Heb mijzelf verhuisd naar 17 i.p.v. 10januari. Zoals het uitziet is eisprong in zicht. Eindelijk en lang gewacht, cyclus van 51 dagen dit keer pffff Bovenste test is 10mIU onderste 20mIU. Als de van onder knalt dan cb ter bevestiging en gaan we netjes op de wachtbankje .
***NOD-LIJST *** 19-12 Namar, 42 jaar, 1e kind je, ronde 8 30-12 Lady1984, 34 jaar, 2e kindje, ronde 7 01-01 Jeansflower, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 10-01 14-01 Jody79, 39 jaar, 4ekindje, ronde 5 17-01 Rosa5, 37 jaar, 6e kindje, ronde 3 Miltje, 34 jaar, 4e kindje, ronde 5 25-01 Hakoek, 32 jaar, 1e kindje, ronde 11 29-01 Jeansflower, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 Totaal: 8 Wachtbankje (1) ------------------------------------------------------------------------- *** ZWANGER *** debjuh86 - september Lekstr54 - september Mom86 - september Seurebeure - september Jolicoeur - september AmyW- oktober MhartjeA- oktober Loesje23- oktober Paula1984- november Meisje6- december Lana88 - december Zonnetje2015 - december Lady1984 - januari Sterretjes ❤️ Wonder 1980, mk 28-9 Namar, mk 25-9 Liefsvanha, mk 06-10 Miltje, mk17a20-10 Lana88, mk 21-10 Namar, mk 22-10 Saskia0507, mk 18-12
@Rosa5 Wat fijn! Hoe voel je je nu? @Wonder 1980 Hoe gaat het daar? Ben heel benieuwd! @Jeansflower Balen Ben je ok? @Lady1984 Wauw, wat een goed nieuws. Gefeliciteerd!! Happy new year allemaal! Hier nu 9DPO. Mijn lichaam heeft de boel snel weer opgepakt. Ik ga geen testen doen voorlopig. We merken het vanzelf wel. Voor het eerst een eisprong echt gevoeld, dat kan pijn doen zeg!
Ik heb ooit ook een HSG gehad en deed toen ook beste veel zeer. Wel had ik daarna wel eisprong en ervoorheen niet. ik ben ook 3 keer bevallen maar alle 3 keren keizersnede. Vam onder ging het niet hahahah. Heb toen ook veel pijn gehad onderweg naar de centimeters. ik hoop het voor jou dat het ook werkt
Jawel heb er wel even de balen van. Vooral omdat volgende ronde ik rond verjaardag zoontje uitgerekend ben, dan een ronde november. En dan december en begin jan, die beide wil ik overslaan. Ik ben zelf jn december jarig en vind t al vanaf kind vreselijk. Mensen komen niet op je verjaardag, alle cadeaus tegelijk, en nog steeds haken mensen makkelijk af want t is tenslotte al zo druk rond de feestdagen. Wil dat m’n kind niet aandoen omdat ik zelf weet hoe t is. Kortom.. eigenlijk hoop ik ronde februari zwanger te worden. Zucht. Waarom kan je niet gewoon kiezen en is t gefixt?
@Hakoek jeetje meid wat een heftig verhaal! Ik hoop echt dat het je veel goeds gaat brengen!! @Miltje jaaaaaa golden ei!!!! @Rosa5 voor jou ook een golden ei!!!!!! @lana88 wat fijn dat je lichaam het zo snel weer heeft opgepakt! 9dpo alweer!!! Spannend!! Hier gaat het goed! Al merk ik wel dat ik na die mk toch wat onzekerder ben geworden. Heb volgende week een afspraak met de verloskundige en dan maken ze ook meteen een echo!
@Jeansflower ja dat zijn idd logische dilemma’s! Dat zou het inderdaad lekker zijn als je gewoon een datum kunt uitzoeken. Ik ben nu de 28ste van augustus uitgerekend mijn zoon is van 25 augustus en ikzelf van 29 augustus!
@Hakoek wat vervelend dat je z'n pijn gehad heb. Hoop echt voor je dat het snel raak mag zijn. Geen ervaring met hsg maar bevalling vooral de turbo nr 2 vond ik hels. @Rosa5 yes wat fijn dat je eitje gesprongen is! Duimen maar @Miltje fijn dat je ei er is, golden egg let's go @lana88 9 dpo wow dat word alweer reuze spannend! Voel je al iets? @Jeansflower had z'n goede hoop voor je deze ronde. @Wonder 1980 hoever ben je bij de eerste echo? Hier met oma van m'n man en de Kids dag naar orchideeën hoeve geweest en daarna pannenkoeken boot
@paula1984 Ja, had vrij snel weer een miskraam. Dus mijn lichaam herstelde ook snel. Vroege eisprong vervolgens, dus afwachten nu. En heel eerlijk? Denk dat het weer raak is. Maar ik ben heel bang en durf niet te testen. Hoe gaat het bij jou? Termijnecho bijna, oeeeeh leuk! @Wonder 1980 Goed om te horen. Wat spannend <3 @Saskia0507 Hoe is het met je?
Spannend!! @paula1984 ik had ook goede hoop door de krampjes al 3 dagen en dag langer LF, maar helaas. Spannend je echo! Ben benieuwd of er een Nub zichtbaar is, ben ik goed in Haha
Mijn leven is een soap. 10DPO. Ik hoop dat de kwaliteit goed is van de foto’s. Maar gisterenavond voelde ik mijn borsten nog en nu vanochtend niet meer (weer ‘slap’). Ben dus bang dat het weer eindig is. Ben in ieder geval heel vruchtbaar. Maar het blijft tot nu toe niet zitten.