurlijk
Bedankt meiden, het is echt goed doorgebroken. Laat de aankomende 1,5 week maar gauw voorbij zijn dan kunnen we weer door @Hakoek oo een moetje is zó niet leuk, kan me indenken hoe jij je gevoeld hebt.. ben daar zelf ook zo bang voor, dat maakt het echt niet leuk.. Kan me voorstellen als je al zo’n tijd bezig bent de lol er wel vanaf is.. hoop dat je nog een mooie zwangerschapstest in je handen mag hebben dit jaar❤️ En wat gek van die bloeding, ik zou het helaas ook niet weten, weet je inmiddels al meer? @Saskia0507 en @Lady1984 hoop dat jullie gewoon te vroeg hebben getest en over een paar dagen een knaller hebben succes met het opbrengen van geduld
*** NOD-LIJST NOVEMBER *** Onbekend Rosa5 37 jaar, 6e kindje, ronde 2/3 2-11 Jeansflower, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 3-11 Mommyofcasa, 24 jaar, 3e kindje, ronde 2 6-11 Liefsvanha, 29 jaar, 1e kindje, ronde 10 7-11 Meisje6, 30 jaar, 2e kindje, ronde 5 12-11 Lady1984, 34 jaar, 2e kindje, ronde 5 13-11 Saskia0507, 32 jaar, 1e kindje, ronde 4 14-11 Jody, 39 jaar, 4e kindje, ronde 3 17-11 Paula1984, 34 jaar, 3e kindje, ronde 4 18-11 Lana88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 20-11 Namar, 42 jaar, 1e kindje, ronde 7 22-11 Zonnetje 2015, 32 jaar 2e kindje ronde 4 24-11 Hakoek, 32 jaar, 1e kindje, ronde 9 29-11 Miltje, 34 jaar, 4e kindje, ronde 4 30-11 PBV, 39 Jaar, 2de kindje, ronde 6 na mk Totaal: 14 Wachtbankje (7), Zwanger (0), Ongesteld (3) ,MMM (1), Negatieve test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) ---------------------------------------------------------------------------- *** ZWANGER NOVEMBER *** Totaal: ? Waarvan ? zwanger *** NOD-LIJST DECEMBER *** 3-12 Meisje6, 30 jaar, 2e kindje, ronde 6 12-12 Jeansflower, 31, 2e kindje, ronde 4 ------------------------------------------------------------------------ Afspraken Miltje: 6 nov: Onderzoek na 2 mk’s achter elkaar. ------------------------------------------------------------------------- *** ZWANGER SEPTEMBER *** Totaal: 42 Waarvan 7 zwanger debjuh86 - 8 dpo predictor early (tuurtest Kruidvat 2v5) Lekstr54 - 10 dpo Mom86 - 9 dpo sensitest Liefsvansha - 11 dpo Seurebeure - 12 dpo sensitest Jolicoeur - 8 dpo ultra sensitive z&k Miltje - 8 dpo ultra sensitive z&k, predictor express, kruidvat 2v5 en action normaal Sterretjes ❤️ Wonder 1980, mk 28-9 Namar, mk 25-9 Liefsvanha, mk 06-10 Miltje, mk17a20-10 Lana88, mk 21-10 Namar, mk 23-10 ---------------------------------------------------------------------------- *** ZWANGER OKTOBER *** Totaal: 15 Waarvan 3 zwanger AmyW - 10 dpo early predictor MhartjeA - 10 dpo kv 2v5 Loes23
Bedankt voor de reacties meiden!! Gisteren eind van de middag de huisarts gesproken. Ondanks dat ik sinds januari dit nog nooit heb gehad, bloedverlies op cd 15, kan het zo zijn dat je als vrouw soms middenin je cyclus ineens begint te bloeden. Als het niet erger zou worden en ik zou geen pijn krijgen, was het goed en hoef ik me geen zorgen te maken. Ik ga nu dus ook niet denken aan een innestelingsbloeding. Seks alleen op CD 10 en 14 deze ronde, dus innestelingsbloeding op CD15 is niet aannemelijk. Maar goed. We hebben wel gesproken nog over het niet vinden van mijn eisprong en mijn verleden (vanaf einde tienerjaren af en aan problemen gehad met eierstokken. Cystes en 3 keer een gedraaide eierstok gehad). Zij vond dat voldoende reden om niet tot januari te wachten maar gewoon volgende week voor een eerste gesprek langs te komen. We zullen dan mijn verleden, het verleden van mijn vriend en de huidige situatie bespreken. Aan de hand daarvan zal ze bekijken of we nu doorgestuurd worden naar het ziekenhuis of misschien toch pas in januari. Gisteravond was ik (vooruitlopend op de zaken) even verdrietig. Je leest vaak dat zwanger worden zonder hulp niet lukt, maar bedenkt toch niet dat dat bij jou zo is. Na een tijdje mezelf bij elkaar geraapt en gezegd dat ik niet zover vooruit mag denken, dat er gewoon nog kans is op natuurlijke zwangerschap voor het ziekenhuisbezoek en ik per dag moet kijken. Niks is nog zeker hierin. En aan de andere kant geeft het ook rust als je naar het ziekenhuis gaat naar mijn idee. Je geeft het een soort van uit handen. Misschien zie ik dat weer anders als we daar eenmaal zijn hoor... Maar daarom ook gisteren niet meer op het forum geweest. Ik moest even samen met mijn vriend een leuke avond hebben, geen baby dingen. Gewoon lekker samen expeditie robinson kijken met lekker eten en drinken. Volgende week vrijdag bezoek 1
@Hakoek heel begrijpelijk en goed van je om z'n avond samen te doen wat heb jij een fijne huisarts. Je wordt gehoord en krijgt ruimte om evt nu al een stapje te maken. Ga je nog verder met ovu testen of laat je het lis deze maand? Dikke knuffel oog voor je
@zonnetje2015 yes nu duimen! @Saskia0507 houd moed als je lf 14 dagen is ben je gew8nog wat vroeg @Lady1984 jammer maar herkenbaar hoor zn belachelijk vroege tesr proberen
]*** NOD-LIJST NOVEMBER *** Onbekend Rosa5 37 jaar, 6e kindje, ronde 2/3 2-11 Jeansflower, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 3-11 Mommyofcasa, 24 jaar, 3e kindje, ronde 2 6-11 Liefsvanha, 29 jaar,1e kindje, ronde 10 7-11 Meisje6, 30 jaar, 2e kindje, ronde 5 12-11 Lady1984, 34 jaar, 2e kindje, ronde 5 13-11 Saskia0507, 32 jaar, 1e kindje, ronde 4 14-11 Jody, 39 jaar, 4e kindje, ronde 3 17-11 Paula1984, 34 jaar, 3e kindje, ronde 4 18-11 Lana88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 20-11 Namar, 42 jaar, 1e kindje, ronde 7 22-11 Zonnetje 2015, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 24-11 Hakoek, 32 jaar, 1e kindje, ronde 9 29-11 Miltje, 34 jaar, 4e kindje, ronde 4 30-11 PBV, 39 Jaar, 2de kindje, ronde 6 na mk Totaal: 14 Wachtbankje (7), Zwanger (0), Ongesteld (4) ,MMM (1), Negatieve test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) ---------------------------------------------------------------------------- *** ZWANGER NOVEMBER *** Totaal: ? Waarvan ? zwanger *** NOD-LIJST DECEMBER *** 3-12 Meisje6, 30 jaar, 2e kindje, ronde 6 12-12 Jeansflower, 31, 2e kindje, ronde 4 ------------------------------------------------------------------------ Afspraken Miltje: 6 nov: Onderzoek na 2 mk’s achter elkaar. ------------------------------------------------------------------------- *** ZWANGER SEPTEMBER *** Totaal: 42 Waarvan 7 zwanger debjuh86 - 8 dpo predictor early (tuurtest Kruidvat 2v5) Lekstr54 - 10 dpo Mom86 - 9 dpo sensitest Liefsvansha - 11 dpo Seurebeure - 12 dpo sensitest Jolicoeur - 8 dpo ultra sensitive z&k Miltje - 8 dpo ultra sensitive z&k, predictor express, kruidvat 2v5 en action normaal Sterretjes ❤️ Wonder 1980, mk 28-9 Namar, mk 25-9 Liefsvanha, mk 06-10 Miltje, mk17a20-10 Lana88, mk 21-10 Namar, mk 23-10 ---------------------------------------------------------------------------- *** ZWANGER OKTOBER *** Totaal: 15 Waarvan 3 zwanger AmyW - 10 dpo early predictor MhartjeA - 10 dpo kv 2v5 Loes23
Helemaal begrijpelijk dat je verdrietig bent! Knap dat je er positief naar kijkt en het idee dat ze jullie gaan helpen zal wel fijn zijn. Knuffel voor jou!
Ja heel fijn mens! Ken dr nog niet zo lang ivm verhuizing. Maar tot nu toe goede ervaring. Ovutest gisteren vergeten mee te nemen naar Mn werk en toen besloten het los te laten deze ronde.