@Namar succes nog even op het wachtbankje. @zonnetje2015 spannend, ik ben benieuwd hoelang je het kan volhouden. Hoe hoog is je testdrang op een schaal van 1-10?
@lana88 GEFELICITEERD!! @Namar fijn je weer te zien! Wat is er toch allemaal gebeurt? @zonnetje2015 oehoe spannend!
@Rosa5 nog niet zo hoog. Ik heb mn verwachtingen al aardig bij moeten stellen dus ok probeer Ier te veel hoop te hebben.
*** NOD-LIJST *** Onbekend Rosa5, 37 jaar, 6e kindje, ronde 3 19-12 Namar, 42 jaar, 1e kind je, ronde 8 23-12 Zonnetje2015, 2e kindje, ronde 5 25-12 PBV, 40 Jaar, 2e kindje 30-12 Lady1984, 34 jaar, 2e kindje, ronde 7 10-01 Miltje, 34 jaar, 4e kindje, ronde 5. MEGA LANG CYCLUS 43dagen Jeansflower, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 14-01 Jody79, 39 jaar, 4ekindje, ronde 5 Totaal: 7 Wachtbankje (3) ------------------------------------------------------------------------- *** ZWANGER *** debjuh86 - september Lekstr54 - september Mom86 - september Liefsvansha - september Seurebeure - september Jolicoeur - september AmyW- oktober MhartjeA- oktober Loesje23- oktober Paula1984- november Meisje6- december Saskia0507 - december Lana88 - december Sterretjes ❤️ Wonder 1980, mk 28-9 Namar, mk 25-9 Liefsvanha, mk 06-10 Miltje, mk17a20-10 Lana88, mk 21-10 Namar, mk 22-10
Hoi allemaal, Alles goed? Ik heb mezelf erop gezet. Mijn NOD is 25 dec. Spannend weer!! Gefeliciteerd allemaal met de zwangerschap. Ik zie dat de lijst al langer is geworden!
@PBV en @zonnetje2015 @Namar Spannend weer op het wachtbankje. Hoop met jullie mee op een mooi kerstgeschenk!! Hier even een lastig weekje achter de rug. Merkte dat mijn man opgelucht was dat ik ongesteld was geworden. Ik toen besloten om er dus maar een punt achter te zetten. Vind dat je er echt samen achter moet staan. Weer met elkaar gesproken en hij wil wel, maar is enorm druk op zijn werk en hij voelt ook de druk van mij (ik had er nog 3 maanden voor gezet, omdat ik mij dan te oud vind worden) Dus hij wil nu dat we rustig aan doen en al ben ik 43 maakt toch niet uit. Dus zo fijn dat hier meer op de lijst staan die wat ouder zijn. Dus we gaan er nog voor, maar zonder testjes en temperaturen en moetjes dus.... ik ben wel weer blij!!
Ik had mezelf zoet gemaakt met de test van gisteren. Dacht misschien een vroeg eitje maaar helaas. Test knalt nog niet. Toen ik de tweede deed toen was deze al lichter. En numero 3 weer donker maar nog steeds geen knaller. Als dat niet frustrerend is dan vertel me dan hoe dit kan pfff. Gewoon verder afwachten k.. k...te lang cyclus
@Miltje jeee wat vreemd, had je dat de vorige ronde ook? Je zal toch zeggen dat hij wel in aankomst is. Pff sterkte met die onzekerheid en afwachten wat ze gaan doen!
@Miltje ik zie het toen was het duidelijk. ben benieuwd hoe het verder gast. Hopelijk snel een knaller en duidelijke afloop.
@Miltje wat frustrerend zeg! @Jodie79 dat is inderdaad een heftige week. Fijn dat jullie er zo uitgekomen zijn.
Hier is het even spannend..... mijn symptomen zijn al een aantal dagen helemaal weg en vanmorgen vond ik ook bloed in mijn ondergoed en het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Best even geschrokken en gyn gebeld. Die zeiden dat ik pas vanaf 31/12 hun patiënt ben dus eerst bij de huisarts moest zijn. Ha gebeld. Eerst assisente. Die vond het allemaal niet zo best klinken dus liet de ha snel terugbellen... lang verhaal kort: afwachten. Het kunnen zeker de eerste tekenen zijn van een aankomende miskraam maar het was nog niet acuut genoeg voor een bezoek. Bij stolsels en/of ondraaglijke pijn contact opnemen en anders uitzitten tot 31/12 (eerste eventuele echo)
Oh ja en ik durf gewoon niet te testen om te kijken of het streepje afloopt... en ik ben normaal gesproken alles behalve een mietje maar durf de relatiteit niet onder ogen te zien (dan maar in mijn onderbroek )
@Saskia0507 oh dat is zeker schrikken. En dan ook dat machteloze afwachten. Hopelijk vals alarm. Knuffel
@Saskia0507 wat ontzettend vervelend en slopend dat je tot de 31e moet wachten. Vind het raar dat gyn zegt dat je hun patiënt pas ben op de 31e. Anders morgen nogmaals bellen als je blijft bloeden om toch een vroege echo aan te vragen. Ik duim voor vals alarm. Sterkte!! Digitale knuffel
Saskia nee he. Hopelijk is het valse alarm en bloed weg is. Super onzeker dit. Ik ga voor je duimen dat niks aan de hand is.
Jullie berichtjes zijn echt super lief. Zojuist is er nog veel meer bloedverlies gekomen.... het is nu echt voorbij Pff wat voelt dit kl*te zeg...
@Saskia0507 ah nee wat ontzettend k. Bah zelfs ik voel me helemaal naar, zo niet leuk bericht. Was je zo gegund. Heeeeel veel sterkte.