Is om mijn menstruatie op te wekken. Volgens de gyn moest ik het zien als ctrl alt delete knop om alles te resetten haha.
@Rosa5 hopelijk gaat het werken! Ik duim voor je! @zonnetje2015 balen.... We blijven niet net zo lang tot iedereen op roze staat! @Wonder 1980 dat ziet er goed uit!!
Wat fijn dat ze een plan van aanpak hebben!! Ik ga keihard duimen dat je lichaam het zelf gaat oppakken!
@Wonder 1980 gefeliciteerd!!! Heel leuk weer wat roze erbij :-D @Rosa5 hoop dat het helpt, laat die resetknop maar komen hè!! @zonnetje2015 echt geen hoop meer? Laat dan idd de menstruatie maar gauw komen...
@Rosa5 oh fijn, dat je hulp krijgt en hopelijk neemt je lichaam het dan zelf weer over. @zonnetje2015 dat is balen zeg!
@Wonder 1980 dat ziet er goed uit! Gefeliciteerd! @Rosa5 hoop zo dat die reset gaat werken voor jouw cyclus en dat jullie daarna verder kunnen voor een nieuw wondertje! @Zonnetje dat is echt shit! Volgende ronde hopelijk de laatste ronde voor jou! @paula1984 ik zag een aantal mooie testen van jou voorbij komen, ziet er super uit! Hier voelde ik tijdens het eten koken vanavond volgens mij m’n ei groeien, had zo’n drukkend/stekend gevoel rechts in m’n onderbuik.. gisteren m’n positieve ovulatietest dus grote kans dat ie op springen staat En dan mogen we weer het wachtbankje op