Wat jammer! @lana88 wel of geen oefenweeen of harde buiken zegt niet zoveel over wanneer t gaat beginnen hoor, kan zomaar ineens maar kan ook nog lang duren. Ik kreeg zelf pas oefenweeen rond 36 weken maar dat was vooral t indalen wat die weeën gaf. Spannend!!
Jammer @Wonder 1980 op naar de Volgende ronde Veel plezier in Denemarken. Doet de 11 weken dansje! Ik heb dinsdag de termijnecho rond het middag uur. Ik vind het super spannend. Ik voel me verder wel goed. Vandaag was ik echt heel moe, weeeig gevoel en geen eetlust. Verder voel ik de banden. Zeker bij onverwachtse bewegingen. Ik had bij mijn zwangerschap wel veel harde buiken. Zeker bij inspanning of stress. Lekker gevoel, maar niet heus. @lana88 succes met de laatste loodjes. Het ziet er allemaal wel goed uit.
@PBV Dankje! En gefeliciteerd met je 11 weken dansje! Hier eigenlijk 1 weekje verder dan op de teller.. Ik ga er maar gewoon vanuit dat ik tot minimaal 13 oktober moet doorlopen @Jeansflower Ja ik vind het zo gek dat iedereen het erover heeft en ik het nog nooit heb gehad.. maar we gaan het zien!! Gaat met jou alles goed? Schiet ook al op zeg!
De echo was trouwens goed ❤ ik krijg over 3 weken weer controle. Ik blijf onder controle bij de gyn vanwege mijn fluctuerende bloeddruk.
Maandag inderdaad ja!! We hebben er zin in Het lijkt nog maar zo kort geleden dat ik de positieve test in mijn handen had, en nu ineens al op de helft! Bij de 20 weken echo komen we ook het geslacht te weten, zo benieuwd! Mijn gevoel zegt al vanaf het begin van de zwangerschap ‘meisje’. Maar nu droom ik al 2 nachten achter elkaar dat ik een jongen krijg....!
Mijn nod valt deze ronde op 24-9 volgens FF, dezelfde datum als vorig jaar toen we dit groepje begonnen. Maar goed dat ik toen nog geen idee had dat het zolang ging duren. Duimen dat deze datum mij dit jaar wel geluk brengt.
@Hakoek Woop woop, vandaag weet je het! Ben super benieuwd! Ga je het delen hier? @Miltje @Saskia0507 Wow, jullie zijn echt precies (op 1 dag na) even ver qua zwangerschap. Haha leuk, pool maken wie eerder bevalt? @Rosa5 Nou, je zou denken dat het zo zou moeten zijn. Ik hoop het enorm voor je!
Dank je wel @lana88 en @Rosa5 !! Ik ga zeker delen hoe de echo is gegaan en wat het geslacht is (vannacht wel gedroomd dat ze het niet konden zien ). We zijn wel pas eind van de dag aan de beurt, dus nog even geduld... Heb vannacht erg slecht geslapen, gisteren veel te lang gestaan op een doopfeest en toch spanning voor de echo. Maar werk vandaag een halve dag, dus misschien dat ik na mijn werk nog even een uurtje naar bed ga. We hebben er in ieder geval veel zin in om ons kleintje weer even te zien. Dat we het geslacht te weten komen voelt als een cadeautje Wat betreft mijn droom, komt het vaak voor dat ze het niet kunnen zien? Mijn duimen draaien ook voor jou @Rosa5 !!
Veel kijk plezier vandaag hakoek. De spanning is heel normaal hoor. Het is ook een medisch echo waar ze alles nakijken. Komt vast allemaal wel goed hoor. Ben benieuwd wat het wordt voor jullie.
Ja is ook zo! Ik heb alleen in mijn directe omgeving nu 2 keer meegemaakt dat er bij de 20 weken echo slecht nieuws was, wat ook bij beiden leidde tot afbreken van de zwangerschap. Dus ik heb dat wel in mijn hoofd, maar laat met er zeker niet door leiden! Vanmorgen las ik dat maar bij 5 % van de vrouwen iets wordt gevonden bij de 20 weken echo, dus dat stemt wel weer positief
Ik ben zwanger van een helemaal gezond en goedgekeurd MEISJE We zijn zo trots! Lopen allebei met een grote glimlach rond en zijn al helemaal aan het fantaseren over hoe ze zal zijn Niets staat meer in de weg om lekker te genieten en SHOPPEN!!!