NOD-lijst 21 t/m 27 september Door tot iedereen op roze! 2.0

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jolicoeur, 3 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefsvanha

    liefsvanha Niet meer actief

    @Hakoek kijk dat is leuk om te lezen!! :):):thumup::thumup: Bij de 1e keer heb ik het met 5wk al aan ouders verteld en erna aan beste vrienden. Deze ronde rustig aan gedaan of waren we kan je rustig zeggen laat. M’n schoonouders met 8wk en mijn ouders die stuk verder weg wonen pas met 10wk en vrienden met 12-14wk. Kan me voorstellen dat je 1e echo af wil wachten maar aan de andere kant het is zo leuk, waarom jezelf kwellen met je inhouden naar je ouders hihi als dat zoveel moeite kost. Voor mij voelde het beter, maar andersom, je maakt dit niet vaak mee :):):)
     
    Wonder 1980 vindt dit leuk.
  2. Wonder 1980

    Wonder 1980 VIP lid

    18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja super goed! Lekker druk met werk e.d. Hoe is het met jou?
     
  3. Wonder 1980

    Wonder 1980 VIP lid

    18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Jeetje 16 weken alweer! Gaat snel joh!!❤️
     
    liefsvanha vindt dit leuk.
  4. Hakoek

    Hakoek Bekend lid

    20 jun 2013
    760
    768
    93
    Haha ik snap je helemaal! Het fijne is wel dat we van de 17 dagen die het nog duren tot de echo, er 10 op vakantie zijn :D Dus dan is het makkelijker om het stil te houden. En ik vind het zo leuk om samen een geheim te hebben :oops: De dag nadat we terug vliegen hebben we de echo, en dan in 1 moeite door naar beide ouders hoor :thumup:
    En nu is het alweer dinsdag en dat betekent dat ik er een weekje bij op mag tellen :D 5 weken, klinkt alweer iets meer ECHT zwanger hè :roflmao::roflmao:
    Op een app waar je per week de groei kan zien, lijkt het nu in ieder geval niet meer op een slak (vond mijn vriend, ik vond het meer lijken op het vrouwelijk geslachtsdeel :confused:), maar krijgt het vorm en een ruggengraat! Zo leuk :D
     
    Mom86, liefsvanha, Saskia0507 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    @Hakoek ik kan zo genieten van jou/jullie fantastische blije gevoelens :)
    Waar gaat de reis precies naartoe?
    En ja hoor een 5 weken dansje voor jou!
     
    Wonder 1980 en Saskia0507 vinden dit leuk.
  6. liefsvanha

    liefsvanha Niet meer actief

    @Hakoek hihi jaaa lekker op vakantie en dan als je terug komt alweer bijna echo! Zo leuk! Inderdaad waar ga je naartoe?
     
  7. Hakoek

    Hakoek Bekend lid

    20 jun 2013
    760
    768
    93
    Die blije gevoelens blijven nog wel even ben ik bang :D Vandaag was er iemand van moeders voor moeders, deed de test en hij knalde er weer vanaf, zo leuk :p

    Na de vakantie start ik dan met moeders voor moeders. Helaas zitten er in de 9 weken die ik dan nog mag verzamelen wel 4 weken zomerstop, dus uiteindelijk hoef ik maar 5 weken totaal te geven.

    Onze vakantie gaat naar een heerlijk all inclusive resort in Griekenland!
    Lekker samen, relaxen, eiland bekijken, en lekker toch buiten de deur eten ondanks dat polsbandje :rolleyes: Ja we zijn opstandig...:o:
    En inderdaad de dag na terugkomst de kleine Koek bekijken :eek:
     
    Mom86, paula1984, liefsvanha en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    @Hakoek heerlijk genieten samen! Wat goed dat je ook meedoet met mvm.
    Nu al een knaller op z'n test is fantastisch!
    De tijd vliegt mooi voorbij zo naar de eerste echo :)
     
    Hakoek vindt dit leuk.
  9. Saskia0507

    Saskia0507 Bekend lid

    25 aug 2018
    503
    558
    93
    Vrouw
    Hoi meiden,

    Hoe gaat het met iedereen?
    Al iemand van de septembergroep bevallen?

    Nog een week en een dag en dan eindelijk de 20 weken echo.. tel de dagen af. Ik vind het zo spannend
     
    lana88 vindt dit leuk.
  10. Jolicoeur

    Jolicoeur Fanatiek lid

    5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Ik weet alleen dat @Mom86 is bevallen van ons originele groepje. Die van mij heeft totaal geen zin erin :cry::cry::cry: en ben er zo klaar mee!!! Vanmiddag een gesprek over hoe en wat.
     
  11. Miltje

    Miltje Niet meer actief

    Ja hier ook volgend week DE 20 welen echo spannend begint het te worden. Hopelijk zit er alles aan en kunnen we dan echt gaan genieten wamt tot nu toe is genieten ver weg te zoeken:confused:.

    Wanneer is je echo Saskia? De mijne op woensdag se 19de.
     
  12. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.305
    2.189
    113
    Klopt, Op 31 mei is ons meisje Joya geboren ❤

    @Jolicoeur , ik hoop dat ze je willen helpen! Op een gegeven moment is het ook echt klaar... weet hoe je je voelt. Nog even volhouden. Eind is echt in zicht!
     
  13. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Succes alvast!!

    @Mom86 gefeliciteerd!
    Prachtige naam! Alles goed gegaan?
     
  14. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.305
    2.189
    113
    Dankjewel ❤ het was een vrij vlotte bevalling. Alles is goed gegaan. Kijk er met een goed, trots gevoel op terug :)
     
  15. Saskia0507

    Saskia0507 Bekend lid

    25 aug 2018
    503
    558
    93
    Vrouw
    Sterkte! Hopelijk komt je frummeltje snel
     
  16. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    @Saskia0507 en @Miltje spannend z'n echo voor de deur!

    @Mom86 gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje!

    @Jolicoeur hoop dat ze met een plan komen. 41 weken is mooi geweest vind ik ook. Succes!
     
    Saskia0507, Miltje en Mom86 vinden dit leuk.
  17. lana88

    lana88 Actief lid

    11 sep 2018
    485
    766
    93
    Vrouw
    @Mom86 Gefeliciteerd en wat een prachtige naam!

    @Saskia0507 Wat lief dat je dat vraagt! En oeehhh, spannend, bijna de 20 weken echo. Maar ook heel erg leuk :)

    @paula1984 Bij jou schiet het al op zeg, jeetje. Hoe gaat ie?

    @Jolicoeur Hopelijk ligt je kleintje nu al in je armen!

    @Miltje Bijna op de helft al, wat gaat dat snel zeg. Heb je kwaaltjes?

    @Hakoek Hoe voel je je??

    Hier gaat alles goed! Redelijk veel last van maagzuur (wat doet dat pijn zeg), maar dat is echt met periodes. Zal wel met groeien van de baarmoeder te maken hebben. De baby doet het goed en ik voel hem goed bewegen. Ik hoor veel zwangere vrouwen klagen over slaap al vanaf het begin, maar ik slaap nog steeds erg lekker. Vandaag wel een Doomoo buddy gehaald, want tot nu toe ligt er al weken een kussen van de bank tussen mijn benen :roflmao: Werd wel tijd voor een voedingskussen in bed. Mijn buik is echt groot... pfff. Omtrek: 117 cm. Ik krijg vaak te horen dat ik 'al dik ben' en 'of er geen tweeling in zit'. En don't get me started over de hoeveelheid mensen die je buik ongevraagd aanraakt. Ik word er gek van! Maar goed, ik ben ook enorm blij en dankbaar dat er een kleintje in mijn buik zit. 17 juli hebben we een pretecho gepland staan! Ik kijk wel een beetje op tegen de stijgende temperatuur, want laatst was het 30 graden en toen hield ik me toch een partij vocht vast, niet normaal. In Brabant zeggen we dan: WEH IS HET WERM!
     
    Mom86, Miltje, Saskia0507 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. liefsvanha

    liefsvanha Niet meer actief

    @lana88 hahaha herkenbaar! :roflmao: Vis te wèrm!! :roflmao::roflmao: Wat leuk dat je de baby al kunt voelen :) bij mij sinds vorige week geborrel daar beneden :):)

    @Saskia0507 oh ik kan me je spanning zo goed voorstellen!! Wanneer is je echo? Ik op whats in a name 05/07! Mag nog wel ff wachten dus haha

    @Mom86 van harte gefeliciteerd!!! Mooie naam inderdaad! Leuk de 1e babies worden geboren :)
    :)

    @Hakoek hoe voel je je?? Vol van de Gyros of hopelijk de baby? :roflmao:

    @Jolicoeur dikke knuffel voor jou!! :)
    :)
     
    lana88, Mom86 en Saskia0507 vinden dit leuk.
  19. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    @lana88 wat ga jij ook al weer snel! Fijn dat je nog zo goed kan slapen.

    Hier gaat het lichamelijk goed en mag niet klagen.
    Trap oplopen is het einigste echt ding wat ik pijnlijk vind en heel moeizaam gaat.
    Bloed uitslagen waren helemaal goed deze week.
    Baby groeit prachtig op zijn eigen lijn door.
    Gynaecoloog was dik tevreden :)
    Geestelijk gaat de spanning wat toenemen ivm met de nu nog jongste. Gelukkig kan ik dit goed aankaarten in het ziekenhuis en helpen nu met wat extra echo's en een inleiding op verzoek om die spanning onder controle te houden.
    Wel ligt mini nog in stuit. Kan nog prima goed gaan liggen wordt me verzekerd.
    Gisteren wel gedraaid idd...maar volgens mij ligt hij nu overdwars zo te voelen :|
     
    lana88, Saskia0507 en liefsvanha vinden dit leuk.
  20. liefsvanha

    liefsvanha Niet meer actief

    @paula1984 fijn om te horen dat het goed gaat!! Kan me je stress heel goed voorstellen. CP staat voor cerebral palsy toch? Of heb ik nu een compleet verkeerde in gedachte hihi. Kan het zijn dat de baby nog de goede kant op draait dus? Mijn broer en ik zijn beide in stuit geboren en m’n neven en nicht ook allemaal. Ben benieuwd bij de mijne tegen die tijd. Is bij m’n broer niet helemaal goed gegaan toen. Wel allemaal goed gekomen uiteindelijk, tis een hele grote vent nu haha over de 2m maar kan me je zorgen goed voorstellen!! Voor nu succes nog een paar weken maar! :)
     
    paula1984 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina