Ik heb mijn voorraad foliumzuur opgemaakt en toen deze op was, was ik toevallig ook 10 weken. Toen overgestapt op zwanger. Durf niet te zeggen of het verschil maakt. Het is al heel goed dat je foliumzuur slikt. Hoeveel heb je nog liggen?
Ga maar lekker zweven meid Dat zullen de andere dames vast iets beter weten dan ik Foliumzuur moet je sowieso nog even blijven slikken. Ik zou wel een zwangerschaps-multivitamine erbij slikken maar of dat echt vereist is als je gezond eet weet ik niet. Ik slik sowieso altijd van alles erbij In een zwangerschaps-multivitamine zit geloof ik ook voldoende foliumzuur. In mn traject zeggen ze overigens dat je foliumzuur de gehele zwangerschap moet slikken
Heel goed!! Ei onderweg dus mag bijna weer op het wachtbankje! En bij jou? Schiet al lekker op zeg!!! Voel je je goed?
Wauuuuuw. Spuit 11 komt hier even om de hoek hoor. Wat een PRACHTIG nieuws @Hakoek! Wauuuw. Ik ben supertje blij voor jou / jullie. Wat mooi! En ik zou bijna denken dat je al een aantal dagen verder bent dan je zelf denkt hoor. Zou geen verrassing zijn met de eerste echo. Geniet van het wonder in je buik dat nu plaatsvindt. Heerlijk!!!!
@Hakoek ik kwam even gluren omdat ik zon gevoel had dat t deze ronde bij jullie gelukt was! En jeeeeetje t is zo!!! Gefeliciteerd!!
Dank je wel zit nog steeds lekker op die wolk! De eerste echo staat gepland over 3 weken en 1 dag 21 juni, gaan we hopelijk een hartje zien kloppen op de juiste plek! Tussendoor nog op vakantie, elkaar die kan me nu niet snel genoeg gaan
Dank je wel! Je gevoel was goed Mijn gevoel zei ook zoiets, maar ik wilde mezelf niet teveel hoop geven En toch kan ik t zelf ook nog niet helemaal geloven hoor! Je moet maar vertrouwen hebben in zo’n testje die zegt dat het zo is, en verder je lijf bij ieder pijntje of iets wat je normaal niet hebt geloven
Fijn bijna weer een ei! Hopelijk het goude ei Hier gaat alles goed. Begin nu af te tellen naar de 20 weken echo... ik vind het toch wel een beetje spannend maar dat is vast normaal.