NOD-lijst 21 t/m 27 september Door tot iedereen op roze! 2.0

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jolicoeur, 3 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lana88

    lana88 Actief lid

    11 sep 2018
    485
    766
    93
    Vrouw
    We moeten nog heel veel doen, maar beginnen daar pas na de geboorte van baby 2 aan. We gaan er in november wel alvast wonen. het is een oude boerderij, dus helemaal verbouwen it is haha.. wel heeeeel veeeeel grond erbij! Dus over een jaartje lekker paardjes en schapen op de wei :)
     
    Saskia0507 vindt dit leuk.
  2. Saskia0507

    Saskia0507 Bekend lid

    25 aug 2018
    503
    558
    93
    Vrouw
    Ahh ben hier lang niet geweest! Hoe is het met iedereen??

    hier gaat alles goed! Baby is alweer bijna 1 jaar :thumup:
     
    lana88 vindt dit leuk.
  3. lana88

    lana88 Actief lid

    11 sep 2018
    485
    766
    93
    Vrouw
    Aahhh zo leuk, hoe is het met haar? En met jou? En vertel me alles!


    Hier gaat ook alles goed. Vanavond 3D echo van de kleine man. Ben zo benieuwd of hij op zijn broer lijkt! Die doet het overigens fantastisch... hij wordt volgende week gewoon 1. ZO BIZAR! Hij loopt nu bijna.. eet ALLES (echt een bourgondier) en is gewoon heerlijk vrolijk en gezellig. Het is een heel makkelijk ventje. En hij zegt al best veel woordjes: mama, papa, BALLON (favoriet, tegen alles wat rond is), bal, lamp, etc. Roept AH AH AH bij het zien van een plaatje van aapjes (en bij het liedje '2 beren broodjes smerne') en tegen schaapjes roept hij BAAAAAHHH. Zo heerlijk, ik geniet elke dag van hem!
     
  4. Saskia0507

    Saskia0507 Bekend lid

    25 aug 2018
    503
    558
    93
    Vrouw
    Wat leuk en al echt veel woordjes! En super een leuk een 3D echo.

    Hier ook een goede eter en slaper. Soms vind ik het wel lastig hoor want ze stopt haar mond echt helemaal vol en dan denk uhh als dat maar goed gaat... :$

    De uk zegt vooral papa, mama, nee en da (ja) en dada inclusief vingertje dat wijst is ‘ik wil dat’. Staat met 1 hand los en verplaatst zich als ze zich ergens aan vasthoudt (bank).
    Onwijs genieten :)

    ben je een beetje relaxt onder zwanger zijn en bevallen in coronatijd?
     

Deel Deze Pagina